Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yöunet meni  (Luettu 6090 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
korj
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin.
Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.Minäki niin ihailin tuota Vanhasta ja petturi oli sekin. :(
Nyt pitäis penkoa kaikki puolueiden vaalirahasotkut. Ei tällainen ole mitään demokratiaa.että toisille annetaan vaalirahaa ja toiset saa yrittää omillaan. :-[ :-[
Onko Simmo nähnyt Niinistön livenä? Sekään ei katso silmiin.

Juuri näin niinistö kohtelee rahvaast ko ilmaa,haavisto on saanut juuri päinvastaisia kommentteja niiltä jotka ovat kummatkin tavanneet ???

Hölö hölö, m-i jutteli Jyväskylän maatalouskonenäyttelyssä Saukon kanssa, katsoi silmiin kyllä.

...mutta jos jollakulla on h...tin rumat kierot ja filunki- silmät, niin....saulilla on 8) ;D

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Kamikatze

• Vieras
Vs: Yöunet meni
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin.
Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.Minäki niin ihailin tuota Vanhasta ja petturi oli sekin. :(
Nyt pitäis penkoa kaikki puolueiden vaalirahasotkut. Ei tällainen ole mitään demokratiaa.että toisille annetaan vaalirahaa ja toiset saa yrittää omillaan. :-[ :-[

Jos vankeustuomioita tulee niin Eduskuntakin voi erottaa kansanedustajan ,mutta ei ennen sitä.   

emo-heikki

• Vieras

Jos vankeustuomioita tulee niin Eduskuntakin voi erottaa kansanedustajan ,mutta ei ennen sitä.

Käytännössä mitään vankeustuomiota ei voi tulla, koko tapaus on rajatapaus josta ei ole ennakkopäätöksiä, laki muuttui ja käytäntö laahaa perässä.

Sepedeus

• Vieras

Käytännössä mitään vankeustuomiota ei voi tulla, koko tapaus on rajatapaus josta ei ole ennakkopäätöksiä, laki muuttui ja käytäntö laahaa perässä.

Lakimiehenä voisit selvittää kuin niin rajatapaus?   ;)

Aulis Anttila

• Vieras
Osuma :-)
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti. Hän ei katso silmiin. Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun. Minäki niin ihailin tuota Vanhasta ja petturi oli sekin. :(  Nyt pitäis penkoa kaikki puolueiden vaalirahasotkut. Ei tällainen ole mitään demokratiaa, että toisille annetaan vaalirahaa ja toiset saa yrittää omillaan. :-[ :-[
Lakimiehenä voisit selvittää kuin niin rajatapaus?   ;)

Mäki lukasisin sen mieluusti  :P ;D

simmo

• Vieras

[/quote]
[/quote]
-----------------------minä kunnioitan niin paljon presidenttiä ,etten mene lähellekkään.Eihä nyt alamainen voi mennä pressaa silmiin toljottammaan. >:(

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

[/quote]
-----------------------minä kunnioitan niin paljon presidenttiä ,etten mene lähellekkään.Eihä nyt alamainen voi mennä pressaa silmiin toljottammaan. >:(
[/quote]

tää on jo noloa :-X

minä-itte

• Vieras

[/quote]
[/quote]

Höh, pressa on kansan palvelija. Kansa on hänet palkannut.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Putsauspotkinnat...
Keskustan pitäis potkia nuo rikolliset pois puolueesta.Olen kerran tavannut tuon Kaikkosen ja epäilykset heräs heti.Hän ei katso silmiin. Vain siten puolue vois lähteä uuteen nousuun.

Joo... ja demareilla on sama edessä... tosin eri syistä = pesäero ay-liikkeeseen on pakko tehdä tai demarit jäävät alle 10%:n puolueeksi... ja Kokoomuksen puolestaan on entistäkin selkeämmin rajattava miljonäärinen sanavaltaa puolueessa.
-------------------------tosi hyvä pointti 8)Vain aulis voi keksiä tällaista :)

kyllä  kokoomus - simmo  armahtaa  sentään  ike iljetyksen,marja tiuran,häkäveljekset   ym
kokoomuksen  rikolliset  ???

simmo

• Vieras

[/quote]

[/quote]
-kyllä häkki heilahtaa.Ei ole rajatapaus,on törkeä rikos. >:(

simmo

• Vieras
:(
[/quote]

[/quote]
-kato,kuninkaalliset on kuninkaallisia ja moukat on moukkia ;) Joku roti sentään :(

simmo

• Vieras
Vs: Putsauspotkinnat...

[/quote]
[/quote]

kyllä  kokoomus - simmo  armahtaa  sentään  ike iljetyksen,marja tiuran,häkäveljekset   ym
kokoomuksen  rikolliset  ???
[/quote]
-Ehä mie noita tunnekkaan?????ketä nuo on ???

