Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe koneurakoinnin saatavat.  (Luettu 14427 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: koneurakoinnin saatavat.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: koneurakoinnin saatavat.

http://www.taloussanomat.fi/arkisto/2003/05/29/yha-useampi-yritys-myy-laskunsa/200327976/12

Tuohon vois lisätä pikkusen paperia nimellä sopimus tai muu kohteesen sopiva teksti .

Ingressin kirjoittajalla on ollut sama juttu kuin minulla torstaina: näkkärinmuruvälilyöntinäppäimenalla.

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: koneurakoinnin saatavat.
Mitä nämä laskujen myymiset maksavat? Millä Svea yms saavat bisneksensä pyörimään?

Jos itse laskutan suoraan esim 20000€/v, ja riskinä on että tonni jää saamatta.

Mitä niiden laskujen myynti tuottaa minulle ja miten esim Svea kattaa sen saman tonnin riskin?

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: koneurakoinnin saatavat.
Mitä nämä laskujen myymiset maksavat? Millä Svea yms saavat bisneksensä pyörimään?

Jos itse laskutan suoraan esim 20000€/v, ja riskinä on että tonni jää saamatta.

Mitä niiden laskujen myynti tuottaa minulle ja miten esim Svea kattaa sen saman tonnin riskin?

http://www.taloussanomat.fi/arkisto/2003/05/29/yha-useampi-yritys-myy-laskunsa/200327976/12

Onhan tuo tietysti pitkä kirjoitus, mutta koita edes lukea loppuun asti.

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: koneurakoinnin saatavat.
Lainaus
Laskusta maksetaan jopa 99 prosenttia
Laskuja ostavat yritykset maksavat 92–99 prosenttia saatavan loppusummasta.

Linkki vaan ei auennut, ehkä kone on väsynyt.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: koneurakoinnin saatavat.
Urakoitsijalle on yritetty aina saada maksoon aikanans. Me jätettiin syksyllä suosiolla paalauttamatta vaikka ruohoa olis ollutkin. Osin siksi, että ei ollut ihan pakottavaa tarvetta (toivottavasti, keväällä näkee) ja pääosin siksi, että ei olisi ollut rahaa. Niinkuin ei ole nytkään.  :-[

Tuo lienee ollut ihan järkevää. Näitä hömppäheinän viljelijöitä on senverran paljon, ja näin hyvän heinäkesän jälkeen tarjontaakin luulis olevan. Ei ole järkeä paalauttaa omia jos myyvät paalaus- ja käärintäpalkalla valmiit paalit. Ja omaa riskiä ei tarvi ottaa säilyvyydestä, jos paalit on pilaantuneet, niin käypi sopia niiden jättämisestä maksamatta.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's