Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe virtahevonperse  (Luettu 3719 kertaa)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: virtahevonperse
Toi Pitko on rasittavin sosialisti foorever. Toiset sen jutuista niin tykkää, minun mielestäni lähinnä ärsyttävä. Ei voi käsittää miksi alunperin porvarillisessa lehdessä saa olla tällainen pelle töissä :-[

sopiihan  tuo  aamulehden nykyiseen linjaan ja on  sillä  se  venäläinen  huumori  hallussa  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Pitko...
Toi Pitko on rasittavin sosialisti foorever. Toiset sen jutuista niin tykkää, minun mielestäni lähinnä ärsyttävä. Ei voi käsittää miksi alunperin porvarillisessa lehdessä saa olla tällainen pelle töissä :-[

Se on mun entinen duunikaveri vuosien takaa... eikä takuuvarmasti oo demari.

Kamikatze

  • Vieras
Vs: virtahevonperse
Toi Pitko on rasittavin sosialisti foorever. Toiset sen jutuista niin tykkää, minun mielestäni lähinnä ärsyttävä. Ei voi käsittää miksi alunperin porvarillisessa lehdessä saa olla tällainen pelle töissä :-[

Eikös kakoomus kuitenkin ole myös työväen puolue  tarvittaessa.  ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Pitko...
Toi Pitko on rasittavin sosialisti foorever. Toiset sen jutuista niin tykkää, minun mielestäni lähinnä ärsyttävä. Ei voi käsittää miksi alunperin porvarillisessa lehdessä saa olla tällainen pelle töissä :-[

Se on mun entinen duunikaveri vuosien takaa... eikä takuuvarmasti oo demari.

johan  oli  proknoosi  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
...työväen puolue...
Toi Pitko on rasittavin sosialisti foorever. Toiset sen jutuista niin tykkää, minun mielestäni lähinnä ärsyttävä. Ei voi käsittää miksi alunperin porvarillisessa lehdessä saa olla tällainen pelle töissä :-[
Eikös kakoomus kuitenkin ole myös työväen puolue  tarvittaessa.  ;D

On on... ja on se työväenpuolueki, joo  :P ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: ...työväen puolue...
Toi Pitko on rasittavin sosialisti foorever. Toiset sen jutuista niin tykkää, minun mielestäni lähinnä ärsyttävä. Ei voi käsittää miksi alunperin porvarillisessa lehdessä saa olla tällainen pelle töissä :-[
Eikös kakoomus kuitenkin ole myös työväen puolue  tarvittaessa.  ;D

On on... ja on se työväenpuolueki, joo  :P ;D

juu   ottansa  hiessä  ne  leipänsä  tienaa  ja  hartiat  kipeenä  illalla  rahan  kantamisesta
kreikkaan  :P

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: virtahevonperse
Toi Pitko on rasittavin sosialisti foorever. Toiset sen jutuista niin tykkää, minun mielestäni lähinnä ärsyttävä. Ei voi käsittää miksi alunperin porvarillisessa lehdessä saa olla tällainen pelle töissä :-[

Eikös kakoomus kuitenkin ole myös työväen puolue  tarvittaessa.  ;D
Kyllä työväen asiaa pitää jonkun ajaa. Onhan tämä maa rakennettu työnteon avulla.

Sosialismi on asia erikseen.

Aulis Anttila

  • Vieras
Asia on juuri noin...
Toi Pitko on rasittavin sosialisti foorever. Toiset sen jutuista niin tykkää, minun mielestäni lähinnä ärsyttävä. Ei voi käsittää miksi alunperin porvarillisessa lehdessä saa olla tällainen pelle töissä :-[
Eikös kakoomus kuitenkin ole myös työväen puolue  tarvittaessa.  ;D
Kyllä työväen asiaa pitää jonkun ajaa. Onhan tämä maa rakennettu työnteon avulla. Sosialismi on asia erikseen.

