Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voiko homoudesta parantua  (Luettu 15796 kertaa)

simmo

• Vieras
Vs: Voiko homoudesta parantua
E pillereitten estrogeenit menee jätevesien mukana vedenpuhdistamolle ja sieltä taas juomaveteen.

Neitimäisyys lisääntyy....  :D

Sorkkiksella on jo piirteet havaittavissa. Ei saa juoda enää kunnanvettä.  ;D
-----Timppa se on miesten parraita.Ja SKN ja sorkka ::)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
korjattu
Lajin säilyminen eli elossa pysymiseen ja lisääntymiseen tähtäävä toiminta on luonnossa etusijalla. Kuinkahan kävisi, jos autiolle saarelle olisi jäänyt esim. mieshomopari ja yksi nainen. Kaikki olisivat lisääntymisen kannalta otollisessa iässä ja muita ihmisiä ei maapallolla enää olisi.

Miten kävisi? Olisiko ihmiskunnan taru loppu?

lisätään vaikeusastetta saarelle jää lesbo ja homopari 

mielestäni tollanen miettiminen on yhdentekevää ko ei koskke ittee.
Entäs jos saarella olis rekka lesbopari ja sorkkis . 8)

tota sää tarkotit ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
E pillereitten estrogeenit menee jätevesien mukana vedenpuhdistamolle ja sieltä taas juomaveteen.

Neitimäisyys lisääntyy....  :D

Sorkkiksella on jo piirteet havaittavissa. Ei saa juoda enää kunnanvettä.  ;D
-----Timppa se on miesten parraita.Ja SKN ja sorkka ::)

Kiitos.  :)
Kui mää ain olen paras?

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lajin säilyminen eli elossa pysymiseen ja lisääntymiseen tähtäävä toiminta on luonnossa etusijalla. Kuinkahan kävisi, jos autiolle saarelle olisi jäänyt esim. mieshomopari ja yksi nainen. Kaikki olisivat lisääntymisen kannalta otollisessa iässä ja muita ihmisiä ei maapallolla enää olisi.

Ne homot  tietysti kytkis ittensä sen ainoa puron varteen kettingeillä kiinni perustettuaan
sitä ensin rannoille suojakaistat, imeytyskentät pököleilleen.

Ei ne sitä puutteessa olevaa naista ehdi panemaan.

Ei se silti olis ihmiskunnan loppu....

Joku villi mettäsika tietysti astuttais sen naisen tiineeksi ja siitä sais alkunsa kuusjokelaiset.  :D

Eikös tuossa ole ihan etelähämäläistä ulkonäköä?

Lyhyt karvainen niska lyhkäset jalat pitkä selkä.  ;D

Viimeksi muokattu: 29.01.12 - klo:14:05 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

Santeri

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos maatilalla olisi kaksi "poikamiesisäntää" yksi yhteinen emäntä. Kumpi olisi mahdollisen perillisen isä. Jos ovat juonneet kunnan vettä tuskin emäntä siitä pieniinpäin menee.

nestori2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eipä uskoisi,että elämme 2000-lukua,kun tätä keskustelua seuraa. Kait täällä joidekin henkilöiden pitää liittyä rauhanyhdistykseen tai muuhun uskonhörhöjen lahkoon.
Mitä pahaa nämä eritavalla suuntautuneet ovat tehneet,kun osalla on viha ja fobia tällä tasolla?Että odotan selviä vastauksia
Jos katsotaan,ketkä esim. tekevät seksuaalirikoksia, niin he ovat kyllä lähes poikkeuksetta heteroita.Kyllä ainakin minun katekoriassani pedofiilit ja raiskauksiin syyllistyneet tarvitsevat hoitoa.Kyllä homoseksuaalisuus on täysin synnynnäistä ja on ollut olemassa ihan aikojen alusta. Ennen vaan pysyivät kaapissa kuolemntuomoin pelossa ja moni päätyi itsemurhaan.
Onneksi ajat ovat muuttuneet tässä suhteessa.Kaikilla meillä on tuttavapiirissämme homoseksuaaleja,osa on vielä siellä kaapin puolella,joten eikö me tosiaan pystytä asiallisempaan keskusteluun.Voin vain kuvitella,kun moni ymmärtämätön laskettelee näitä homovihojaan ulos ja viedessä saattaa seisoa homoseksuaalisesti suuntautunut.
Itse olen ihan umpihetero,mutta mielestäni on täysin henkilökohtainen asia,pitääkö enemmän vastakkaisesta vai samasta sukupuolesta.Rikoslaissa myöskään ei asia ole kielletty.

