Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 65 - 35  (Luettu 1633 kertaa)

TaloHannu

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:

simmo

• Vieras
Vs: 65 - 35
Siis suomalaiset on sittenkin fiksuja?Joo siihen tulokseen olen tullut,kun olen vähän soitellut.Kyllä nyt helpottaa vähäsen :)

JoHaRa

• Vieras
Mä luulin, että tuolla Sauli 65 - Pekka 35 tarkoitettiin ehdokkaiden ikää  ::) Kylläpäs kävikin hassusti

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmo

• Vieras
Hyvältä näyttää. http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/ensimmainen-mielipidemittaus-niinisto-65-haavisto-35/art-1288444677391.html

Talo-Hannu puhuu vähän, mutta aina asiaa!
-kyllä minun pitää kohta vaihtaa saittia,täällä on aivan liian toraisaa sakkia,ei vanha jaksa paskanjauhamisia >:(

simmo

• Vieras
Perussuomalaisten Oinonen: Tämän takia en äänestä Haavistoa.Voi lukea iltasanomista loput.

JoHaRa

• Vieras
Perussuomalaisten Oinonen: Tämän takia en äänestä Haavistoa.Voi lukea iltasanomista loput.

Kiva tietää että Oikonenkin suuressa viisaudessaan on kääntynyt äänestämään ihmistä jonka puolueen puheita on koko vuoden vastustanut  ;D

Olisipa Oinosella nyt ollut järkeä pitää turpansa kiinni, mutta ei näköjään ollut.

YliKylänJotenSaletistiHot

• Vieras
OKEI OKEI, OLEN PÄÄTÖKSENI TEHNYT, KYLLÄ TAIVUN SITTENKIN NIINISTÖÄ ÄÄNESTÄMÄÄN.

sorkkis

• Vieras
OKEI OKEI, OLEN PÄÄTÖKSENI TEHNYT, KYLLÄ TAIVUN SITTENKIN NIINISTÖÄ ÄÄNESTÄMÄÄN.

Oikeella asenteella . Ei Presitentilla paljoa valtaa ole .

simmo

• Vieras
------------mää arv asin,ettet sinä ku vähän kiusasit meitä. ;D Jos ihan rehellisiä ollaan,niin kokoomuksella on jo oikeus saada presidentti.Eiks siitä entisestä pressapaikasta oo jo yli 60v.Demarit piti sitä paikkaa liian kauan.Se saattaa tuo kansan suosikki nousta mistä tahansa puolueesta ja siihen pitää tyytyä.Kyllä minä olen helpottunut.Nahkurikin haudattiin iäksi. :)