Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?  (Luettu 4090 kertaa)

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Minä  jätän äänestämättä kakkoskierroksella, en vain voi äänestää kumpaakaan.

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?
itku potku iski jani-petterille....
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?
Maalaisten, juurevien talonpoikien, pitää nyt jättää äänestämättä, Haavisto ja Niinistö ovat urbaanin pääkaupunkiseudun ja muutaman muun ison kaupungin edustajia, kahtiajako tässä maassa on selvä,  kahtiajako Urbaani-Suomen ja maaseutu-Suomen välillä on selkeä.

 Näillä kahdella ei ole mitään annettavaa meille talonpojille, joten älkäämme mekään antako ääniämme heille, on harhaista enää käyttää käsitettä "koko kansan presidentti" sillä se ei pidä paikkaansa, maalaiset on syrjäytetty, jo hallituksesta, joten ei meille kuulu enää koko presidentin vaalit.

On parasta nyt agitoida äänestämättömyyden puolesta, sillä se on oikein.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?
Minä  jätän äänestämättä kakkoskierroksella, en vain voi äänestää kumpaakaan.

Kiitos!

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?
Maalaisten, juurevien talonpoikien, pitää nyt jättää äänestämättä, Haavisto ja Niinistö ovat urbaanin pääkaupunkiseudun ja muutaman muun ison kaupungin edustajia, kahtiajako tässä maassa on selvä,  kahtiajako Urbaani-Suomen ja maaseutu-Suomen välillä on selkeä.

 Näillä kahdella ei ole mitään annettavaa meille talonpojille, joten älkäämme mekään antako ääniämme heille, on harhaista enää käyttää käsitettä "koko kansan presidentti" sillä se ei pidä paikkaansa, maalaiset on syrjäytetty, jo hallituksesta, joten ei meille kuulu enää koko presidentin vaalit.

On parasta nyt agitoida äänestämättömyyden puolesta, sillä se on oikein.

Kiitos!

nilihaara

  • Vieras
Vs: Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?
      4 kaveria on sanonut että jättää äänestämättä.    Harkitsen vakavasti äänestämätä jättämistä, helpottaa kovasti kun sanoo itselleen nimiä Salolainen, Zyskquits, Sasi, Vapaavuori,Häkämies.

Aulis Anttila

  • Vieras
Normaalijärkiset...
Vs: Kuka ei äänestä  tokalla  kierroksella?      4 kaveria on sanonut että jättää äänestämättä.    Harkitsen vakavasti äänestämätä jättämistä, helpottaa kovasti kun sanoo itselleen nimiä Salolainen, Zyskquits, Sasi, Vapaavuori,Häkämies.

Normaalijärkisille riittää yks = Tuho-Aho  8)

nilihaara

  • Vieras
Vs: Normaalijärkiset...
Vs: Kuka ei äänestä  tokalla  kierroksella?      4 kaveria on sanonut että jättää äänestämättä.    Harkitsen vakavasti äänestämätä jättämistä, helpottaa kovasti kun sanoo itselleen nimiä Salolainen, Zyskquits, Sasi, Vapaavuori,Häkämies.

Normaalijärkisille riittää yks = Tuho-Aho  8)
   Olenko kysynyt maattomalta mitään?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
autismia?
   Olenko kysynyt maattomalta mitään?
Agraarisosialisteja vaivaa vissiin autismi. Ei kykene näkemään kuin oman napansa eikä ymmärrä ees sitä :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

  • Vieras
Ans´ku mä arvaan...
   Olenko kysynyt maattomalta mitään?
Agraarisosialisteja vaivaa vissiin autismi. Ei kykene näkemään kuin oman napansa eikä ymmärrä ees sitä :D

Jos niil on kaikil napatyrä  ::) :P

Tuulia

  • Vieras
Vs: Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?
Minä. evvk.
 :(

nilihaara

  • Vieras
Vs: Ans´ku mä arvaan...
   Olenko kysynyt maattomalta mitään?
Agraarisosialisteja vaivaa vissiin autismi. Ei kykene näkemään kuin oman napansa eikä ymmärrä ees sitä :D

Jos niil on kaikil napatyrä  ::) :P
  Ei ole napatyrää, just purettiin kärrystä tuliterä  Lynx 600 e-tec.    Lapin hanget kutsuvat viikon päästä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?
Äänestämättömyys = ääni homolle.
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?
Äänestämättömyys = ääni homolle.
Äänestäminen=ääni homolle  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Fuller

  • Vieras
Vs: Kuka ei äänestä tokalla kierroksella?
Muistiko mina-itte kiittää webbimasteria,kun sai tukkapöllyä tänään ;) :D :P ::)