Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voi tätä ilon päivää! Niinistön kannatus romahti !  (Luettu 4196 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Näin kertovat uudet kallupit.Mitä enemmän Niinistö on julkisuudessa sitä alemmaksi hänen kannatuksensa putoaa,ei kansa ole tyhmää ,kyllä kaikki tajuaa että kokkarekapitalisti ei välitä kuin rikkaista.Haaviston nousu on pluffia.Väyrynen tulee VOIMALLA .

pellekepu  kepun  pääideologi  juha  kuisma  sanoo  että  väyrynen  ei  ole
keskustan  näköinen  ehdokas   ja  lisää  että  kepu  ei  ole  maaseutupuolue  :P :P :P :P


paskapersuin peäiteoloki halla-aho on siityny homppelileiriin jo tovista
Elämä on parasta kometiijjaa

minä-itte

  • Vieras
Näin kertovat uudet kallupit.Mitä enemmän Niinistö on julkisuudessa sitä alemmaksi hänen kannatuksensa putoaa,ei kansa ole tyhmää ,kyllä kaikki tajuaa että kokkarekapitalisti ei välitä kuin rikkaista.Haaviston nousu on pluffia.Väyrynen tulee VOIMALLA .

pellekepu  kepun  pääideologi  juha  kuisma  sanoo  että  väyrynen  ei  ole
keskustan  näköinen  ehdokas   ja  lisää  että  kepu  ei  ole  maaseutupuolue  :P :P :P :P

Se on totta, että kepu ei ole maaseutupuolue, mutta kyllä Väyrynen peilaa kepua oikein kristallinkirkkaasti: epäluotettava takinkääntäjä ja tosiasioitten vääristäjä.

minä-itte

  • Vieras
Niinistön kannatus 29% ja suunta alas!  :D

Ensimmäisellä kierroksella on äänestäjien päätavoite tiputtaa Väyrynen pois pelistä.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
jaa-aa, eikö se ookkaa niinistön peäsy tokakiekalle?
Elämä on parasta kometiijjaa

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Ahtisaaren entinen avustaja sanoi tänään radiossa Aleksi Bardyn säestämänä, että presidentin pitäisi puhua enemmän muista kuin itsestään. Oon samaa mieltä.

Tää sulkee ainakin Keminmaan suurvisiirin pois, eihän se puhu kuin itsestään :P
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Sepedeus

  • Vieras
Ahtisaaren entinen avustaja sanoi tänään radiossa Aleksi Bardyn säestämänä, että presidentin pitäisi puhua enemmän muista kuin itsestään. Oon samaa mieltä.

Tää sulkee ainakin Keminmaan suurvisiirin pois, eihän se puhu kuin itsestään :P

  En mä oo kuullu sen muuta sanovan ,kuin että on varma olevansa Suomen valittu presidentti Herran armosta :D

simmo

  • Vieras
: useat isänmaalliset äänestäjät ovat katsoneet velvollisuudekseen pudottaa Vladi Väykky toiselta kierrokselta, vaikka eivät olekaan Haaviston kannattajia.

---------------milloin kokoomus on muuttunut isänmaalliseksi puolueeksi,kun minä en ole huomannut ???Kokoomus  tuhoaa kaiken Suomessa,mitään ei jää jäljelle.Vasemmistokin on enemmän isänmaallinen kuin kokoomus. :'( 

simmo

  • Vieras
rynen tulee VOIMALLA .
[/quote]

pellekepu  kepun  pääideologi  juha  kuisma  sanoo  että  väyrynen  ei  ole
keskustan  näköinen  ehdokas   ja  lisää  että  kepu  ei  ole  maaseutupuolue  :P :P :P :P
[/quote]


paskapersuin peäiteoloki halla-aho on siityny homppelileiriin jo tovista
[/quote]
----------------eikös siellä häärää tämä kepuKaunistoki akkasa kaa :D

minä-itte

  • Vieras

 Kepun pää-äänenkannattaja MaasTul  (16.1,) hehkuttaa kovasti likaisten töitten osaston lipsauttaman  "kuntauudistuksen" vastaisuuttaan.

