Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä hyötyä on lonkkaproteesista?  (Luettu 2430 kertaa)

simmo

• Vieras
Minäkö oon jo vanaha ja pelottaa tuo lonkkien pettäminen.Niin yhtenä iltana katsoin faktalta rikosjutun,joka ratkesi lonkkaproteesin takia.Kun maastosta löytyi lonkka,jossa oli proteesi ja siinä nämä valmistenumerot tai koodit,niin vainaja pystyttiin tunnistamaan sen avulla.Numeron perusteella löytyi sairaala ja potilastiedot.Lopulta koko murha ratkesi :). Niin minä aattelin,että onhan siitä proteesista hyötyä,jos vaikka pyllähtää mettään eikä löydetä kuin luuranko,niin proteesi kertoo kaiken :D Kyllä nykyajassa on paljon hyvääkin.Nämä keksinnöt. 8)

minä-itte

• Vieras
Vs: Mitä hyötyä on lonkkaproteesista?
Simmo on positiivinen ihminen löytää joka asiasta jotain positiivista...paitsi Auliksesta ja m-i:stä.  :o

Aulis Anttila

• Vieras
Rigor mortis...
Minäkö oon jo vanaha ja pelottaa tuo lonkkien pettäminen.Niin yhtenä iltana katsoin faktalta rikosjutun,joka ratkesi lonkkaproteesin takia.Kun maastosta löytyi lonkka,jossa oli proteesi ja siinä nämä valmistenumerot tai koodit,niin vainaja pystyttiin tunnistamaan sen avulla.Numeron perusteella löytyi sairaala ja potilastiedot.Lopulta koko murha ratkesi :). Niin minä aattelin,että onhan siitä proteesista hyötyä,jos vaikka pyllähtää mettään eikä löydetä kuin luuranko,niin proteesi kertoo kaiken :D Kyllä nykyajassa on paljon hyvääkin.Nämä keksinnöt. 8)

Ei tervaskannot kaadu... eivätkä maadu... sulla on vielä monta valistustehtävää  :P tekemättä  :P

Viimeksi muokattu: 27.01.12 - klo:08:46 kirjoittanut Aulis Anttila

Aulis Anttila

• Vieras
Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Simmo on positiivinen ihminen löytää joka asiasta jotain positiivista...paitsi Auliksesta ja m-i:stä.  :o

Hölöhölö... mun osalta  :P :P

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Yläpeukku   :)

emo-heikki

• Vieras
Auliksessa on se hyvä puoli, että se on eläkkeellä, eikä näinollen voi enä tehdä kovin paljon haittaa yhteiskunnalle, Minä-ittestä ei voi sanoa samaa, mutta onneksi se on maalla, eikä ole mukana missään järjestöissä tietääkseni, ei ainakaan MTK.ssa ????

simmo

• Vieras
Auliksessa on se hyvä puoli, että se on eläkkeellä, eikä näinollen voi enä tehdä kovin paljon haittaa yhteiskunnalle, Minä-ittestä ei voi sanoa samaa, mutta onneksi se on maalla, eikä ole mukana missään järjestöissä tietääkseni, ei ainakaan MTK.ssa ????
---- ;D ;D ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Saatat yllättyä...
Auliksessa on se hyvä puoli, että se on eläkkeellä, eikä näinollen voi enä tehdä kovin paljon haittaa yhteiskunnalle

Otsikossa kaikki.

JoHaRa

• Vieras

Myös silikoonitissit ovat numeroituja eivätkä nekään maadu ... ota ennemmin sellaiset  ???

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaikka lonkat vielä hyvinkin kestäisi, kannattaa teräksestä teettää uudet vaikka ihan sijoitusmielessä.
Seppä Ilmarinenkin teki raudasta uuden emännän, sanoi, - Kun itte sen tekee, saa mieleisensä.

sorkkis

• Vieras
Vaikka lonkat vielä hyvinkin kestäisi, kannattaa teräksestä teettää uudet vaikka ihan sijoitusmielessä.
Seppä Ilmarinenkin teki raudasta uuden emännän, sanoi, - Kun itte sen tekee, saa mieleisensä.

Kylmään tyytyi hän

JoHaRa

• Vieras

Hopeasta.

JoHaRa

• Vieras
Jos mummolle laittaa uudet lonkkaproteesit niin sitä pidemmälle se metsään pääsee eksymään  ??? Jos jättää lonkat lonksottamaan ja laittaa ne silikoonitissit, niin mummo löytyy lähempää ja sitä on mukavampi etsiä  ???

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Aivoproteesi...
Niin minä aattelin,että onhan siitä proteesista hyötyä...

Voimmakolomikko on kuulema kyselly maailmalta semmosia aivoproteeseja, toki ittelleen...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Tuo numeroitu lonkkaproteeesi oli ihan kova ajatus mutta epäilen sen hyötyä vainajalle....vrt threadin aloitus.....