Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lööppisirkus  (Luettu 3021 kertaa)

Reginan vanki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Lööppisirkus
Saipa taas roskalehdistö pitkäksi aikaa aihetta kunnon lööppeihin. Eipä vähään aikaan mitään kunnollista raflaavaa juttua oo ollutkaan. ;D

Paras kannanotto on jättää roskalehdet ostamatta. Mitä ennemmän niitä ostetaan, sitä ennemmän niitä ilmestyy. Kysyntä luo tarjontaa ja päinvastoin.

Köyhän kans on niin raskas jutella.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Lööppisirkus
Turhaa jeesustelua, silmät kiiluen kuitenkin luette jokaisen jutun jonka käsiinne saatte niinkuin minäkin :-[
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Lööppisirkus
Saipa taas roskalehdistö pitkäksi aikaa aihetta kunnon lööppeihin. Eipä vähään aikaan mitään kunnollista raflaavaa juttua oo ollutkaan. ;D

Paras kannanotto on jättää roskalehdet ostamatta. Mitä ennemmän niitä ostetaan, sitä ennemmän niitä ilmestyy. Kysyntä luo tarjontaa ja päinvastoin.



Heti tapauksen tultua julki ajattelin, etten ostele iltalehtiä/ -sanomia. (No enhän mä osta niitä muutenkaan.) 8)
tethering holes to their concave windings

yammis

  • Vieras
Vs: Lööppisirkus
Turhaa jeesustelua, silmät kiiluen kuitenkin luette jokaisen jutun jonka käsiinne saatte niinkuin minäkin :-[


Nimenomaan. Netistä on helppo aiheeseen  liittyviä juttuja lueskella. Mutta jos ei olisi nettiä käytettävissä, niin varmaan te  ostaisitte iltapäivälehdet  ja lukisitte jutut sieltä.

Eihän kukaan esim. tunnusta lukevansa Seiska-lehteä, mutta aika iso levikki sillä kuitenkin on.  No, minä en sitä kuitenkaan lue, mitä nyt netistä katson mitkä on kannen otsikot  ;D ;D

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Lööppisirkus
En ole ikinä iltapäivälehtiä ostanut, mutta toki lukenut olen.

Minusta euro tai kaksi on liian paljon rahaa sellaisesta roskasta mitä ne lehdet pitävät sisällään. Seksillä ja väkivallallahan niitä myydään.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Lööppisirkus
Minäkin luen lööpit ja joskus kun on aikaa selailen kaupassa mutta ostamatta jääsen verran nuuka olen. Seiska tulee tilattuna vaimon vaatimuksesta, ei osaa käyttää nettiä ;)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Lööppisirkus
Turhaa jeesustelua, silmät kiiluen kuitenkin luette jokaisen jutun jonka käsiinne saatte niinkuin minäkin :-[


Nimenomaan. Netistä on helppo aiheeseen  liittyviä juttuja lueskella. Mutta jos ei olisi nettiä käytettävissä, niin varmaan te  ostaisitte iltapäivälehdet  ja lukisitte jutut sieltä.

Eihän kukaan esim. tunnusta lukevansa Seiska-lehteä, mutta aika iso levikki sillä kuitenkin on.  No, minä en sitä kuitenkaan lue, mitä nyt netistä katson mitkä on kannen otsikot  ;D ;D


Nämä iltapäivälehtien nettisivut elävät mainoksilla, mitä enemmän niitä luetaan sen helpommin ko lehdet saavat nettisivuilleen ilmoittajia.

Suo siellä vetelä täällä........