Ehdokkaista Väyrynen on ehdottomasti pätevin,ei siitä pääse mihinkään.Pressanvaaleihin ei kannata tuota puoluepolitiikkaa sotkea. Niinistö ei ole ollut ulkoministerinä ollenkaan,tietääkseni.
Lainaus käyttäjältä: simmo - 04.01.12 - klo:10:16Ehdokkaista Väyrynen on ehdottomasti pätevin,ei siitä pääse mihinkään.Pressanvaaleihin ei kannata tuota puoluepolitiikkaa sotkea. Niinistö ei ole ollut ulkoministerinä ollenkaan,tietääkseni. minä-itte on pelle.
Lainaus käyttäjältä: simmo - 04.01.12 - klo:10:16Ehdokkaista Väyrynen on ehdottomasti pätevin,ei siitä pääse mihinkään.Pressanvaaleihin ei kannata tuota puoluepolitiikkaa sotkea. Niinistö ei ole ollut ulkoministerinä ollenkaan,tietääkseni. Paavo on pelle.
Gallupeissa on se vika, että niissä menee sekaisin ehdokkaan ja puolueen kannatus. Koska en kannata keppuleita, kannatan gallupeissa persuja, mutta äänestän Väykkyä, ihan pelkästä säälistä.
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 04.01.12 - klo:10:36Gallupeissa on se vika, että niissä menee sekaisin ehdokkaan ja puolueen kannatus. Koska en kannata keppuleita, kannatan gallupeissa persuja, mutta äänestän Väykkyä, ihan pelkästä säälistä.---kyllä mun pitää timppaa äänestää ekaksi.mutta jos Paavo pääsee seuraavalle kierrokselle,niin sitten tätä Paavo V:tä.
Viimeksi muokattu: 04.01.12 - klo:13:06 kirjoittanut Sepedeus
---kyllä mun pitää timppaa äänestää ekaksi.mutta jos Paavo pääsee seuraavalle kierrokselle,niin sitten tätä Paavo V:tä.
Lainaus käyttäjältä: simmo - 04.01.12 - klo:13:01---kyllä mun pitää timppaa äänestää ekaksi.mutta jos Paavo pääsee seuraavalle kierrokselle,niin sitten tätä Paavo V:tä.Noin siinä sit käy ky ottaa, lähtee ja käy Vladin vaalitilaisuudessa
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 04.01.12 - klo:13:23Lainaus käyttäjältä: simmo - 04.01.12 - klo:13:01---kyllä mun pitää timppaa äänestää ekaksi.mutta jos Paavo pääsee seuraavalle kierrokselle,niin sitten tätä Paavo V:tä.Noin siinä sit käy ky ottaa, lähtee ja käy Vladin vaalitilaisuudessa jokoos oot mukit ostanut koko suvulles
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 04.01.12 - klo:14:33Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 04.01.12 - klo:13:23Lainaus käyttäjältä: simmo - 04.01.12 - klo:13:01---kyllä mun pitää timppaa äänestää ekaksi.mutta jos Paavo pääsee seuraavalle kierrokselle,niin sitten tätä Paavo V:tä.Noin siinä sit käy ky ottaa, lähtee ja käy Vladin vaalitilaisuudessa jokoos oot mukit ostanut koko suvulles Ei tartte... sain lahjuksen
Lainaus käyttäjältä: simmo - 04.01.12 - klo:10:16Ehdokkaista Väyrynen on ehdottomasti pätevin,ei siitä pääse mihinkään.Pressanvaaleihin ei kannata tuota puoluepolitiikkaa sotkea. Niinistö ei ole ollut ulkoministerinä ollenkaan,tietääkseni. Paavo on pelle.[/quote**** Niin on ja sinunlaisesi pellet ansaitsevat pressaksi juuri Väyrysen kaltaisen pellen. Siksi Väyrynen saa minun ääneni näissä vaaleissa.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 04.01.12 - klo:14:46Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 04.01.12 - klo:14:33Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 04.01.12 - klo:13:23Lainaus käyttäjältä: simmo - 04.01.12 - klo:13:01---kyllä mun pitää timppaa äänestää ekaksi.mutta jos Paavo pääsee seuraavalle kierrokselle,niin sitten tätä Paavo V:tä.Noin siinä sit käy ky ottaa, lähtee ja käy Vladin vaalitilaisuudessa jokoos oot mukit ostanut koko suvulles Ei tartte... sain lahjuksen Turhan pieni pissapotta.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 04.01.12 - klo:14:46Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 04.01.12 - klo:14:33Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 04.01.12 - klo:13:23Lainaus käyttäjältä: simmo - 04.01.12 - klo:13:01---kyllä mun pitää timppaa äänestää ekaksi.mutta jos Paavo pääsee seuraavalle kierrokselle,niin sitten tätä Paavo V:tä.Noin siinä sit käy ky ottaa, lähtee ja käy Vladin vaalitilaisuudessa jokoos oot mukit ostanut koko suvulles Ei tartte... sain lahjuksen Turhan pieni pissapotta. Esson baarin pihalla testattiin ja oli kolmessa sekunnissa täynnä.