Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pallaksella yrittelemässä  (Luettu 3993 kertaa)

sgyrben

  • Vieras
Pallaksella yrittelemässä
Joo. Meinasin ensin laittaa nimimerkikseni "Nick Santiago" , että Teille tulisi vaikutelma, että olisin hyvän supliikkini lisäksi melkoisen kansainvälinen henkilö. Oli muuten tosi hankalaa keksiä sellainen nimimerkki, joka kertoisi kirjoittajasta olennaiset seikat : Huumorimies, kansainvälinen mies, romanttinen mies, runollinen mies, komeaksikin mainittu mies ja tietenkin panomies.
Mielestäni skyrben edustaa tosi hienosti em. seikkoja.

Oli myös liki, etten pistänyt nimimerkikseni nimimerkkiä : John Texas.

Laitoin joskus syksyllä -08 tai -09  APU-lehden senssipalstalle kaihoisan tekstin ja nimimerkikseni "Kevään ensi kukkanen ? ". Naisilta tuli kirjeitä niin runsaasti, että lämmitin niillä keskuslämmityskattilaani koko kylmän talven. Aika hyvin, kun ajatellaan, että talon lisäksi pannu lammittää myös ison konehallini, eiköstä vaan ? Kyseisen talven lämmityskuluiksi muodostui kirjemerkin hinta, 79 senttiä. (2-luokka). Kaiken muun hyvän lisäksi naisen ulkosynnyttimistä sgyrbenillä ei silloin todellakaan ollut pulaa. Kauimmaiset naiset saapuivat hoitelemaan "Kevään ensimmäistä kukkaa ?" aina Vietnamista saakka.

Avaukseni otsikon sanamuunnos kertoo, että huumorilinjoilla tässä taasen ollaan.

"Sano sgyrben, kun haluat hyvää"


Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Skyr.hän on melkoisen proteiinipitoista evästä  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Onko nimpparisi suomeksi s-*****?

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Pallaksella pannukahvilla...


http://www.youtube.com/watch?v=_m8baqF207s


Tankki täyteen...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Onkos Sgyrin Ben sukua sille Ben Hurille  ??? Viimeksi taisin jo kysyä että onko Sykoblitsi sukulismiehiä.

Hienoa että sgyrben on täällä valistamassa ja opettamassa meitä. Kun olet käynyt tuolla Pallaksella lomilla niin oletko matkallasi käynyt Rukalla tankkaamassa ja oletko kertaakaan päässyt finaaliin asti  ???

sgyrben

  • Vieras
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Nimimerkki "skyrben" on saanut monasti tuta, että liian kaunis mies ei naisia liiemmin sytytä.  Tommi Korpela (kuulemma) on sopivan ruma, Suosalon Martti edellistä paljonkin rumempi. Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ?

Onko sgyrben liian kaunis poika, kun naisia ei missään ei näy, vaikka olen näin runollinen, tunteikas ja hellä ?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Nimimerkki "skyrben" on saanut monasti tuta, että liian kaunis mies ei naisia liiemmin sytytä.  Tommi Korpela (kuulemma) on sopivan ruma, Suosalon Martti edellistä paljonkin rumempi. Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ?

Onko sgyrben liian kaunis poika, kun naisia ei missään ei näy, vaikka olen näin runollinen, tunteikas ja hellä ?

Miten ne sinut löytäis?  Laita joku vihje?

Esim. Laitilan Shellin pihalla Hiacen kanssa huomenna puolilt päivin.
Kui mää ain olen paras?

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Mulla on silti Agronetin historian kaikkien aikojen paras nikki, tää on ihan yli kylän.

Olen ylpeä itsestäni, voisitte olla vähän kateellisia.  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
O.K.
Mulla on silti Agronetin historian kaikkien aikojen paras nikki, tää on ihan yli kylän. Olen ylpeä itsestäni, voisitte olla vähän kateellisia.  ;D

Kas ku ei "YliTalonKustu"  ::) mut aika hyvähä toi sunki viritelmäs on  :P 8)

Viimeksi muokattu: 06.01.12 - klo:23:15 kirjoittanut Aulis Anttila

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Nimimerkki "skyrben" on saanut monasti tuta, että liian kaunis mies ei naisia liiemmin sytytä.  Tommi Korpela (kuulemma) on sopivan ruma, Suosalon Martti edellistä paljonkin rumempi. Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ?

Onko sgyrben liian kaunis poika, kun naisia ei missään ei näy, vaikka olen näin runollinen, tunteikas ja hellä ?


Joo. On huomattu, ettei karusta ulkomuodosta kapakassakaan haittaa ole. Päin vastoin.
 Hakee muutkin kuin omaiset ja järjestysmiehet. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

  • Vieras
Sääli...
Nimimerkki "skyrben" on saanut monasti tuta, että liian kaunis mies ei naisia liiemmin sytytä.  Tommi Korpela (kuulemma) on sopivan ruma, Suosalon Martti edellistä paljonkin rumempi. Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ? Onko sgyrben liian kaunis poika, kun naisia ei missään ei näy, vaikka olen näin runollinen, tunteikas ja hellä ?
Joo. On huomattu, ettei karusta ulkomuodosta kapakassakaan haittaa ole. Päin vastoin. Hakee muutkin kuin omaiset ja järjestysmiehet. ;D

Säälipesää pukkaa... mut pääasia on et pukkaa, joo  :P ;D

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Kustukkin on ....ja kustakin tuopista saa juoda

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Kustukkin on ....ja kustakin tuopista saa juoda

Jassoooo... mut kuis paljo 6 lehmää lypsää yhteensä jos kustaki tulee 10ltr...  ::) 8)

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: Pallaksella yrittelemässä
Kustukkin on ....ja kustakin tuopista saa juoda

Jassoooo... mut kuis paljo 6 lehmää lypsää yhteensä jos kustaki tulee 10ltr...  ::) 8)


Vaikea sanoa jos lehmät osaavat   edes itse  lypsää...pissa tuleee virtsana yleensä...ja se on luomua,,kun se on turpeen  alla..tahi kynnetty maahan...

Viimeksi muokattu: 06.01.12 - klo:23:33 kirjoittanut Aatami Särkisalami

Aulis Anttila

  • Vieras
Osaaminen...
Kustukkin on ....ja kustakin tuopista saa juoda
Jassoooo... mut kuis paljo 6 lehmää lypsää yhteensä jos kustaki tulee 10ltr...  ::) 8)
Vaikea sanoa jos lehmät osaavat   edes itse  lypsää...

Kepulaisten "omistamien" lehmien on osattava ku ne ei laiskuuttaan viitti ees lypsää  >:( :'(