Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soini äänesti Saulia  (Luettu 7412 kertaa)

simmo

• Vieras
Vs: Soini äänesti Saulia

Eihän Herran huone ole solvauspaikka.
Mutta ulostullessa rappusilla ei voi enää pidätellä.
-tämä on mun oma mielipide.Kyllä Haavisto on ihmehemmo.Ei mitään ammattikoulutusta eikä mitään työtä ikinä tehny.Ei ole viitsinyt ees kouluttautua,kun pitää itseään niin ylivertaisena.niinistön rinnalla pelkkä hippi.Eikä ole haukkumasana.hippi on ylks ihmislaji 8)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Minä tiesin sen,ettei hän voi omantunnon takia äänestää sitä toista. Rehti mies.Olen ylpeä hänestä.

Kyllä se meilläkin oli seurakunnassa ihime ,että pyydettiin kaikkia äänestään kuutosta,oikein vedottiin ihmisiin.Ikinä ennen ei oo puhuttu politiikkaa seurakunnassa :D
Tuon voi tulkita niin, että soini käänsi takkinsa aika monen asian suhteen ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

sorkkis

• Vieras
Minä tiesin sen,ettei hän voi omantunnon takia äänestää sitä toista. Rehti mies.Olen ylpeä hänestä.

Kyllä se meilläkin oli seurakunnassa ihime ,että pyydettiin kaikkia äänestään kuutosta,oikein vedottiin ihmisiin.Ikinä ennen ei oo puhuttu politiikkaa seurakunnassa :D
Tulkita voi miten hyvänsä  ;)

pokamies

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Soini on saanu konsultaatiota vennamonpekalta. Jytky sulaa.

simmo

• Vieras
]
[/quote]
-hän sanoi heti vaalitilanteen ratkettua,että katsotaan,ehkä äänestän Haavistoa,mutta ilmoitan sitten kun äänestän.ei siinä mitään ollut ihmeellistä.Hän ilmoitti sitten kun äänesti.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Näin teki yhtä hyvin olisi voinut mennä kokoomuksen kanssa hallitukseen.

onneton selitys äänesti parempaa ylipäällikköä armeijahan on täynnä kaappihomoja joten haavisto olisi mennyt siinä misä niinistö :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

• Vieras

Näin teki yhtä hyvin olisi voinut mennä kokoomuksen kanssa hallitukseen.

onneton selitys äänesti parempaa ylipäällikköä armeijahan on täynnä kaappihomoja joten haavisto olisi mennyt siinä misä niinistö :o

Mikäs salaliitto nyt on menossa kun apilaksen messias puki mustan kaavun päälleen  ???

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
-tämä on mun oma mielipide.Kyllä Haavisto on ihmehemmo.Ei mitään ammattikoulutusta eikä mitään työtä ikinä tehny.Ei ole viitsinyt ees kouluttautua,kun pitää itseään niin ylivertaisena.niinistön rinnalla pelkkä hippi.Eikä ole haukkumasana.hippi on ylks ihmislaji 8)
[/quote]

Just noilla arkumenteilla olin Väyrysen kannalla,vaikka ikimaailmassa en ole ,enkä tule kepua äänestämään,mutta Patehan olis sentään ollut tohtorismies,ja muistan erään kuvan jostain 60-luvun pellervosta kun Paavo-poikakin auttelee isäänsä ,porkkanasäkkejä nosteli junanvaunuun ,oli juttua sen isän neuvontahommasta ja kasvistenviljelystä,,varmaan senkin jutun löytäsin tuolta arkistojen uumenista.

Kysysin,mitä koskeyuspintaa näinmajussina,noilla muilla on senkään vertaa tähän maatouhuun,,nyt olis pitänyt nää tundramiehet olla sen verran solitaarisia tänne etelään päin että olis saatuu edes maataloudesta jotain ymmärtävä pressa,,eihän se virka mitään muuta merkitse mutta nyt on vihreätkin nousussa tuon vaalitulksen myötä.ja mehän sen sitten niskoissamme unnemme.

Aulis Anttila

• Vieras
Väitöskirja...
olin Väyrysen kannalla,vaikka ikimaailmassa en ole ,enkä tule kepua äänestämään,mutta Patehan olis sentään ollut tohtorismies

Joo... UM:n virkamiesten tekemällä väitöskirjalla... jonka kantava ajatus  :P oli, että Neuvostoliitto on ikuinen  :-[ :'(

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Väitöskirja...

Joo... UM:n virkamiesten tekemällä väitöskirjalla... jonka kantava ajatus  :P oli, että Neuvostoliitto on ikuinen  :-[ :'(
[/quote]

No niin no,muttei sentään ihan muitten kopioimisella..

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
bruce tietää että sauli on saatanasta.. ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=jsmcDLDw9iw&ob=av2n
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Pöööö,ei mitään pelättävää...

lavali

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eikös soinin puheita tulkiten, hänen olisi pitäny äänestää kumpaakaan??? :o ***** tullahan heti leuhkimaan viikkoja ennen vaalipäivää... Soinin kannatus murenee 8)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Eikös soinin puheita tulkiten, hänen olisi pitäny äänestää kumpaakaan??? :o ***** tullahan heti leuhkimaan viikkoja ennen vaalipäivää... Soinin kannatus murenee 8)

näin teki persujen kannatus kovassa laskussa,ei tarvitse ihmetellä ko kaikenmaailman simmolaiset näyttävät nyt mitä todella tarkoittaa kristillinen lähimmäisen rakkaus armo ja suvaitsevaisuus erosin vuosia sitten kirkosta ja tämä presidentinvaalikampanja on osoittanut kaikki kirkon puheet lähimmäisen rakkaudesta armosta tyhjäksi kuminaksi. :-\ :'(

siinä jouharavalle salaliittoa kerros misä se nelisatanen on käyn ostaan sen pois :o :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Naturalis

• Vieras
simmo on kääntäny takkinsa näissä vaaleissa enemmän kuin Paavo V. koko poliitisella urallaan...
Mä en takkiani käännä, enkä Saulia äänestä, kun ei taho niin ei ole pakko...  8)