Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronetin 1. virallinen ryyppyilta julistetaan alkaneeksi  (Luettu 9922 kertaa)

YliKylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Nonniin poijjaat ja tyttöset, nyt se hetki  on koittanut, nyt julistetaan alkaneeksi Agronetin 1.  virallinen ryyppyilta, Lauantaisaunassa on  kylvetty, saunaolut juotu verryttelyksi ja nyt alkaa varsinainen ryyppääminen, oletteko valmiita ja varustautuneita? 

Itselläni tuossa pöydällä ja osin  jääkaapissa odottaa iso juomavarasto, on vodkaa, viskiä, olutta ja hiukan lonkeroakin, sekä pikkusuolaista myös, koska jossain vaiheessa alkaa väkisinkin hiukomaan  raskaan ryyppäämisen lomassa.

Siitä alkuperäisestä 2 promillen säännöstä voidaan joustaa, eli alle 2 promillenkin humalassa tänne saa kirjoittaa, koska kaikilla ei ole promillemittaria tai muuta luotettavaa tapaa  mitata oman verensä promillemäärä.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vasta 1, virallisella mittarilla mitattuna. Mutta saako säälipisteitä kahdesta edellisestä bileillasta  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

• Vieras
Vasta 1, virallisella mittarilla mitattuna. Mutta saako säälipisteitä kahdesta edellisestä bileillasta  ???

Et saa.

PERSU

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT

Mun ei mene piähän vaikka suuhun kuavan suorahan putelista,,,,,,

:'(

• Vieras

Mun ei mene piähän vaikka suuhun kuavan suorahan putelista,,,,,,

:'(

Et hoida osaasi kunnolla, jos noin  on, onkohan sinua huiputettu, mistä tai keneltä olet putelisi ostanut?

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sallitaanko poikkeama kirjoittajille, joiden pääte on paikassa, jossa on voimassa nollatoleranssi. :-\ :-X

Aulis Anttila

• Vieras
Poikkeama...
Sallitaanko poikkeama kirjoittajille, joiden pääte on paikassa, jossa on voimassa nollatoleranssi. :-\ :-X

Sallittava on... mä ainaski oon kotona  :P ::) 8) ;D :)  :P :'(

• Vieras

Hommaa jemmapullo.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Rankkaa on... 1,5... vaan... ja tyttö- ja poikaystävä on kysyneet bileisiin  :P
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aatami Särkisalami

• Vieras
Mitähän Adam Mört  salami ottais  ,mitä se salmi onkaan sveduksi..?
Salomon Saaleri on grillissämme röökätty...kyytipojjaaksi valkkaria...jäätynyt katu on sannoitettava...ettei kka ::)kkaaatuilijat syytä talkkaria...
tundralla on oltava   s+priikeitin ja aamuksi asperiinia...pyhityksiä eräitä...meijjän perällä....ryppy  eikuin ryyppy on jo päällä...minäittekki saan kännissä kirijuttoa

Viimeksi muokattu: 07.01.12 - klo:19:02 kirjoittanut Aatami Särkisalami

• Vieras
Mitähän Adam Mört  salami ottais  ,mitä se salmi onkaan sveduksi..?
Salomon Saaleri on grillissämme röökätty...kyytipojjaaksi valkkaria...jäätynyt katu on sannoitettava...ettei kka ::)kkaaatuilijat syytä talkkaria...
tundralla on oltava   s+priikeitin ja aamuksi asperiinia...pyhityksiä eräitä...meijjän perällä....ryppy  eikuin ryyppy on jo päällä...minäittekki saan kännissä kirijuttoa

Hienoa ryyppäämistä  sinulta, olet jo todella hyvässä vauhdissa, meille muille  tulee kiire, jotta päästään sinun kanssa samalle tasolle.

• Vieras
Mutta missä on SKN?

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mua on pitemmän aikaa mietityttänyt tuo sun nimimerkkisi. Monenlaista makkaraa olen kuullut olevan mutta särjistä tehty kestomakkara on ihan outo juttu.  ::)

pullanpyörittäjä

• Vieras
Mulla on tuo syntymähumala  ;)  niin uskallan sen voimin laittaa nämä pari riviä tänne  ::)
Toinen lasillinen jo menossa  :D  - omenamehua ilman prosentteja  :P

Kamikatze

• Vieras
Mä en kirjoittele juopuneena ..yleensä aamupäivisin olen tosin juonut pari.. kolme mukia kahvia . Jos agrossa kirjoitetaan  yleisemmin juopuneena niin minun taitaa olla viisainta pitää taukoa sitten  :-[