Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vaalikeskustelusta  (Luettu 3190 kertaa)

simmo

• Vieras
Vaalikeskustelusta
Kyllä noi kolomosen toimittajat on törkeitä.Ei mittään häpyä.Kaikki lauotaan päin naamaa ja kysellään kaikkia henkilökohtaisia asioita.Seuraavassa osiossa ne utvii varmaan vaimon strategiset mitat,kengän numeron ,sukupuolitaudit,kondomien käytön ja kaikki taudit ja rokotukset.Mulla menis jo hermot >:( >:( >:( >:(
Eikait noin yksityisiä asioita tarttis paljastaa :(
Kun kysyttiin asioista,mihin haluaisit puuttua,pekka sanoi:haluan puuttua kaikkeen kiusaamiseen,niin minä revin harmaita hiuksia harmissani ja tunsin itseni todella kiusatuksi :'(              Onko niiden pakko alistua tollaseen,noiden ehdokkaiden.Entäs se ansioitten luettelo,olisin halunnut painua lattian rakoon ,kun pekka luetteli omiaan.
En katso enää yhtään Pekkateatteria,kyllä meni niin yli hilseen >:(

nilihaara

• Vieras
Vs: Vaalikeskustelusta
Kyllä noi kolomosen toimittajat on törkeitä.Ei mittään häpyä.Kaikki lauotaan päin naamaa ja kysellään kaikkia henkilökohtaisia asioita.Seuraavassa osiossa ne utvii varmaan vaimon strategiset mitat,kengän numeron ,sukupuolitaudit,kondomien käytön ja kaikki taudit ja rokotukset.Mulla menis jo hermot >:( >:( >:( >:(
Kun kysyttiin asioista,mihin haluaisit puuttua,pekka sanoi:haluan puuttua kaikkeen kiusaamiseen,niin minä revin harmaita hiuksia harmissani ja tunsin itseni todella kiusatuksi :'(              Onko niiden pakko alistua tollaseen,noiden ehdokkaiden.Entäs se ansioitten luettelo,olisin halunnut painua lattian rakoon ,kun pekka luetteli omiaan.
Ei kai sun tarvii enää kattoakkaan kun olet jo äänesi menettänyt. Minua tosin huvittaa tuo Pekan kaksinaamaisuus, itse omine joukkoineenon suurin alkutuotannon kiusaaja.

simmo

• Vieras

[/quote]
 Ei kai sun tarvii enää kattoakkaan kun olet jo äänesi menettänyt. Minua tosin huvittaa tuo Pekan kaksinaamaisuus, itse omine joukkoineenon suurin alkutuotannon kiusaaja.
[/quote]
-minä en koskaan äänestä noiden keskustelujen opastamana.Mulla oli jo aika pitkään selvillä,ketä äänestän,jos oma ei mee läpi,mutta pitihän sitä muka vä'ngätä vastaan. ;)

Santeri

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Homppelit äänestää homppelia. Vihreät naturan ystävät naturan perustajaa. Pilvi- ja huumetyypit, heille sopiva ehdokas varmasti löytyy.

simmo

• Vieras
Homppelit äänestää homppelia. Vihreät naturan ystävät naturan perustajaa. Pilvi- ja huumetyypit, heille sopiva ehdokas varmasti löytyy.
-joo ja jotkut jatisee puolueista,eivätkä tajua,että enää ei voi äänestää puoluetta :D
Paitsi vihriät,kommunistit ja muutama demu ja kolme vale persua. >:(
 Niille ei yhtään mee kaaleen,että nyt äänestettään presidentistä ja muu maailma katsoo meitä pölvästejä kun me tapellaan lillukanvarsista 8)
-----------------------piti sanua oulun murteella:pölövästejä

Viimeksi muokattu: 28.01.12 - klo:10:11 kirjoittanut simmo

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

lähäres  ny  kuoros  harjootuksiin   ja  käy  samalla  seurakunnan vanhimmille
tunnustamassa  syntisi 8)

lassiala

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Yllättävää oli lukea Haaviston kommentti ,että Suomi kiirehti tunnustamaan Palestiinan Unescon jäseneksi, ( taisi olla Halosen ajama asia ) , samoin Haavisto ssanoi ,että Palestiinan tunuustamista voi harkita vasta ,kun yhtään rakettia ei enää nouse ilmaan Israelia vastaan,  - näinköhän yllättävältä taholta saa Herran kansa suojelua ?

Naturalis

• Vieras
simmoa viedään kun laskiämpäriä kevät hangilla...  ;D

Sepedeus

• Vieras
Yllättävää oli lukea Haaviston kommentti ,että Suomi kiirehti tunnustamaan Palestiinan Unescon jäseneksi, ( taisi olla Halosen ajama asia ) , samoin Haavisto ssanoi ,että Palestiinan tunuustamista voi harkita vasta ,kun yhtään rakettia ei enää nouse ilmaan Israelia vastaan,  - näinköhän yllättävältä taholta saa Herran kansa suojelua ?

Haavisto on nähnyt tehtävissään, että syyllinen ei ole välttämättä se jota syylliseksi väitetään. Tämä Unescon jäsenyys oli kyllä sellainen seikka joka pitkittää vaan rauhan löytymistä.  :D

Sepedeus

• Vieras
  Hasusin vaan lisä vielä ,että Haavisto sanoo mitä ajattelee. Niinistöstä ei ota selvää katekismuksellakaan," mitä se on" ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Toi simmo on kyl parasta vaalimainosta Haavistolle  :D

Aika moni joka käy näitä jorinoita tääl lukemassa jne ja oli epävarmalla kannalla tai tyhjän lapun potenttiaalinen jättäjä, on mulle todennu, että simmon "kajahtaneet höpinät" saa veivaamaan sitä kakkosta lappuun. Ihan vaan siks  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sorkkis

• Vieras
Älä pilkkaa Kurttu Simmoa . Simmo on ihan järkevä . Susta ei voi sanoa samaa  :P

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Toi simmo on kyl parasta vaalimainosta Haavistolle  :D

Aika moni joka käy näitä jorinoita tääl lukemassa jne ja oli epävarmalla kannalla tai tyhjän lapun potenttiaalinen jättäjä, on mulle todennu, että simmon "kajahtaneet höpinät" saa veivaamaan sitä kakkosta lappuun. Ihan vaan siks  ;D

samoon äänestäisin haavistoa simmon kiusaksi mutten voi äänestää kumpaakaan ihmisoikeusrikkomusten vuoksi toiset pettäköön itteänsä :o

simmo on piilokako joka on soluttautunut persuihin ja nää mädättävät koko puolueen alkutekijöihinsä :(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

• Vieras
Jumalauta akka...
Toi simmo on kyl parasta vaalimainosta Haavistolle  :D Aika moni joka käy näitä jorinoita tääl lukemassa jne ja oli epävarmalla kannalla tai tyhjän lapun potenttiaalinen jättäjä, on mulle todennu, että simmon "kajahtaneet höpinät" saa veivaamaan sitä kakkosta lappuun. Ihan vaan siks  ;D

Tsiiga sä saatana peilillä römpeliäs ja anna kunnon ihmisten olla rauhassa. Perkele.

simmo

• Vieras

lähäres  ny  kuoros  harjootuksiin   ja  käy  samalla  seurakunnan vanhimmille
tunnustamassa  syntisi 8)
[/quote]
-mullon suora kanava ylöspäin.ei siinä välimiehiä tarvita.linja on auki 24 tuntia vuorossa :)