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
:(

[/quote]
-kato,kuninkaalliset on kuninkaallisia ja moukat on moukkia ;) Joku roti sentään :(
[/quote]

jokkus ovat niin moukkia etteivät sitä itte ymmärrä :P

AimoMela

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei poliitikot pysty käskemää ketään pelkästään siksi että istuvat säätiön hallituksessa, jos asiamies tai muu toimiva johto itse ei ota käskyjä vastaan suoraan hallituksen jäseniltä ja jos ottaa, niin ei ole tehtäviensä tasalla, olen itse ollut yhden säätiön hallituksessa ja hallitus ei pysty tekemään päätöksiä yli toimivan johdon, jos johto sanoo että ei käy sillä tämä ei ole laillista tai sääntöjen mukaista.

Jos se säätiön hallitus tekee sellaisen päätöksen, niin säätiön hallitus ja sen jäsenet on siitä henkilökohtaisessa taloudellisessa vastuussa ja se on aika iso kynnys tavalliselle hallituksen jäsenelle, ottaa tämmmönen vastuu jostakin päätöksestä kontolleen ohi toimivan johdon.

Paitsi jos on sellaisen säätiön hallituksessa jossa mukana on Tuure Junnila... Kyllähän asia on niin että jos säätiön hallituksen ja asiamiehen välille tulee kiistaa niin hallituksen sanoessa että "hyppää" niin asiamies sanoo vain että "kuinka korkealle?". Tietysti edellyttää että hallituksessa on muutakin käytynä kuin kiertokoulu eli vähintään yhdellä mutta mieluummin kahdella jäsenellä pitää olla riittävästi koulutusta / tietoa että menettely on oikein. Sen jälkeen asiamiehelle vain kerrotaan että miten teet.

Sen sijaan toisin päin eli asiamies tekisi jotain mitä hallitus ei hyväksy niin se on aika outoa. Kas kun hallitus valvoo (tai ainakin pitäisi valvoa...) tarkasti asiamiehen toimia ja tekemisiä ja jos asiamies hölmöilee niin se on potkut ilman irtisanomisaikaa... Sen takia tuntuu aika mahdottomalta tilanne jossa asiamies ilman hallituksen suostumusta / määräystä pistäisi merkittäviä summia rahaa sääntöjen vastaiseen toimintaan. Kokonaan toinen juttu on että jos hallitus tietää että menettely on lain tai sääntöjen vastainen niin oma selusta turvataan parhaiten sillä että pöytäkirjoihin ei tehdä asioista turhia merkintöjä...

emo-heikki

• Vieras
Ei poliitikot pysty käskemää ketään pelkästään siksi että istuvat säätiön hallituksessa, jos asiamies tai muu toimiva johto itse ei ota käskyjä vastaan suoraan hallituksen jäseniltä ja jos ottaa, niin ei ole tehtäviensä tasalla, olen itse ollut yhden säätiön hallituksessa ja hallitus ei pysty tekemään päätöksiä yli toimivan johdon, jos johto sanoo että ei käy sillä tämä ei ole laillista tai sääntöjen mukaista.

Jos se säätiön hallitus tekee sellaisen päätöksen, niin säätiön hallitus ja sen jäsenet on siitä henkilökohtaisessa taloudellisessa vastuussa ja se on aika iso kynnys tavalliselle hallituksen jäsenelle, ottaa tämmmönen vastuu jostakin päätöksestä kontolleen ohi toimivan johdon.

Paitsi jos on sellaisen säätiön hallituksessa jossa mukana on Tuure Junnila... Kyllähän asia on niin että jos säätiön hallituksen ja asiamiehen välille tulee kiistaa niin hallituksen sanoessa että "hyppää" niin asiamies sanoo vain että "kuinka korkealle?". Tietysti edellyttää että hallituksessa on muutakin käytynä kuin kiertokoulu eli vähintään yhdellä mutta mieluummin kahdella jäsenellä pitää olla riittävästi koulutusta / tietoa että menettely on oikein. Sen jälkeen asiamiehelle vain kerrotaan että miten teet.

Sen sijaan toisin päin eli asiamies tekisi jotain mitä hallitus ei hyväksy niin se on aika outoa. Kas kun hallitus valvoo (tai ainakin pitäisi valvoa...) tarkasti asiamiehen toimia ja tekemisiä ja jos asiamies hölmöilee niin se on potkut ilman irtisanomisaikaa... Sen takia tuntuu aika mahdottomalta tilanne jossa asiamies ilman hallituksen suostumusta / määräystä pistäisi merkittäviä summia rahaa sääntöjen vastaiseen toimintaan. Kokonaan toinen juttu on että jos hallitus tietää että menettely on lain tai sääntöjen vastainen niin oma selusta turvataan parhaiten sillä että pöytäkirjoihin ei tehdä asioista turhia merkintöjä...

Näin se varmaan menee käytännössä, juridisesti asia vaan on niin, että jos hallitus asian päättää, niiin se vastaa myös mahdollisista taloudellisista seuraamuksista.