Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Satusetä Väyrynen, taas toimii  (Luettu 6655 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: Satusetä Väyrynen, taas toimii
Nyt on paniikki iskenyt mestari minä - itteen. Asiat puhuvat puolestaan VÄYRYSEN KANNATUS NOUSEE - NIINISTÖN LASKEE. Voisit minä - itte ottaa kantaa julkitulleeseen uuteen kuntakarttaan, jonka kokkarit yrittivät pimittää yli vaalien, mutta onneksi se tuli julki.

Kepun likaisten töitten osasto vuoti julkisuuteen yhden ja pahimman version kuntauudistusmalliksi. Se on tarkoitettu vain keskustelun pohjaksi, eikä tule toteutumaan sellaisenaan.

Väykyn kannatus on vielä kaukana puolueensa kannatusluvuista, antaa hyvän kuvan kepulaisten "luottamuksesta" omaan ehdokkaaseensa.

Todennäköisesti Haavisto ja Niinistö ovat toisella kierroksella, jos sellainen tulee.

Miksi Väykky esti mahdollisuuden avata Moskovan arkistot Suomen osalta Jeltsinin aikana, kun ne olisivat olleet silloin  saatavilla?

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
mikä pirun hätä se satuseta-minä-ittellä nyt on, eikö sulla lopu aeheet kesken, jos väyrynen ei peäse tokakiekalle.
Elämä on parasta kometiijjaa

minä-itte

• Vieras

Santeri

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Sanotaan että Kepu/MTK kusettaa. Voi kysyä kuinka pitkää. Tässä hallituksen maataloustupoa odotellessa tuntuu siltä kuin Jyrki/Jutta kusee nyt meidän kintuille. Viimeviikolla maksettiin 150€ aikamonelle kansalaiselle, heidän kintulle ei kustu.

Aulis Anttila

• Vieras
Maataloustupo...
Sanotaan että Kepu/MTK kusettaa. Voi kysyä kuinka pitkää. Tässä hallituksen maataloustupoa odotellessa tuntuu siltä kuin Jyrki/Jutta kusee nyt meidän kintuille. Viimeviikolla maksettiin 150€ aikamonelle kansalaiselle, heidän kintulle ei kustu.

Sopiihan sitä toki odotella... maataloustupoa... ja jos sitä ei kuulu niin kannattaa kysellä sen perään... maatalouden edunvalvojalta = ÄmmTeeKoolta  :P ;D

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Maataloustupo...
Sopiihan sitä toki odotella... maataloustupoa... ja jos sitä ei kuulu niin kannattaa kysellä sen perään... maatalouden edunvalvojalta = ÄmmTeeKoolta

Eikös maassa olet nyt se vihtorin mainostama hyvin maataloudesta perillä oleva maatalousministeri koskinen puikoissa, onko ukko hermolomalla, makaako vihtorin mallin mukaan pankolla vai muuten vaan kusi sukassa kuten munattomalla kokkare porukalla yleensäkkin, eipä ole nimittäin ko.herran saavutuksia kovin paljon mediassa näkynyt!!!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

minä-itte

• Vieras
Sopiihan sitä toki odotella... maataloustupoa... ja jos sitä ei kuulu niin kannattaa kysellä sen perään... maatalouden edunvalvojalta = ÄmmTeeKoolta

Eikös maassa olet nyt se vihtorin mainostama hyvin maataloudesta perillä oleva maatalousministeri koskinen puikoissa, onko ukko hermolomalla, makaako vihtorin mallin mukaan pankolla vai muuten vaan kusi sukassa kuten munattomalla kokkare porukalla yleensäkkin, eipä ole nimittäin ko.herran saavutuksia kovin paljon mediassa näkynyt!!!

Koskinen ei voi vielä tehdä nyt mitään, Haaviston-Härmälän EU-liittymissopimus ja Korkeaojan-Anttilan "torjuntavoitot" sitovat kädet.  v. 2013 EU-uudistus  on Koskiselle näytön paikka.

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
>v. 2013 EU-uudistus  on Koskiselle näytön paikka.

Maatalouden "parempi aika" on aina muutaman kuukauden/vuoden päässä riippuen aiheesta.Saahan sitä odotella vaikka maailman loppuun.

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

jyygiltä ja juttikselta

ei tuu hammeen alta muutaku kusta
sinne ei kannata kurkkia
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Aulis Anttila

• Vieras
Tietoniekka...
jyygiltä ja juttikselta ei tuu hammeen alta muutaku kusta sinne ei kannata kurkkia

Sähän sen vanhana puuceen reiästä tiirailijana tiät mitä mistäki tulee ku oot nähny  :P ;D

Viimeksi muokattu: 14.01.12 - klo:12:07 kirjoittanut Aulis Anttila

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Koskinen ei voi vielä tehdä nyt mitään, Haaviston-Härmälän EU-liittymissopimus ja Korkeaojan-Anttilan "torjuntavoitot" sitovat kädet.  v. 2013 EU-uudistus  on Koskiselle näytön paikka.

ranska  hoiti  nuo  hommat  jo  vuosi  sitten  eikä  kysässyt  keltään  mitään  8)

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä en ainakaan halua koskaan kokea sitä aikaa, jolloin ns maataloudella menee oikein hyvin.  ;D ;D
Ajatuskin jostakin uudesta maataloustuposta on täysin absurdi ja aiheuttaisi vain vakavaa vahinkoa elinkeinolle.  8)

Täppärit ryssii nytkin joka homman....
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän

Eli koskinen makailee munattomana siihen saakka pankolla, mikähän lienee vihtorin selitys sitten koskisen torjuntavoitolle !!!!!!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

minä-itte

• Vieras

Eli koskinen makailee munattomana siihen saakka pankolla, mikähän lienee vihtorin selitys sitten koskisen torjuntavoitolle !!!!!!

No ei, Koskinen valmistelee tulevaa uudistusta...ettei käy niinkuin kepulaisille maatalouden EU-liittymissopimuksen neuvotelleille, että ei tiedetä mistään mitään kun neuvottelut alkavat.....silloinhan nämä haavistot-härmälät laittoivat kaiken energiansa sellaisen tavoitteluun, mitä ei EU:n silloisten sääntöjen mukaan ollut mahdollista saada esim. LFA koko maahan.  Tuli tuosta keskusteltua silloisen Suomen EU-toimiston kakkosmiehen Wouter Wiltonin kanssa....hän ihmetteli suomalaineuvottelijoitten kovapäisyyttä: "Suomi pyrkii EU:n jäseneksi eikä päinvastoin, EU ei pyri Suomen jäseneksi". 

Aulis Anttila

• Vieras
Maataloustupo...
Mä en ainakaan halua koskaan kokea sitä aikaa, jolloin ns maataloudella menee oikein hyvin.  ;D ;D
Ajatuskin jostakin uudesta maataloustuposta on täysin absurdi ja aiheuttaisi vain vakavaa vahinkoa elinkeinolle.  8) Täppärit ryssii nytkin joka homman....

Mulle sopis semmonen maataloustupo missä kaikki yhteiskunnan tuki ohjataan vain ja ainoastaan päätoimisille tuottajille... harrastelijat harrastelkoot omilla rahoillaan.