Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vuokratyöntekijä ulkomailta  (Luettu 2934 kertaa)

realisti

• Vieras
vuokratyöntekijä ulkomailta
onko kokemusta noista vuokratyöfirmoista? Tarttis pieneen rakennushommaan (2kk?) paria timpuria, eikä oikein jaksa nähdä vaivaa paperien kanssa värkkäämisessä kun itte palkkaa virosta. Suomalaisen rakennusliikkeen taksat on mun budjettiin turhan kovat. Etu mikä tässä vuorafirmalta timpurin ottamisessa on myös se että susikappaleen voi laittaa takaisin.
Ainakin estrek kauppa itteensä, kysyin myös heinzbaulta rakentamistarjousta mutta ei olleet kiinnostuneita näin pienestä keikasta näin pohjoisessa.

tr

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: vuokratyöntekijä ulkomailta
hyvin toimii. tosin noi `kulttuurierot`pitää huomioida.

welger

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Oletko kysellyt suomesta yksityistätimpuria? Suomalaisen timpurin tuntipalkka tuntuu kovalta mutta jos tarvikkeet on varattu etukäteen ja on asiansa osaava timpuri, niin tunnissa tapahtuu paljon.

Samalla hallityömaalla jossa olin hitsaamassa runkorakenteita oli kaksi välitysfirman timpuria, tekivät kyllä hyvää jälkeä mutta työ oli hidasta ja yhden miehen aika meni selittäessä heille miten tehdään.

Voihan sieltä saada myös hyviä tekijöitä, mutta kannattaa harkita suomalaista timpuria (nimimerkillä: vierestä seurannut ;))

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taitaa paremmin olla sellaisia timpurin apulaisia ne ulkomaiset vuokramiehet.  Halvin hinta mitä toissakesänä kuulin oli 11€ laskutustunti...    :)

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Samat puolalaiset ku teki mulle navetan, niin ovat kohta vissihin vapaita työmaalta. Niillä on firma minkä laskuttaa sua ja maksetaan suomalaiselle pankkitilille. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

realisti

• Vieras
Samat puolalaiset ku teki mulle navetan, niin ovat kohta vissihin vapaita työmaalta. Niillä on firma minkä laskuttaa sua ja maksetaan suomalaiselle pankkitilille. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä...

jos vaan viittit laittaa yhteystietoja niin olisin kiitollinen, tarjoukset ovat nyt olleet välillä 15-20€ alv0 mitä olen kysellyt. Eli vanha 10x10 rehulato puretaan ja tilalle tehdään weckmanin 14,2 levee ja 13,5 pitkä lato. Katetut laakasiilot jotka on tuon jatkona muutetaan 12 makuuparren + yhden poikimakarsinan kylmäksi umpinaisten /poikivien eläintilaksi. Mitä nyt on kaavailtu mennään luokassa 50 000€ +alv joka sisältää pienkuormaimen päivityksen isommaksi.

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

jos vaan viittit laittaa yhteystietoja niin olisin kiitollinen, tarjoukset ovat nyt olleet välillä 15-20€ alv0 mitä olen kysellyt. Eli vanha 10x10 rehulato puretaan ja tilalle tehdään weckmanin 14,2 levee ja 13,5 pitkä lato. Katetut laakasiilot jotka on tuon jatkona muutetaan 12 makuuparren + yhden poikimakarsinan kylmäksi umpinaisten /poikivien eläintilaksi. Mitä nyt on kaavailtu mennään luokassa 50 000€ +alv joka sisältää pienkuormaimen päivityksen isommaksi.
Pistin s-postia.  :)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille