Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huonompi uutinen  (Luettu 6742 kertaa)

nilihaara

  • Vieras
Vs: Huonompi uutinen
tässä pitäisi myös itse kunkin miettiä miten tuollaiset onnettomuudet olisi estettävissä jatkossa. Joka vuosi useampi isäntä kuolee lietepyttyyn, salvosiiloon tai rehutorniin, äärimmäistä huolellisuutta tuollaisissa kaasua sisältävissä paikoissa tarvitaan paljon.
        Kiittää saa vaan Yläkerran Isäntää että vielä hengissä ollaan. Harjoitteluaikaan sattui itselle seuraavaa. Lietesäiliö oli osittain navetan alla ja oli erillinen noin sadan kuution pumppaussäiliö. Välillä oli 50 sentiin suuruinen reikä joka meni joskus tukkoon. Koska olin yksin töissä, menin aukaisemaan tukosta irtotikkaita pitkin. Aikani sorkittua reikä aukesi ja valtava paskanvirta vei tikkaat mennessään. Onneksi ekana kävi mielessä että nyt ei hätäillä, paska nousi 10 cm sekunnissa. Ehkä viime hetkillä löysin tikkaat jaloillani ja sain ne pystyyn luukulle, siinä vaiheessa olin jo kainaloitani myöten upoksissa eikä uinnista varmaan mitää ois tullut jäykässä tavarassa. No se päivä oli siinä sitten. Tämä tapahtui 70-luvulla.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Huonompi uutinen
vaikka en ko tapausta tiedä niin useiten onnettomuudet tapahtuu kun joudutaan korjaamaan tai rassaamaan jotain mikä ei toimi niin kuin pitäisi. Tämä on haaste sekä suunnittelijoille että koneenrakentajille joka säästää henkiä.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Huonompi uutinen
Näissä tilanteissa eivät sanat tahdo riittää. Osanottoni, voimia ja jaksamista!

mf5465

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 232
Vs: Huonompi uutinen
Kyllä tämä tästä. Päivä kerrallaan mennään ja jatketaan äidin kanssa samaan malliin kuin isä aikoinaan  :)
Tilamme on kuitenkin sen verran suuri ja velkaakin on ettei olla lopettamassa. Tarkoitus oli alkaa jatkaa tilaa n. 5-vuoden sisällä, mutta nyt suunnitelmat vähän muuttu tämän tapauksen johdosta 

molymatti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Huonompi uutinen
Kyllä tämä tästä. Päivä kerrallaan mennään ja jatketaan äidin kanssa samaan malliin kuin isä aikoinaan  :)
Tilamme on kuitenkin sen verran suuri ja velkaakin on ettei olla lopettamassa. Tarkoitus oli alkaa jatkaa tilaa n. 5-vuoden sisällä, mutta nyt suunnitelmat vähän muuttu tämän tapauksen johdosta
Tsemppiä!  :)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Huonompi uutinen
Osanottoni.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Huonompi uutinen
osanotot...  :(

andypoge

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 536
Vs: Huonompi uutinen
Osanottoni ja tsemmpiä