Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paavo  (Luettu 2432 kertaa)

minä-itte

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 21.01.12 - klo:06:19 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

  • Vieras
Vs: Paavo
Siinä on kuvattuna jollainlailla  Urbaanin Legendan poliittinen ura.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Paavo

Vuoden 1982 vaalikampanja: " KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."

Yhden aktiivikepulaisen kommentti:

Juuri noin. Luin viikko sitten tutkija Seppisen kirjan "Suomettumisen syövereissä" jossa hän selosti tarkoin tämän episodin. Samaan kastiin Seppinen niputti Koiviston, Sorsan ja mm. Halosenkin, joten on korkea aika valita joku jämäkämpi elikkä Niinistö.
Linkki tuohon mainitsemaasi fasebook  sivulle kiinostaisi.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Paavo

Vuoden 1982 vaalikampanja: " KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."

Yhden aktiivikepulaisen kommentti:

Juuri noin. Luin viikko sitten tutkija Seppisen kirjan "Suomettumisen syövereissä" jossa hän selosti tarkoin tämän episodin. Samaan kastiin Seppinen niputti Koiviston, Sorsan ja mm. Halosenkin, joten on korkea aika valita joku jämäkämpi elikkä Niinistö.
Linkki tuohon mainitsemaasi fasebook  sivulle kiinostaisi.

Linkki on perin helppo: minä-itte on Eemelin kaveri. Minä- ittehän on ex- kepulainen. Pillastui, kun ei saanut tie- tms lautakunnan varapjn paikkaa v. 1975.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Paavo

Vuoden 1982 vaalikampanja: " KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."

Yhden aktiivikepulaisen kommentti:

Juuri noin. Luin viikko sitten tutkija Seppisen kirjan "Suomettumisen syövereissä" jossa hän selosti tarkoin tämän episodin. Samaan kastiin Seppinen niputti Koiviston, Sorsan ja mm. Halosenkin, joten on korkea aika valita joku jämäkämpi elikkä Niinistö.
Linkki tuohon mainitsemaasi fasebook  sivulle kiinostaisi.

Linkki on perin helppo: minä-itte on Eemelin kaveri. Minä- ittehän on ex- kepulainen. Pillastui, kun ei saanut tie- tms lautakunnan varapjn paikkaa v. 1975.

hölö hölö

"Kaikki lähti siitä, kun Paavo Väyrynen ryhtyi kaivamaan hautaa Ahon hallitukselle ja imoitti 14. päivänä huhtikuuta 1993  eroavansa ulkoministerin paikalta. Lähtijä uskoi nimittäin, että hän menestyisi paremmin presidentinvaalissa, kun hän sanoutuisi irti hallituksen EY-linjasta.

Hallituskriisi olisi tullut EY-neuvottelujen loppusuoran auetessa erittäin onnettomaan aikaan. Väyrynen ei silti epäröinyt asettaa omaa etuaan maan parhaan edelle"

"Väyrynen oli ulkoministerinä vaikuttanut ratkaisevasti Euroopan unionin jäsenyyshakemuksen jättöön. Hänen vastuullaan  olivat oikeastaan kaikki Suomelle tärkeimmät ja samalla hankalimmat jäsenyysneuvottelujen asiat".

Otteita Keijo K.Kulhan kirjasta "Mahtitalonpoika"  s. 285  Edita, Helsinki 1998

(Kulha on kepu)

Viimeksi muokattu: 21.01.12 - klo:09:32 kirjoittanut minä-itte

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Paavo
 Onko koko fasebook-sivua olemassakaan?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

minä-itte

  • Vieras
Vs: Paavo
Onko koko fasebook-sivua olemassakaan?

Täytyy olla kirjautunut kaveriksi ennenkuin pääsee lukemaan.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Paavo
Onko koko fasebook-sivua olemassakaan?

Täytyy olla kirjautunut kaveriksi ennenkuin pääsee lukemaan.

Tiedän sen kirjautumis asian,  linkkiä kyselen sitä en tiedä.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Paavo
Onko koko fasebook-sivua olemassakaan?

Sitä minäkin odotan.

Minä-itteEemeli voisi ihan vaihteen vuoksi kaivaa  oikeuskanslerin lausunnon Lipposelle Itävalta- asiassa.

Sepedeus

  • Vieras
Tämä on kyllä napakymppi osuma.

Aulis Anttila

  • Vieras

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs:Timo
Mutta hyvä on tääkin.
Punkkarityttö nenärenkaan takaa Soinille Mikkelin torilla:
- Jos joku ******* mun panee paksuksi, niin sinä et anna aborttia tehdä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs:Timo
Mutta hyvä on tääkin.
Punkkarityttö nenärenkaan takaa Soinille Mikkelin torilla:
- Jos joku ******* mun panee paksuksi, niin sinä et anna aborttia tehdä.

Pienestä on ääni kiinni... ellei oo isovehkeinen se panija  8) ;D

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs:Timo
Mutta hyvä on tääkin.
Punkkarityttö nenärenkaan takaa Soinille Mikkelin torilla:
- Jos joku ******* mun panee paksuksi, niin sinä et anna aborttia tehdä.

Pienestä on ääni kiinni... ellei oo isovehkeinen se panija  8) ;D

Mutta ison vaivan oli nähny, kun oli Riihimäen kupeesta lähteny Mikkelin torille saakka Soinia mollaamaan.

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Paavo
[

Linkki on perin helppo: minä-itte on Eemelin kaveri. Minä- ittehän on ex- kepulainen. Pillastui, kun ei saanut tie- tms lautakunnan varapjn paikkaa v. 1975.
[/quote]

**** Ei, kyse oli hevosenottolautakunnasta. Ja Minä-itte ei eronnut, vaan erotettiin kepun kusilahden paikallisosastosta. Varmaa tietoa.
In vino veritas