JoHaRa

• Vieras
Homoutta on selitetty myös hormoonituotannon vinoutumisella... Joka on jopa mitattavissa.

Mutta tuo ei selitä sitä että naiselliset naiset voivat olla lesboja  ;D Heillä on jotain ihan erityistä hottis-hormoonia  ;D

simmo

• Vieras

Ne homot  tietysti kytkis ittensä sen ainoa puron varteen kettingeillä kiinni perustettuaan
sitä ensin rannoille suojakaistat, imeytyskentät pököleilleen.

Ei ne sitä puutteessa olevaa naista ehdi panemaan.

Ei se silti olis ihmiskunnan loppu....

Joku villi mettäsika tietysti astuttais sen naisen tiineeksi ja siitä sais alkunsa kuusjokelaiset.  :D

Eikös tuossa ole ihan etelähämäläistä ulkonäköä?

Lyhyt karvainen niska lyhkäset jalat pitkä selkä.  ;D

---------------hyvä kuva ;D sorkka on sorkkiksen lempinimi :)

bonneville

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos homoseksuaalit haluavat kirkollisen vihkimisen ja  kokevat sen omassa elämässään tärkeäksi, miksi me sen estäisimme? 

minä en oo löytäny ja eikä varmaan kukaan muukaan raamatusta kohtaa jossa jumala antaisi luvan homojen tai lepsojen kirkolliseen vihkimiseen. miksi heidän siis pitäisi saada kirkollinen vihkivala joka on vastoin raamatun sanaa johon kirkon toimintakin käsityksieni mukaan perustuu. tuskin homous/lesbous tekee kenestäkään ihmisenä yhtään sen huonompaa kun mikään muukaan sairaus, kaikilla on varmasti omassa repussaan juuri se määrä kiviä kannettavana minkä kukin jaksaa vaan kantaa...
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

Aulis Anttila

• Vieras
Täsmentävä kysymys...
minä en oo löytäny ja eikä varmaan kukaan muukaan raamatusta kohtaa jossa jumala antaisi luvan homojen tai lepsojen kirkolliseen vihkimiseen.

Missäs epistolassa se kielletään? ? ? ? ? ? 8)

simmo

• Vieras

minä en oo löytäny ja eikä varmaan kukaan muukaan raamatusta kohtaa jossa jumala antaisi luvan homojen tai lepsojen kirkolliseen vihkimiseen. miksi heidän siis pitäisi saada kirkollinen vihkivala joka on vastoin raamatun sanaa johon kirkon toimintakin käsityksieni mukaan perustuu. tuskin homous/lesbous tekee kenestäkään ihmisenä yhtään sen huonompaa kun mikään muukaan sairaus, kaikilla on varmasti omassa repussaan juuri se määrä kiviä kannettavana minkä kukin jaksaa vaan kantaa...
[/quote]
-------------------------joo