Juuri noin!!!

minä-itte

  • Vieras
Vs: virtahevonperse
resitentinvaaliissa muutamie kierroksie sitte keksi virtahevonperse-hyvärinen että väyrynen se on tilannu vennäältä nootin. Julukasi sen sitte totena maekkarin uutisissa lauvvantae-ehtoona, niin että ei mitenkää sitä voetu alas ampuo uutisankkana. Minkäpä ne nyt keksii? Joku pismarkinpelluu on outettavissa, jos väyrynen on peäsemässä tokakierrokselle...

kukas  pressaehdokas  ilmoitti  suu  virneessä  saaneensa  eu-elintarvikeviraston   suomeen ???

väyrynen  ei  noin  isoista  asioista  osaa  sopiakkaan  :P

Elintarvikevirasto oli so***** Suomeen...homman sössi Anneli Jäätteenmäki, hänellä oli "muuta ajateltavaa- en niitä pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä'", kun Berlusconi veti maton hänen altaan...lopullinen niitti Elintarvikevirastolle tuli Vanhasen punamultahallitukselta. 

minä-itte

  • Vieras
Vs: virtahevonperse
Pitko oli yhden kaverini luokkatoveri Valkeakoskella...ainekirjoituksesta oli tulossa ehdot, mutta opettaja lupasi armahtaa, jos Pitko lupaa olla enää ikinä  kirjoittamatta yhtään mitään.

...ja tämä tarina on tosi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Äläs jätkä yritä...
resitentinvaaliissa muutamie kierroksie sitte keksi virtahevonperse-hyvärinen että väyrynen se on tilannu vennäältä nootin. Julukasi sen sitte totena maekkarin uutisissa lauvvantae-ehtoona, niin että ei mitenkää sitä voetu alas ampuo uutisankkana. Minkäpä ne nyt keksii? Joku pismarkinpelluu on outettavissa, jos väyrynen on peäsemässä tokakierrokselle...
kukas  pressaehdokas  ilmoitti  suu  virneessä  saaneensa  eu-elintarvikeviraston   suomeen ???
väyrynen  ei  noin  isoista  asioista  osaa  sopiakkaan  :P
Elintarvikevirasto oli so***** Suomeen...homman sössi Anneli Jäätteenmäki, hänellä oli "muuta ajateltavaa- en niitä pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä'", kun Berlusconi veti maton hänen altaan...lopullinen niitti Elintarvikevirastolle tuli Vanhasen punamultahallitukselta.

Äläs yhtää yritä kaataa kaikkee ihan viattoman Golgatan Olgan niskaan... ja Kepun... aina ne on ollu Isänmaan asialla... ja ihan pyyteettömästi, joo  :P >:( 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Totta on...
Pitko oli yhden kaverini luokkatoveri Valkeakoskella...ainekirjoituksesta oli tulossa ehdot, mutta opettaja lupasi armahtaa, jos Pitko lupaa olla enää ikinä  kirjoittamatta yhtään mitään....ja tämä tarina on tosi.

Joo... kerran oltiin kuppilassa ja se lupas yhelle mimmille et ei se paljo mitää muuta ku vaa vähä pussaa jos saa tulla völjyyn ku pois lähetään... ja ne oliki sit parikyt vuotta naimisissa... kakaroita tosin tuli vaa yks, sen lupauksen pettäminen  :P ;D

Viimeksi muokattu: 08.01.12 - klo:23:21 kirjoittanut Aulis Anttila

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: virtahevonperse
jatkuvaa sanojen syöntiä ja pettämistä..... siinä koko juju!

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: virtahevonperse
onko tämä kakkooojen konttorin uus nimi

vai vesilahen essonpaarin :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Aulis Anttila

  • Vieras
...virtahevonperse...
onko tämä kakkooojen konttorin uus nimi vai vesilahen essonpaarin :o

Ei kumpikaan... tää on keputollojen ikioma virtahevonperse...  :P 8)