Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haavisto voitti Helsingissä!  (Luettu 3801 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Haavisto voitti Helsingissä!
Homppeli voitti hesalaisten äänet.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Haavisto voitti Helsingissä!
Vituttaako? Ehkä sillekin on annettava arvo missä suurin osa kansasta asuu...
Nothing is Something Worth Doing

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Haavisto voitti Helsingissä!
Stadi on täynnä "pakareita".
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

simmo

  • Vieras
Vs: Haavisto voitti Helsingissä!
Hesassa on Suomen tyhmimmät ihmiset,.jos kysytään katugallupissa,kuka on Suomen pääministeri,niin harva tietää 8) On tullut nähtyä tähän ikään mennessä monta katugalluppia Hesasta. :)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Haavisto voitti Helsingissä!
Täytyy käydä kiinnittämässä HELSINKI -kyltin alle pikkuinen lisäkyltti:  "homojen kaupunki"..... kunhan tulee taas ajeltua sielläpäin.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Haavisto voitti Helsingissä!
Hesassa on Suomen tyhmimmät ihmiset,.jos kysytään katugallupissa,kuka on Suomen pääministeri,niin harva tietää 8) On tullut nähtyä tähän ikään mennessä monta katugalluppia Hesasta. :)

Pitääkin muutta tuota lisäkylttiä: "tyhmien homojen kaupunki".

Aulis Anttila

  • Vieras
Rauhoittuminen kannattaa...
Hesassa on Suomen tyhmimmät ihmiset,.jos kysytään katugallupissa,kuka on Suomen pääministeri,niin harva tietää 8) On tullut nähtyä tähän ikään mennessä monta katugalluppia Hesasta. :)

Ei yhden vaalin takia kannata itseään häpäistä... ota rauhallisesti... aamulla kaikki näyttää jo paljon paremmalta.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Rauhoittuminen kannattaa...
Hesassa on Suomen tyhmimmät ihmiset,.jos kysytään katugallupissa,kuka on Suomen pääministeri,niin harva tietää 8) On tullut nähtyä tähän ikään mennessä monta katugalluppia Hesasta. :)

Ei yhden vaalin takia kannata itseään häpäistä... ota rauhallisesti... aamulla kaikki näyttää jo paljon paremmalta.

On tullut senverran pyörittyä Hesassa viimeiset 35 vuotta, että kokemuksen perusteella: hesalaiset ovat helvetin tyhmää ja tynnyrissä kasvanutta sakkia.

Aulis Anttila

  • Vieras
Osta uudet rillit...
On tullut senverran pyörittyä Hesassa viimeiset 35 vuotta, että kokemuksen perusteella: hesalaiset ovat helvetin tyhmää ja tynnyrissä kasvanutta sakkia.

On tainnu olla jo ennenki puhetta niistä uusista rilleistä... eikä tekis pahaa uus kuulolaitekkaa... ja minkäköhä moinen se kallokuvauski oikeen mahto olla  ::) :P

Viimeksi muokattu: 22.01.12 - klo:23:22 kirjoittanut Aulis Anttila

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Rauhoittuminen kannattaa...
Hesassa on Suomen tyhmimmät ihmiset,.jos kysytään katugallupissa,kuka on Suomen pääministeri,niin harva tietää 8) On tullut nähtyä tähän ikään mennessä monta katugalluppia Hesasta. :)

Ei yhden vaalin takia kannata itseään häpäistä... ota rauhallisesti... aamulla kaikki näyttää jo paljon paremmalta.

On tullut senverran pyörittyä Hesassa viimeiset 35 vuotta, että kokemuksen perusteella: hesalaiset ovat helvetin tyhmää ja tynnyrissä kasvanutta sakkia.
Juu ehdottomasti, joskus se tunnyrin suu on vain suurempi kuin oma kusiluukku...
Nothing is Something Worth Doing

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Osta uudet rillit...
On tainnu olla jo ennenki puhetta niistä uusista rilleistä... eikä tekis pahaa uus kuulolaitekkaa... ja minkäköhä moinen se kallokuvauski oikeen mahto olla  ::) :P
On tainnu arska hoitaa kuvaukset edullisesti ;D

Veikkaisin, että paviaanikin pitää ihmistä tyhmänä, kun tämä ei viidakossa liiku kuten ne ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

  • Vieras
Pitkä lyhyt matka...
Veikkaisin, että paviaanikin pitää ihmistä tyhmänä, kun tämä ei viidakossa liiku kuten ne ;)

Mäpä oon käyny Kepulandiassa... ja Tundrallaki oon käyny... joo  :P ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Osta uudet rillit...
On tullut senverran pyörittyä Hesassa viimeiset 35 vuotta, että kokemuksen perusteella: hesalaiset ovat helvetin tyhmää ja tynnyrissä kasvanutta sakkia.

On tainnu olla jo ennenki puhetta niistä uusista rilleistä... eikä tekis pahaa uus kuulolaitekkaa... ja minkäköhä moinen se kallokuvauski oikeen mahto olla  ::) :P

Uudet rillit on...kuulolaitetta en tarvitse, kuulo erittäin hyvä, pääkuvaus tehtiin oikein hesalaisella klinikalla...siltä osin jää pikkuisen epäilys...hesalaisella...  :o :o :o

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Pitkä lyhyt matka...
Mäpä oon käyny Kepulandiassa... ja Tundrallaki oon käyny... joo  :P ;D
Kummis päin tää analogia täs ny sit oiken menee?

:D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

  • Vieras
Tarkkaa mietintää...
Mäpä oon käyny Kepulandiassa... ja Tundrallaki oon käyny... joo  :P ;D
Kummis päin tää analogia täs ny sit oiken menee? :D :D

Veikkaisin, että paviaanikin pitää ihmistä tyhmänä, kun tämä ei viidakossa liiku kuten ne

Mä oon miettiny jo... tuloksellisesti... kuis sä  :P