Lainaus käyttäjältä: Timppa - 01.02.12 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:30Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:24Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä. Sä... kun olet kielimiehiä, niin voitko tulkata tuosta että koska mimmi on tulossa ja saako siltä pesää Rahhaa sillä on kyllä tajuton määrä Please kerrot vaan ystävällisesti ihan milloin sua huvittaa ja haluttaa, mutta älä ilmianna ja laula nykyiselle emännälle, niinhän siinä sanotaan. Tästä "please ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa" voisi päätellä että misu on jotain sukua Apuva-miehelle Pirkka-Pekan exä? Pirkka-Pekka Onko tuo Pirkka-Pekka joku K-kaupan vaatemallisto homoseksuaaleille Nyt taidat sekoittaa hennes Maurizin Pirkko-Pekkaan. Eniten minua ihmetyttää se Disneyn heinäsirkka. Se transvestiitti Samu-Sirkka Samu-Sirkka taitaa olla sheinäshirkka?Ai tääkös se Joharan uusi kirjeheila on? http://is12.snstatic.fi/kuvat/heinasirkka-suuttui-pukukohusta/img-1288333276505.jpg
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:30Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:24Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä. Sä... kun olet kielimiehiä, niin voitko tulkata tuosta että koska mimmi on tulossa ja saako siltä pesää Rahhaa sillä on kyllä tajuton määrä Please kerrot vaan ystävällisesti ihan milloin sua huvittaa ja haluttaa, mutta älä ilmianna ja laula nykyiselle emännälle, niinhän siinä sanotaan. Tästä "please ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa" voisi päätellä että misu on jotain sukua Apuva-miehelle Pirkka-Pekan exä? Pirkka-Pekka Onko tuo Pirkka-Pekka joku K-kaupan vaatemallisto homoseksuaaleille Nyt taidat sekoittaa hennes Maurizin Pirkko-Pekkaan. Eniten minua ihmetyttää se Disneyn heinäsirkka. Se transvestiitti Samu-Sirkka Samu-Sirkka taitaa olla sheinäshirkka?
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:24Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä. Sä... kun olet kielimiehiä, niin voitko tulkata tuosta että koska mimmi on tulossa ja saako siltä pesää Rahhaa sillä on kyllä tajuton määrä Please kerrot vaan ystävällisesti ihan milloin sua huvittaa ja haluttaa, mutta älä ilmianna ja laula nykyiselle emännälle, niinhän siinä sanotaan. Tästä "please ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa" voisi päätellä että misu on jotain sukua Apuva-miehelle Pirkka-Pekan exä? Pirkka-Pekka Onko tuo Pirkka-Pekka joku K-kaupan vaatemallisto homoseksuaaleille Nyt taidat sekoittaa hennes Maurizin Pirkko-Pekkaan. Eniten minua ihmetyttää se Disneyn heinäsirkka. Se transvestiitti Samu-Sirkka
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:24Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä. Sä... kun olet kielimiehiä, niin voitko tulkata tuosta että koska mimmi on tulossa ja saako siltä pesää Rahhaa sillä on kyllä tajuton määrä Please kerrot vaan ystävällisesti ihan milloin sua huvittaa ja haluttaa, mutta älä ilmianna ja laula nykyiselle emännälle, niinhän siinä sanotaan. Tästä "please ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa" voisi päätellä että misu on jotain sukua Apuva-miehelle Pirkka-Pekan exä? Pirkka-Pekka Onko tuo Pirkka-Pekka joku K-kaupan vaatemallisto homoseksuaaleille Nyt taidat sekoittaa hennes Maurizin Pirkko-Pekkaan.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:21Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä. Sä... kun olet kielimiehiä, niin voitko tulkata tuosta että koska mimmi on tulossa ja saako siltä pesää Rahhaa sillä on kyllä tajuton määrä Please kerrot vaan ystävällisesti ihan milloin sua huvittaa ja haluttaa, mutta älä ilmianna ja laula nykyiselle emännälle, niinhän siinä sanotaan. Tästä "please ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa" voisi päätellä että misu on jotain sukua Apuva-miehelle Pirkka-Pekan exä? Pirkka-Pekka Onko tuo Pirkka-Pekka joku K-kaupan vaatemallisto homoseksuaaleille
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:20Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä. Sä... kun olet kielimiehiä, niin voitko tulkata tuosta että koska mimmi on tulossa ja saako siltä pesää Rahhaa sillä on kyllä tajuton määrä Please kerrot vaan ystävällisesti ihan milloin sua huvittaa ja haluttaa, mutta älä ilmianna ja laula nykyiselle emännälle, niinhän siinä sanotaan. Tästä "please ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa" voisi päätellä että misu on jotain sukua Apuva-miehelle Pirkka-Pekan exä?
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä. Sä... kun olet kielimiehiä, niin voitko tulkata tuosta että koska mimmi on tulossa ja saako siltä pesää Rahhaa sillä on kyllä tajuton määrä Please kerrot vaan ystävällisesti ihan milloin sua huvittaa ja haluttaa, mutta älä ilmianna ja laula nykyiselle emännälle, niinhän siinä sanotaan. Tästä "please ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa" voisi päätellä että misu on jotain sukua Apuva-miehelle
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä. Sä... kun olet kielimiehiä, niin voitko tulkata tuosta että koska mimmi on tulossa ja saako siltä pesää Rahhaa sillä on kyllä tajuton määrä Please kerrot vaan ystävällisesti ihan milloin sua huvittaa ja haluttaa, mutta älä ilmianna ja laula nykyiselle emännälle, niinhän siinä sanotaan.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 01.02.12 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä. Sä... kun olet kielimiehiä, niin voitko tulkata tuosta että koska mimmi on tulossa ja saako siltä pesää Rahhaa sillä on kyllä tajuton määrä
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.02.12 - klo:20:05Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"Eikös se ole hieman hankalaa toi sun kirjeenvaiho uuden emäntäehdokkaan kanssa gookkelikääntäjän välityksellä.
Vähän järkeä tähän keskusteluun... vaikka näin:"Hello, I olen Jian Chuanli , by Investointi Emäntä työskentely ajaksi arvossapidetty Hoitaa pankkiasiansa kotona Hong Kong. I-KIRJAIN olen asettua yhteyteen te avulla sydämelliset terveiset jotta ammatti hoito I-KIRJAIN haluta objektimuoto jotta esittää , se on kotona kunnioittaa jotta horrostilassa oleva arvo joka erä jotta Yksitoista Miljoona , Viisi Sata Tuhat Dollari omaisuus jotta minun myöhässä client. I hankkia jotta kattaa by olemassa oleva uhkavaatimus polveutua Hoitaa pankkiasiansa jotta ehkäistä alkio -lta -nsa heimo ja aivan kilvoittelu jotta paikallistaa jokin has todistettu epäonnistunut. I-KIRJAIN haluta jotta läsnä te koska talvehtien heimo alkio jotta mahdollistaa te arvioida lunastaa jotta funds.ÂPlease ystävällinen ilmaista sinun huvittaa ajaksi enemmän ilmianto luona laulaa vastaus jotta minun henkilökohtainen email kohdistaa"