Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väyrys-Pelle  (Luettu 1026 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Väyrys-Pelle
Väyrynen oli taas lausunut "viisaita";   hetki sitten uutisissa: hallituksen olisi pitänyt varautua sähkökatkoksiin jo neljä päivää ennen myrskyjä ja "miksi ei armeijaa käytetty raivaustöissä"..

Ugh, Ajatusten Kemijoki ja Korvatunturin Nero on puhunut.

..kyllä taas Saukon kannatus laskee, kun väkeä siirtyy äänestämään Soinia ja Haavistoa estääkseen Paavo V-een pääsyn toiselle kierrokselle.

minä-itte

  • Vieras

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Väyrys-Pelle
Väyrynen oli taas lausunut "viisaita";   hetki sitten uutisissa: hallituksen olisi pitänyt varautua sähkökatkoksiin jo neljä päivää ennen myrskyjä ja "miksi ei armeijaa käytetty raivaustöissä"..

Ugh, Ajatusten Kemijoki ja Korvatunturin Nero on puhunut.

..kyllä taas Saukon kannatus laskee, kun väkeä siirtyy äänestämään Soinia ja Haavistoa estääkseen Paavo V-een pääsyn toiselle kierrokselle.

Entäs jos Saukon kannatus laskee niin paljon että toisella kieroksella onkin Soini ja Haavisto. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

minä-itte

  • Vieras
Vs: Väyrys-Pelle
Väyrynen oli taas lausunut "viisaita";   hetki sitten uutisissa: hallituksen olisi pitänyt varautua sähkökatkoksiin jo neljä päivää ennen myrskyjä ja "miksi ei armeijaa käytetty raivaustöissä"..

Ugh, Ajatusten Kemijoki ja Korvatunturin Nero on puhunut.

..kyllä taas Saukon kannatus laskee, kun väkeä siirtyy äänestämään Soinia ja Haavistoa estääkseen Paavo V-een pääsyn toiselle kierrokselle.

Entäs jos Saukon kannatus laskee niin paljon että toisella kieroksella onkin Soini ja Haavisto. ;D

Se on mahdollista, jos kaikki Väykkyä inhoavat Saukon kannattajat haluavat estää Paten pääsyn toiselle kierrokselle.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Väyrys-Pelle
Minä-Itte on hienosti tajunnut, että Väyrynen voi päästyään toiselle kierrokselle voittaa tän tolppa-apinan, vai miksi muuten on niin tärkeää estää Paavon pääsy toiselle kierrokselle.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Väyrys-Pelle
Minä-Itte on hienosti tajunnut, että Väyrynen voi päästyään toiselle kierrokselle voittaa tän tolppa-apinan, vai miksi muuten on niin tärkeää estää Paavon pääsy toiselle kierrokselle.

väyrysellä  on  mahdottomuus  voittoon  koska  pellekeput  eivät  tue   vaan
ovat  haaviston takana   tuuppaamassa  :P :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Väyrys-Pelle
Minä-Itte on hienosti tajunnut, että Väyrynen voi päästyään toiselle kierrokselle voittaa tän tolppa-apinan, vai miksi muuten on niin tärkeää estää Paavon pääsy toiselle kierrokselle.

  Aivan pelkästään siitä syystä, ettei sen Vätyksen naamaa viitti kattoo TV:stä, jos kerran lupa pitää maksaa. Ilmaiseksi kyllä. ;D