Mielipidesivullekin on laitettu kannuslaisen Harri  Mäki-Petäjän kirjoitelma aiheesta....jääköön siltä osin omaan "arvoonsa".

Sensijaan Mäki-Petäjän kirjoituksessa oli jotain hyvääkin:

************************

"Paavo Väyrysen mahdollisuuksia heikentää keskustapuolueen varapuheenjohtaja Timo Kaunisto. Useiden lehtien julkaisemassa STT:n uutisjutussa (esim. KP 6.1.) Kaunisto häärää mukana Pekka Haaviston kampanjassa ja poseeraa Haaviston kanssa valokuvassa.

Väyrysen tilanne on surkuhupaisa. Keskustan kannatusta tuntuvasti nostanut Väyrynen pyrkii tosissaan ja on menossa toiselle kierrokselle, mutta voi Kauniston toiminnan takia vielä lipsahtaa ulos toiselta kierrokselta. Timo Soini taas ei pyri tosissaan, mutta voi ”varaväyrysenä” joutua mukaan toiselle kierrokselle."


Kaunistolle pitää lähettää pyhäehtoona onnittelut onnistuneesta myyräntyöstä!  Timo Kaunisto on kovasti isänmaallinen ihminen.

Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:21:35 kirjoittanut minä-itte

Aulis Anttila

  • Vieras
Tuho...
Kokoomus  tuhoaa kaiken Suomessa,mitään ei jää jäljelle.Vasemmistokin on enemmän isänmaallinen kuin kokoomus. :'(

Kokoomus ainakin yrittää tehdä kaikkensa, että Kepu olisi suomalaisessa politiikassa vain ja ainoastaan assanvessankassa... ja nyt ollaan siinä savotassa on hyvällä tiellä = keputollojen hurmosliikkeen kannatus huitelee 10%:n tietämissä  ;D

Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:23:21 kirjoittanut Aulis Anttila

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tuho...
Kokoomus  tuhoaa kaiken Suomessa,mitään ei jää jäljelle.Vasemmistokin on enemmän isänmaallinen kuin kokoomus. :'(

Kokoomus ainakin yrittää tehdä kaikkensa, että Kepu olisi suomalaisessa politiikassa vain ja ainoastaan assanvessankassa... ja nyt ollaan siinä savotassa on hyvällä tiellä = keputollojen hurmosliikkeen kannatus huitelee 10%:n tietämissä  ;D

niinistön  häviön  jälkeen  myös  kokoomuksen kannatus  painuu  reilusti  alle  20 % 8)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
> Voi tätä ilon päivää! Niinistön kannatus romahti !

Just noin. Kokkareita nyt jurpinee se kun Salen kannatuskupla on puhjennut ja puoluekannatuksen alamäki on alkanut. Onhan se aika fakta että nää presidentinvaalien suunta heijastuu seuraaviinkin vaaleihin.....

sorkkis

  • Vieras
Ahtisaaren entinen avustaja sanoi tänään radiossa Aleksi Bardyn säestämänä, että presidentin pitäisi puhua enemmän muista kuin itsestään. Oon samaa mieltä.

Tää sulkee ainakin Keminmaan suurvisiirin pois, eihän se puhu kuin itsestään :P
;D ;D ;D ;D

Hitto mut hyvä lohkaisu .

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kävi miten kävi...
Nii että kävi miten kävi, niin ohan se uus resitentti toki aina parempi ku nykynen http://www.youtube.com/watch?v=riBPL2VEaOY . Äänestettiinpä tehtävvään sitte kuka hyänsä...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kävi miten kävi...
Nii että kävi miten kävi, niin ohan se uus resitentti toki aina parempi ku nykynen

Just noin. Aika kova kärkikolmikko kyseessä....