Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe resitenttiarssinoentie  (Luettu 7174 kertaa)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
resitenttiarssinoentie
Haavistolla (täällä ressaehokkaalla, ei siis heikkihaavistolla...) on kolome pahhaa vikkaa, homo, jota ei ilimeisestikkää oo ite valinnu, vae liekkö se piuhojasa sotkenu, meeppätiijjjä. Toenen vika on se sivarius, joka tosin tuonikäluokan ukolla liittynee tuohon homppelihommaan. Vaekka muistelen että että joskus on joku saanu kokonaan vappautuksen palavelusta homohommiin takija, miten lie? Kolomas onki sitte se että se on viherpiipertäjä ja kannellu kettinkijä mehtäkonetyömaelle. Heino kylläki kahtoo tuon kettinkitouhun lieventävänä assienhaarana, mikäli niillä kettinkiillä on ollu tarkotus laettaa kiinnijeäneeseen konneseen karikkata.

Että joo, jotennii se menettelis, jos oesi vaen yks nuista, mutta että kolome... herranen aeka.

Niinistöhä on muuten vaen pökijö...
Elämä on parasta kometiijjaa

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: resitenttiarssinoentie
Niinistö hakkaa Haaviston mennentullen. Minä kun oon Saolin kaveri niin hän laetto kirijeen, että muista ettei kurraa nakella kilipaelija leiriin, ei haokuta eikä puhuta luulojaan, joten pittää viisasta miestä totella ja siksi en sano Pekasta sanaakaan.
Tojella herrasmies tuo Sauli.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

• Vieras
Haavistolla (täällä ressaehokkaalla, ei siis heikkihaavistolla...) on kolome pahhaa vikkaa, homo, jota ei ilimeisestikkää oo ite valinnu, vae liekkö se piuhojasa sotkenu, meeppätiijjjä. Toenen vika on se sivarius, joka tosin tuonikäluokan ukolla liittynee tuohon homppelihommaan. Vaekka muistelen että että joskus on joku saanu kokonaan vappautuksen palavelusta homohommiin takija, miten lie? Kolomas onki sitte se että se on viherpiipertäjä ja kannellu kettinkijä mehtäkonetyömaelle. Heino kylläki kahtoo tuon kettinkitouhun lieventävänä assienhaarana, mikäli niillä kettinkiillä on ollu tarkotus laettaa kiinnijeäneeseen konneseen karikkata.

Että joo, jotennii se menettelis, jos oesi vaen yks nuista, mutta että kolome... herranen aeka.

Niinistöhä on muuten vaen pökijö...

Eipä oo ollu enää noita kettinkihommeleita, kun se Kekkosen sellutehas pantiin seisomaan. Ja vielä helepottaa, kun Enso alaskirjasi ne palkkifirman sijoitukset.  :D

Sepedeus

• Vieras
Niinistö hakkaa Haaviston mennentullen. Minä kun oon Saolin kaveri niin hän laetto kirijeen, että muista ettei kurraa nakella kilipaelija leiriin, ei haokuta eikä puhuta luulojaan, joten pittää viisasta miestä totella ja siksi en sano Pekasta sanaakaan.

Sulla kun on tuo kepuhistoria, niin miestä pitää opettaa olemaan ihmisiksi.  :D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Persut ne ei opi ikinä!
----

Sepedeus

• Vieras
Persut ne ei opi ikinä!

Hakkaraisesta tuli pyhäkoulupoika, kun Pekka sitä kävi opettamassa.  ;)

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Siitä PLUSSAA hakkaraiselle! Ota sepe sieki opiksi!
----

JoHaRa

• Vieras

Onko Sauli väkivaltainen  :o Hakkaa ja vielä kahdesti  :o

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die

Ei ole hakannut kuin kerran ja toisella kerralla Haavisto antaa köniin Salelle...  8)
Nothing is Something Worth Doing

Sepedeus

• Vieras
Siitä PLUSSAA hakkaraiselle! Ota sepe sieki opiksi!

Mitäs miun pitäis oppia?  :D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Hakkaraisen tyyliin äänestää Salea!
----

Sepedeus

• Vieras
Hakkaraisen tyyliin äänestää Salea!

Mä oon ajatellu antaa Kokoomukselle tasapuolisuuden nimissä Jytkyn. Oppivat hieman nöyremmiksi. Kepu sai jytkyn keväällä.  :D

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei ole hakannut kuin kerran ja toisella kerralla Haavisto antaa köniin Salelle...  8)

kokkoomuksessa se on perinne tuo varsinki naisten hakkaaminen
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Parin viikon päästä nähdään. Kyllä kansa tietää kenestä on arvojohtajaksi.
----

minä-itte

• Vieras
Todellinen esimerkki Haaviston toiminnasta: Ympäristöministerinä loukkasi maanomistajien oikeuksia törkellä tavalla: kepulainen kaveri kertoi omia kokemuksiaan: mitään tietoa ei annettu maaomistajille, hommat salattiin, valituksia ei käsitelty asianmukaisesti, korvaukset olivat mitä olivat jne jne jne...

Haavisto kehuskelee vieläkin  tuolla Facebook-Presidentti-sivuillaankin, kuinka Naturaan saatiin junailtua sellaisian alueita, mitkä eivät täyttäneet EU:n natura-vaatimuksia. Lisäksi Haavisto oli kovasti tyytyväinen, kun pakkolustushinnat saatiin painettua alas....MTK saatiin jyrättyä.

http://www.metsalehti.fi/fi-fi/forum/Thread.aspx?threadId=56a57e96-2fcb-4a49-88a4-2a848b77ccf5

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1547565/pekka_haaviston_sekoilujen_laskua_maksetaan_vielak

Kansan uutisten verkkolehti:     Kun Pekka Haavisto oli ympäristöministerinä ja luotiin Natura-järjestelmä, niin se tehtiin täysin diktaatorisesti jyräämällä, kuuulematta paikallista väestöä ja maanomistajia. Peruste oli kun ympäristöministeriön vihervirkamiehet ja heidän kaikenmailman ns. ympäistöjärjestöjen lobbaajat punavinilasin ympärillä päätettiin, ensin paljonko Suomessa on liitettävä alueita naturaan ja se jälkeen, Helsingin vihreiden suosimassa kuppilassa alettiin tutkimaan karttaa miten tavoite täytetään. Tämän tuloksena Pekka päätti natura-alueet, ympäristöministeriön virkamiehet, vihervipeltäjä avustajineen lakoivat metrisestä lumesta löytämään mitä milloikin pöpöjä.
Tämä kaikki kirjoitettiin varmanpäälle englanniksi, vaikka suomi on EU:n virallinen kieli.

Tästä on osoituksena ne kymmenet valitusprosessit jotka jatkuvat edelleenkin.

m-i:n maita  ei Naturaan.

m-i kyseli Haaviston Presidentti-facebook- sivuilla Natura- maanomistajien oikeuksien perään seurauksella, että m-i:ltä estettiin kirjoitusmahdollisuus sivuille ja kaikki siihenastiset sensuroitiin pois.

Viimeksi muokattu: 24.01.12 - klo:12:42 kirjoittanut minä-itte