Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Scifiä? Päättele itse  (Luettu 5933 kertaa)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: Scifiä? Päättele itse
Kuka siellä vihaa lietsoo?
Siellähän on ihan tuomion saaneitakin. Hommafoorumin porukka kunnostautuu. Maahanmuuttoa pitää kritisoida, mutta rotuvihan naamiointi kritiikiksi on naurettavaa...

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Siellähän on ihan tuomion saaneitakin. Hommafoorumin porukka kunnostautuu. Maahanmuuttoa pitää kritisoida, mutta rotuvihan naamiointi kritiikiksi on naurettavaa...

eu-puhallus naamioitu demokratiaksi,Naurettavaa touhua :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

100% puhtaita mielikuvityuksen tuotteita ei mitään todellisuus pohjaa tämän päivän tapahtumiin :o
Jup. Sä olet vielä tyhmempi kuin luulin :D :D

bounce back spock ;)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kukkahattu  sessiot  taas  meneillään  vaikka  hyvin  tiedät  että  nuo  tuomiot
olivat  poliittisia

eilen  siinä  aikuisten  tekemiä  kysmyksiä  lukemaan pannut  koululaiset  tv   1
keskustelussa  vaativat  suomea  ottamaan  maailmalta  uhanalaiset  homot
tänne  turvaan,,,,,,vaikka  hyvin  tiedossa  on  niiden  100 % aids  saastuneisuus,,,
kestääkö  meidän  veronmaksaja   sen  kuorman

helsingin  hovioikeus  pudotti  sen  mamuraiskaajan  tumiota  kahdella vuodella
koska  tekijä  katsottiin  vähälahjaiseksi

eiköhän   ne  neeggerit   tee  sen  rotuvihan  ihan  itse 8)

Aulis Anttila

• Vieras
Tuomiot...
kukkahattu  sessiot  taas  meneillään  vaikka  hyvin  tiedät  että  nuo  tuomiot olivat  poliittisia

Poliittinenhan se tuomio tietysti on kun PerSu tekee rikoksen ja tuomitaan siitä... me ihmiset päästäis pikkusakolla  :P ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tuomiot...
kukkahattu  sessiot  taas  meneillään  vaikka  hyvin  tiedät  että  nuo  tuomiot olivat  poliittisia

Poliittinenhan se tuomio tietysti on kun PerSu tekee rikoksen ja tuomitaan siitä... me ihmiset päästäis pikkusakolla  :P ;D

näitä  vaaleja  varten  ne  tuomiot  tehtiin  ja  huomio  kiinnitetään  niihin
kuten  vaalitenteissä  60  %  ajasta  on  käytetty ,   todellisten  eliitin  tekemän
suurimman  rikoksen  jäämiseksi   toissijaiseksi   ja  pois  kansan  mielestä 8)

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Paras:
Ja vitut laskurista...

Mul on parempi
=
"Mahdoton heti, ihme vie etvasen kotvasen"

Voisko se olla "piukkasen hiukkasen" ?  :D

Tämon paras:

"Heti on minulle mahdoton. Ihmeen kauan kestää tovi."

- Horttapoika -

;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Juu....ihan samaan tapaan kuin persut tekee persuvihan :D :D

Tähän piti muutenkin vielä kommentoida, että ennemmin olen kukkahattu kuin kakkahattu, teidän laillanne :D

Aulis Anttila

• Vieras
Viha ja inho...
Juu....ihan samaan tapaan kuin persut tekee persuvihan :D :D Tähän piti muutenkin vielä kommentoida, että ennemmin olen kukkahattu kuin kakkahattu, teidän laillanne :D

Vihaa maailmassa piisaa... ja onhan se valitettavasti pesiytynyt tänne koti-Suomeenkin  >:(  mutta inhoakin näyttää olevan ihan riittämiin = kepuinhoa... ja jonkun verran kokoomusinhoa  ::) ;D

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Pelkkä inho...
Vihaa maailmassa piisaa... ja onhan se valitettavasti pesiytynyt tänne koti-Suomeenkin  >:(  mutta inhoakin näyttää olevan ihan riittämiin = kepuinhoa... ja jonkun verran kokoomusinhoa  ::) ;D
Inho riittää. Vihaa tunnen todella harvoin, onneksi. Ärtymys lie eri asia.

Ai muuten, persuinho ei tarkoita sitä, että inhoaa perussuomalaisia yleensä. Vaan niitä tietynlaisia ;)

Aulis Anttila

• Vieras
Huvittaa...
Inho riittää. Vihaa tunnen todella harvoin, onneksi. Ärtymys lie eri asia. Ai muuten, persuinho ei tarkoita sitä, että inhoaa perussuomalaisia yleensä. Vaan niitä tietynlaisia ;)

Tän saitin persuista iso valtaosa on oikeesti huvittavia... ja pahoin pelkään et ne ei ite ees huomaa sitä  :P 8)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"Peti on minulle mahdoton. Ihmeen kauan kestää povi."

;D

Kui mää ain olen paras?

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Huvittaa...
Inho riittää. Vihaa tunnen todella harvoin, onneksi. Ärtymys lie eri asia. Ai muuten, persuinho ei tarkoita sitä, että inhoaa perussuomalaisia yleensä. Vaan niitä tietynlaisia ;)

Tän saitin kokkareista iso valtaosa on oikeesti huvittavia... ja pahoin pelkään et ne ei ite ees huomaa sitä  :P 8)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Maha kipiänä yleensä saapi tätä lueskella ;)

Mut hei yks.9.....voisit joskus keksiä omia läppiä, etkä aina lainailla toisilta. Tuollasesta tulee sellanen fiilis, että tänne on joku teini muiluttanu ittensä ;)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: Tuomiot...
näitä  vaaleja  varten  ne  tuomiot  tehtiin  ja  huomio  kiinnitetään  niihin
kuten  vaalitenteissä  60  %  ajasta  on  käytetty ,   todellisten  eliitin  tekemän
suurimman  rikoksen  jäämiseksi   toissijaiseksi   ja  pois  kansan  mielestä 8)
just joo. Persuja ei koske lait, tuomiot on tilattu vaaleja varten. Onks kepuleitten käräjätkin sitten vaaleja varten? Entäs iken? vai koskeeko tääkin vaan pyhiä persuja ;D ;D ;D ;D