nestori2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tuskin homous/lesbous tekee kenestäkään ihmisenä yhtään sen huonompaa kun mikään muukaan sairaus
Niin sen nyt voi kyllä suoraan sanoa,että eipä ole tätä poikkeavuutta sairaudeksi luokiteltu.Samalla perusteella voidaan sitten määritellä punatukkaisuus sairaudeksi,lienee esiintyvyys samaa luokkaa. ::)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Eipä uskoisi,että elämme 2000-lukua,kun tätä keskustelua seuraa. Kait täällä joidekin henkilöiden pitää liittyä rauhanyhdistykseen tai muuhun uskonhörhöjen lahkoon.
Mitä pahaa nämä eritavalla suuntautuneet ovat tehneet,kun osalla on viha ja fobia tällä tasolla?Että odotan selviä vastauksia
Jos katsotaan,ketkä esim. tekevät seksuaalirikoksia, niin he ovat kyllä lähes poikkeuksetta heteroita.Kyllä ainakin minun katekoriassani pedofiilit ja raiskauksiin syyllistyneet tarvitsevat hoitoa.Kyllä homoseksuaalisuus on täysin synnynnäistä ja on ollut olemassa ihan aikojen alusta. Ennen vaan pysyivät kaapissa kuolemntuomoin pelossa ja moni päätyi itsemurhaan.
Onneksi ajat ovat muuttuneet tässä suhteessa.Kaikilla meillä on tuttavapiirissämme homoseksuaaleja,osa on vielä siellä kaapin puolella,joten eikö me tosiaan pystytä asiallisempaan keskusteluun.Voin vain kuvitella,kun moni ymmärtämätön laskettelee näitä homovihojaan ulos ja viedessä saattaa seisoa homoseksuaalisesti suuntautunut.
Itse olen ihan umpihetero,mutta mielestäni on täysin henkilökohtainen asia,pitääkö enemmän vastakkaisesta vai samasta sukupuolesta.Rikoslaissa myöskään ei asia ole kielletty.
Kyl se kieltämisen tarve ja sellainen pinnallepukkaava ajatuspakko kertoo just noiden ihmisten käymättömistä itsetutkiskeluista. Omasta seksuaalisuudesta ollaan epävarmoja, on ovia joita ei ole uskaltanut tai halunnut avata. Kun nää asiat tuppaa silmille sitten mediasta tms. on lähdettävä etsimään ja tarjoamaan ratkaisuja ongelmaan, jota ei ole.

Homot ei koskaan lopeta ihmiskuntaa, niitä on aina liian vähän.

On myös todistettu, että populaation kasvaessa tietyissa apinaheimoissa homoseksuaalisuus lisääntyy ja vastaavasti vähenee, kun populaatio pienenee. Tämä antaisi viitteitä siihen, että homoseksuaalisuudella olisi jotain tekemistä evoluutiosäätelyn kanssa. Voi olla vaikea todistaa.....mutta ihminenhän on lisääntynyt räjähdysmäisesti, homot on uskontokunnasta riippumatta kivitetty. Siinäkö on syy? :D :D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Kyl se kieltämisen tarve ja sellainen pinnallepukkaava ajatuspakko kertoo just noiden ihmisten käymättömistä itsetutkiskeluista. Omasta seksuaalisuudesta ollaan epävarmoja, on ovia joita ei ole uskaltanut tai halunnut avata. Kun nää asiat tuppaa silmille sitten mediasta tms. on lähdettävä etsimään ja tarjoamaan ratkaisuja ongelmaan, jota ei ole.

Homot ei koskaan lopeta ihmiskuntaa, niitä on aina liian vähän.

On myös todistettu, että populaation kasvaessa tietyissa apinaheimoissa homoseksuaalisuus lisääntyy ja vastaavasti vähenee, kun populaatio pienenee. Tämä antaisi viitteitä siihen, että homoseksuaalisuudella olisi jotain tekemistä evoluutiosäätelyn kanssa. Voi olla vaikea todistaa.....mutta ihminenhän on lisääntynyt räjähdysmäisesti, homot on uskontokunnasta riippumatta kivitetty. Siinäkö on syy? :D :D

Tää kertoo lestoista kaiken :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

• Vieras
Vs: Täsmentävä kysymys...
minä en oo löytäny ja eikä varmaan kukaan muukaan raamatusta kohtaa jossa jumala antaisi luvan homojen tai lepsojen kirkolliseen vihkimiseen.

Missäs epistolassa se kielletään? ? ? ? ? ? 8)
--------- ;D ;D ;D