Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soini äänesti Saulia  (Luettu 7386 kertaa)

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Soini äänesti Saulia
Eikös soinin puheita tulkiten, hänen olisi pitäny äänestää kumpaakaan??? :o ***** tullahan heti leuhkimaan viikkoja ennen vaalipäivää... Soinin kannatus murenee 8)
  No mitäs,nyt äänestetään kaksaria,ei enää troikkaa..

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
simmo on kääntäny takkinsa näissä vaaleissa enemmän kuin Paavo V. koko poliitisella urallaan...
Mä en takkiani käännä, enkä Saulia äänestä, kun ei taho niin ei ole pakko...  8)

Jep äänestämättä jättäminen on valinta siinä missä äänestäminenkin ja ehkä tällä kertaa paras valinta mitä sitä ittiiään pettämään :-*
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

• Vieras
Eikös soinin puheita tulkiten, hänen olisi pitäny äänestää kumpaakaan??? :o ***** tullahan heti leuhkimaan viikkoja ennen vaalipäivää... Soinin kannatus murenee 8)

näin teki persujen kannatus kovassa laskussa,ei tarvitse ihmetellä ko kaikenmaailman simmolaiset näyttävät nyt mitä todella tarkoittaa kristillinen lähimmäisen rakkaus armo ja suvaitsevaisuus erosin vuosia sitten kirkosta ja tämä presidentinvaalikampanja on osoittanut kaikki kirkon puheet lähimmäisen rakkaudesta armosta tyhjäksi kuminaksi. :-\ :'(

siinä jouharavalle salaliittoa kerros misä se nelisatanen on käyn ostaan sen pois :o :o

Kaikki osat Asconan rungossa kiinni  8) Ja käyvä kone  8)

simmo

• Vieras
.

Kysysin,mitä koskeyuspintaa näinmajussina,noilla muilla on senkään vertaa tähän maatouhuun,,nyt olis pitänyt nää tundramiehet olla sen verran solitaarisia tänne etelään päin että olis saatuu edes maataloudesta jotain ymmärtävä pressa,,eihän se virka mitään muuta merkitse mutta nyt on vihreätkin nousussa tuon vaalitulksen myötä.ja mehän sen sitten niskoissamme unnemme.
[/quote]
-paavo olis ollut pätevin iliman muuta.Mutta kun ei ole tarpeeksi kannatusta.

simmo

• Vieras

[/quote]

Mikäs salaliitto nyt on menossa kun apilaksen messias puki mustan kaavun päälleen  ???
[/quote]
---------------apilas ja lehtimäki eivät ole persuja.Minä olen puolueeseen kuuluva,joten minä vastaan persuista ta olen vastaamatta. ;D
Nämä kaksi ei oo rakentajia,ne on rähisijöitä.Häpeäksi joka puolueessa. 8)
Haukkumalauseita voi heitellä kuka tahansa,ei siihen älyä tarvita.Rakentava keskustelu on asia erikseen. 8)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Mikäs salaliitto nyt on menossa kun apilaksen messias puki mustan kaavun päälleen  ???
[/quote]
---------------apilas ja lehtimäki eivät ole persuja.Minä olen puolueeseen kuuluva,joten minä vastaan persuista ta olen vastaamatta. ;D
Nämä kaksi ei oo rakentajia,ne on rähisijöitä.Häpeäksi joka puolueessa. 8)
Haukkumalauseita voi heitellä kuka tahansa,ei siihen älyä tarvita.Rakentava keskustelu on asia erikseen. 8)
[/quote]

Oletkin torel rakentavasti kertonut miksei homo voi olla presidentti et taida pystyä,mitä jää kun itseään pettää ei mitään,olet oikeasti kokooomuslainen kuten kaikki muutkin salea äänestävät :o

simmo

• Vieras
simmo on kääntäny takkinsa näissä vaaleissa enemmän kuin Paavo V. koko poliitisella urallaan...
Mä en takkiani käännä, enkä Saulia äänestä, kun ei taho niin ei ole pakko...  8)
-näin vanahana saa takkia käännellä ihan vappaasti.Kaikki menee vanahuuven piikkiin. 8)
Kenenkää ei oo pakko äänestää.Minä oon hommannu palijo ääniä,olen soittanu jokaikiselle jonka numero on kännyssä,seurakunnassa pidin palavan palopuhheen,niin kaikki nosti kätensä ja lupas:me äänestettään varmasti.
menikö perille,vai pittääkö seleventää 8)

nilihaara

• Vieras
-näin vanahana saa takkia käännellä ihan vappaasti.Kaikki menee vanahuuven piikkiin. 8)
Kenenkää ei oo pakko äänestää.Minä oon hommannu palijo ääniä,olen soittanu jokaikiselle jonka numero on kännyssä,seurakunnassa pidin palavan palopuhheen,niin kaikki nosti kätensä ja lupas:me äänestettään varmasti.
    ??? ???   Onhan melkoinen simmo siellä, minä kuitenkin pidän pintani enkä äänestä ollenkaan.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
.

Kysysin,mitä koskeyuspintaa näinmajussina,noilla muilla on senkään vertaa tähän maatouhuun,,nyt olis pitänyt nää tundramiehet olla sen verran solitaarisia tänne etelään päin että olis saatuu edes maataloudesta jotain ymmärtävä pressa,,eihän se virka mitään muuta merkitse mutta nyt on vihreätkin nousussa tuon vaalitulksen myötä.ja mehän sen sitten niskoissamme unnemme.

[/quote]

keskuta johto   meni  taktisesti  haaviston   taakse   jo  ekalla  kiekalla  :o

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Heh, hyvä vitsi, nimittäin Paavo. Molemmat änkyrä-Paavot...
Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

• Vieras
Kolme...

Kukas kolmesta ei oo  ::) :P 8)  ;D

JoHaRa

• Vieras
    ??? ???   Onhan melkoinen simmo siellä, minä kuitenkin pidän pintani enkä äänestä ollenkaan.

Sinun sielusi ei ole myytävänä  :D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kolme...

Kukas kolmesta ei oo  ::) :P 8)  ;D
Sen kolmannen kanssa on vielä toivoa, toisin kuin näiden pystyyn kuolleiden  eläkeläisvaarien...
Nothing is Something Worth Doing

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Se kolmas
Sen kolmannen kanssa on vielä toivoa, toisin kuin näiden pystyyn kuolleiden  eläkeläisvaarien...

Toivoa olis, mutta 70-luvun stallareitten kans hengaaminen pitäs lopettaa asap:P

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Sinun sielusi ei ole myytävänä  :D

En äänestä myöskään ;D sekoilkoon simmo miten palj vaa 8)