Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 22.01.12 - klo:10:42Lainaus käyttäjältä: koponen - 22.01.12 - klo:10:07Kiva kun palstan piilohomot ryömii kaapeistaan näin äänestys päivänä, menevätkö ne takas kaappiin persaukset kipeänä illan tullen ? Kai te muuten tiedätte että Marimekon Jokapoika-paita on merkki piilohomoudesta, jos sellaisen on saanut lahjaksi ja osoitus täyshomoudesta jos sen on ostanut itse Yksi Suomen tunnetuimmista homo-vaatteista nääs Mulla ei onneksi ole yhtään tuollaista. Eikä tule
Lainaus käyttäjältä: koponen - 22.01.12 - klo:10:07Kiva kun palstan piilohomot ryömii kaapeistaan näin äänestys päivänä, menevätkö ne takas kaappiin persaukset kipeänä illan tullen ?
Kiva kun palstan piilohomot ryömii kaapeistaan näin äänestys päivänä, menevätkö ne takas kaappiin persaukset kipeänä illan tullen ?
Mulla on jokapoika paita
Lainaus käyttäjältä: matso - 22.01.12 - klo:18:51Mulla on jokapoika paita Mul on Hakkijan lippis = aito
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 22.01.12 - klo:19:12Lainaus käyttäjältä: matso - 22.01.12 - klo:18:51Mulla on jokapoika paita Mul on Hakkijan lippis = aito ootko raaskinut pitää sitä