Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Moni odottaa kiitosta JO NYT  (Luettu 12237 kertaa)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Moni odottaa kiitosta JO NYT
varmaan tiedossa  ;D

Näissä pressanvaaleissa Saulin äänestäminen ei tarkoita että kannattais kokoomusta.

eikä  väyrysen  äänestäminen  tarkoita  että  kannattaisi  kepua

Ymmärtäkää ny tämä.
[/quote]-----------------------ei ne ymmärrä.Lehtimäki luulee,että mä oon loikannu kokoomukseen ;D Taijjanki tehä sen,Jätän yhen välihypyn välliin ton kepun :) Kostan Sepelle,apilakselle ja lehtimäelle >:(
[/quote]

liity  kokoomukseen,,,,,sitähän tässä  olen  yrittänyt   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

simmo

• Vieras

[/quote]
------------sauli on ollu hyvän katon alla.Mun ukko on liiterisä mököttäny ja ränsistynyt :( Kun kymmenen vuotta elämästä mököttää,niin huulet jää siihen asentoon ja sitten on kuin olisit aina mököttänyt :)
[/quote]  Kuin se nyt liiterissä, raukka   ???  :P
[/quote]
----------------se tykkää ulukoilimasta,se on semmonen ulukonaliikkuja ollu ikäsä.Pirtisä turhautuu ;)

simmo

• Vieras

Nuorempi emäntä korjaa asian.  ;D
[/quote]
--------------------ottaskohan tuo nuoremman.Kyllä se multa jo joutaa.Oon kuluttanut sitä jo 42 vuotta,kyllä siitä raaskis jo luopua.Sehä vois nuortua ja ruveta hymmyilemään.Minä oon ollu niin tylsä kaveri >:(

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

--------------------ottaskohan tuo nuoremman.Kyllä se multa jo joutaa.Oon kuluttanut sitä jo 42 vuotta,kyllä siitä raaskis jo luopua.Sehä vois nuortua ja ruveta hymmyilemään.Minä oon ollu niin tylsä kaveri >:(
[/quote]

fanaatikkouskovaiset  tappavat  lähimmäisensä 8)

simmo

• Vieras

Kolmikymppisen emännän kun ottaa, niin hymy on herkässä.  ;D
[/quote]
----Jep,pittää esittää  :) Ei viitsi häntä enempää tylsistyttää. ???

simmo

• Vieras

fanaatikkouskovaiset  tappavat  lähimmäisensä 8)
[/quote]
-se on itekki uskis.me kierretään yhesä maailmalla laulamasa,mää oon altto ja ukko on tenori.Viimeks käytiin  Kaavilla.Huhtikuussa mennään taas johonki,mutten muista mihin.Viimesyksynä kävivät Thaimaassa asti jotkut,mutta me ei ku ukolla oli hirvijahti.Siellä on niin suuri seurakunta,10000 jäsentä,ne kokoontuu taivasalla,ku ne ei mahu mihinkää.Kesällä mennään Kostamukseen.Kutsuja olis paljon,mutta ei voi monta matkaa tehä vuojesa.Kerran on tehty Ruotsin Göteborgiin viikon matka,siiton monta vuotta.

Aulis Anttila

• Vieras
Arvaas mitä se ukko vastaa...
----Jep,pittää esittää  :) Ei viitsi häntä enempää tylsistyttää. ???
[/quote]

Mä arvaan et se sanoo sulle et ei käy, ei ollenkaan... ei viitti alottaa koko mökötystä ja kiukuttelua alusta, ei vaa viiti  ::) ;D

Vastaranta

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Näissä pressanvaaleissa Saulin äänestäminen ei tarkoita että kannattais kokoomusta.

Ymmärtäkää ny tämä.

Kiitos Timppa, kivi putosi sydämeltäni. En uskaltanut ekalla kierroksella piirtää kakkosta kuponkiin, kun ajattelin samalla kannattavani niitä, jotka luulee sähkön olevan peräisin pistorasiasta. Kommenttisi antaa minulle rohkeutta.
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

YliKylänJotenSaletistiHot

• Vieras

[/quote]

Minä olen nyt tavannut naisen, joka on minua 12 vuotta nuorempi, aivan mahtava seksipeto sängyssä, mutta kyllä minullakin kunto kestää...vielä... :) :) :) :)

Ans kattoo nyt mitä tää on, onks tää sitä vaiko tätä vai ei mittää... :D :D :D :D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mää olen tosi tyytyväinen kun tämä homopressakampanja loppuu ens viikonloppuna.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

• Vieras
Tyytyväinen...

...ja mä...  8) ;D

simmo

• Vieras
-----pressa pitäis valita kymmeneksi vuojeksi,tämä loanheitto on ihan hirveää 8) Kuuden vuoden päästä uudelleen :o

Sepedeus

• Vieras

Minä olen nyt tavannut naisen, joka on minua 12 vuotta nuorempi, aivan mahtava seksipeto sängyssä, mutta kyllä minullakin kunto kestää...vielä... :) :) :) :)

Ans kattoo nyt mitä tää on, onks tää sitä vaiko tätä vai ei mittää... :D :D :D :D
[/quote]

Varo vaan ettei oo alaikäinen.  :D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
-----pressa pitäis valita kymmeneksi vuojeksi,tämä loanheitto on ihan hirveää 8) Kuuden vuoden päästä uudelleen :o

Ei mua loanheitto haittaa mutta en jaksais enää tuota homoylistystä kuunnella/kattoa.
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

• Vieras

Ei mua loanheitto haittaa mutta en jaksais enää tuota homoylistystä kuunnella/kattoa.

Menee innostus vaimon kakkoseen vai :P