Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe The First Lady  (Luettu 3792 kertaa)

nilihaara

• Vieras
Vs: The First Lady
http://kauppasivut.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=750    Piti jo tarkistaa kun oli aukko sivistyksessä tuo jokapoika-paita. Ei kuulu kalustoon kaapissa, vain noita mitä linkistä löytyy. Muutenkin meidän perheen erävaatteet tulee tuolta, poika pitää koulussakin eikä saa rikki millään.

matso

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Kiva kun palstan piilohomot ryömii kaapeistaan näin äänestys päivänä, menevätkö ne takas kaappiin persaukset kipeänä illan tullen ?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kai te muuten tiedätte että Marimekon Jokapoika-paita on merkki piilohomoudesta, jos sellaisen on saanut lahjaksi ja osoitus täyshomoudesta jos sen on ostanut itse  :D Yksi Suomen tunnetuimmista homo-vaatteista nääs  :D

Mulla ei onneksi ole yhtään tuollaista. Eikä tule  :)

Mulla on jokapoika paita taitaa olla kaksikin mutta SILTI oon ja olen aina tykännyt naisista koko ikäni :)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Kiva kun palstan piilohomot ryömii kaapeistaan näin äänestys päivänä, menevätkö ne takas kaappiin persaukset kipeänä illan tullen ?
Joo, niin on. Kaikki suuntautumisestaan epävarmat kulkee vuorotellen avaamassa keskustelua aiheesta " mitä maailma oikein meistä ajattelis, jos resupenttinä on fagotinsoittelija". Tavan heteroa sellainen ei hetkauta, vain niitä, joilla on omia "epäilyksiä" ;D ;D ;D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

• Vieras
Paita ja lakki...
Mulla on jokapoika paita

Mul on Hakkijan lippis = aito  :P

matso

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Paita ja lakki...
Mulla on jokapoika paita

ootko raaskinut pitää sitä  :o

Aulis Anttila

• Vieras
Juhannus...
Mulla on jokapoika paita
ootko raaskinut pitää sitä  :o

Joo... Juhannuksena... ja vien sen takas kassakaappiin ennen ku kaadun kokkoon  8) ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Paita ja lakki...