Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aulis Anttila?  (Luettu 10941 kertaa)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Aulis Anttila?
En minä sitä, ihmettelin vaan kun paskaa ei valunut näytöstä tänä aamuna ja tuli hyvä mieli.


Paska leijuu sankkana agronetin yllä, vaikka Aulis olis kaukana..... kymmenen vuoden ulostamisen haju ei niin vain poistu.   


 ;D  :P :-\

Siksi läppärin sijoituspaikka pitääkin olla paskahuussissa
Hajuhaittojen poistoon on keinonsa: Ladasta sai sen itä-auton "tuoksun" pois heiluttelemalla suojeluskunnan manttelia siellä auton sisällä.... Lähtisköhän sen kokoomustollon paskanjauhamisjuttujen löyhkä jollain samantapaisella keinolla esim viemällä läppäri jonnekkin kokoomustolloista vapaaseen paikkaan tms  ::)

tuossa  iltalehdessä  näkyi  eräs  tutkimus  jonka  mukaan  konservatiivit  ovat
                                 tyhmimpä  :P

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Aulis Anttila?
Onko Aulis vaalityössä vai kipeä kun on ollut poissa jo monta tuntia. Tai sitten kirjoittelee toisella nimimerkillä

Veikkaan, että toimistokuukkelilla on jälkitauti.
Terve se on , sikäli kun nyt niin voidaan sanoa, sillä on ollut pitkä rupeama jonkun koodinpurku homman kanssa, pääsi nukkumaan vasta aamuyöstä.

Kello soitti mutta ei reppana herännyt aamulla töihin, myös matamin aamu kaffeet meni sivu suun.


   cría cuervos y te sacarán los ojos

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Group...
Miksi aulis kirjautuu agroon sisään ja ulos muutaman minuutin välein – olen vain utelias, koska tuollainen tapa tuntuu hieman vaivalloiselta?

sillä  on  avustajia  kuin  käteisellä  :P
No jopas, ettäkö aulis ei ole oikeushenkilö vaan sellainen ” group”

Juurikin noin:
"Ajankäytössäni elokuun alussa tapahtunut oleellinen muutos tuo pisteen tähän sössäämiseen. Voitte jatkaa sekoiluanne haluamallanne tavalla... minä teen nyt muita juttuja... toistaiseksi - ja tämän kollektiivinimimerkin käyttö jääköön käytettäväksi niille, jotka sitä - minun lisäkseni - ovat käyttäneet."

Lähde: http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=19599.msg303801#msg303801

Sitten tää voisikin olla nimimerkki paskaa tuutin täydeltä :P ;D
Tuo edellä oleva selittäiski todella paljon: koska kukaan täyspäinen ei yksinään kehtaa/ jaksa/ ilkeä jauhaa yhtä ja samaa paskaa viestistä toiseen, niinkuin tämä nimim Aulis Anttila.....

Sainkin innoitukseni juuri tästä ketjusta. Kiitos!
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Group...
Miksi aulis kirjautuu agroon sisään ja ulos muutaman minuutin välein – olen vain utelias, koska tuollainen tapa tuntuu hieman vaivalloiselta?

sillä  on  avustajia  kuin  käteisellä  :P
No jopas, ettäkö aulis ei ole oikeushenkilö vaan sellainen ” group”

Juurikin noin:
"Ajankäytössäni elokuun alussa tapahtunut oleellinen muutos tuo pisteen tähän sössäämiseen. Voitte jatkaa sekoiluanne haluamallanne tavalla... minä teen nyt muita juttuja... toistaiseksi - ja tämän kollektiivinimimerkin käyttö jääköön käytettäväksi niille, jotka sitä - minun lisäkseni - ovat käyttäneet."

Lähde: http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=19599.msg303801#msg303801

Sitten tää voisikin olla nimimerkki paskaa tuutin täydeltä :P ;D
Tuo edellä oleva selittäiski todella paljon: koska kukaan täyspäinen ei yksinään kehtaa/ jaksa/ ilkeä jauhaa yhtä ja samaa paskaa viestistä toiseen, niinkuin tämä nimim Aulis Anttila.....

Sainkin innoitukseni juuri tästä ketjusta. Kiitos!
Terve taas, tunnen pientä ylpeyttä jos olen olut mukana tuomassa agriin uuden kirjoittajan- kiitos.

Mutta sitten varoituksensana täällä riehuu nimimerkki ” Aulis Anttila ” joka on täysin sivistymätön moukka, loukaten maaseudun raskasta työtätekevää kansaa kaikin mahdollisin tavoin.

Aulis on siis kaikkien aikojen spämmäri, lisää tämä asian ei ole vahvistettua mutta tälläistä epäillään tämä siis on luettava varauksin?
Lainaa
 Kaikille pidempään poliittisilla saiteilla liikkuneille on varmuudella tuttu nimimerkki yxs vaan - sekä saman Aulis Anttilan - Virkkalalaisen entisen werb-mestarin monet muutkin nimimerkit, kuten aiemmin AuA, sitten Rautalehti ... ja kymmeniä muita. Anttilan nimeä en tässä mainitsisi, ellei hän olisi itse jo joskus kymmenisen vuotta sitten vapaaehtoisesti sitä ottanut julkisuuteen. Väkisinkin jouduin seuraamaan Auliksen nettikäyttäytymistä, satojen, ellei jopa tuhansien häiriöiskujen, pilkka - rivo pilkkaa - ja usein aivan tolkuttomien järjettömien pilkkatekstein kohteena. Anttilalla oli - edelleen (?) läheiset suhteet Kokoomuksen toimintaan, ja eritoten Kok. nettiarkistoijaan Jaakko Tuomiseen, jonka tavoittaa ehkä vieläkin satojen ja tuhansien hymiö-vastausten.
Laina päättyy

Viimeksi muokattu: 05.02.12 - klo:10:27 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Group...
Terve taas, tunnen pientä ylpeyttä jos olen olut mukana tuomassa agriin uuden kirjoittajan- kiitos.

Mutta sitten varoituksensana täällä riehuu nimimerkki ” Aulis Anttila ” joka on täysin sivistymätön moukka, loukaten maaseudun raskasta työtätekevää kansaa kaikin mahdollisin tavoin.

Aulis on siis kaikkien aikojen spämmäri, lisää tämä asian ei ole vahvistettua mutta tälläistä epäillään tämä siis on luettava varauksin?
Lainaa
 Kaikille pidempään poliittisilla saiteilla liikkuneille on varmuudella tuttu nimimerkki yxs vaan - sekä saman Aulis Anttilan - Virkkalalaisen entisen werb-mestarin monet muutkin nimimerkit, kuten aiemmin AuA, sitten Rautalehti ... ja kymmeniä muita. Anttilan nimeä en tässä mainitsisi, ellei hän olisi itse jo joskus kymmenisen vuotta sitten vapaaehtoisesti sitä ottanut julkisuuteen. Väkisinkin jouduin seuraamaan Auliksen nettikäyttäytymistä, satojen, ellei jopa tuhansien häiriöiskujen, pilkka - rivo pilkkaa - ja usein aivan tolkuttomien järjettömien pilkkatekstein kohteena. Anttilalla oli - edelleen (?) läheiset suhteet Kokoomuksen toimintaan, ja eritoten Kok. nettiarkistoijaan Jaakko Tuomiseen, jonka tavoittaa ehkä vieläkin satojen ja tuhansien hymiö-vastausten.
Laina päättyy

Kiitos näistä erittäin valaisevista tiedoista!
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".