Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keskustan maakuntajuhlissa Oulussa  (Luettu 4014 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Ai ai ai...
Tytti Isohookana  voi lyhennyttää sukunimensä ytimekkääseempään muotoon: Tytti Hkana...siis Hkana... :D
Tytti on terävä täti, ..vrt Paavon väitöskirja   8) 8)

 ::) ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Sirkus-Vladi...
Paavohan on nähtävyys. Voisivat palkata sen ensi kesänä Sirkus Finlandiaan :D

Joo... ihmistykinkuulaks... kartaunia vaa tarttee "vähä" porailla  :P ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kauppakeskus...
En ole ennen käynyt missään noin isossa puoluejuhlassa.
Paavohan on nähtävyys. Voisivat palkata sen ensi kesänä Sirkus Finlandiaan :D
mietaan  kanssa  kauppakeskuksiin  esittelijäksi,,,,,,,,,ja   myynti   paranoo  :P

Missäs ny on kauppakeskus myynnissä... ? ? ?  :P

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Keskustan maakuntajuhlissa Oulussa
"Paavon jälkeen puhui myös Tytti Isohookana,"


Onko tuo se Touko Savimaan projekti "reittä pitkin" ?  ;D

Timppa se muistaa kaiken  ;D  Touko Savimaa oli mun muistin mukaan verbaalisesti sangen lahjakas tarinankertoja.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Keskustan maakuntajuhlissa Oulussa
"Paavon jälkeen puhui myös Tytti Isohookana,"


Onko tuo se Touko Savimaan projekti "reittä pitkin" ?  ;D

Timppa se muistaa kaiken  ;D  Touko Savimaa oli mun muistin mukaan verbaalisesti sangen lahjakas tarinankertoja.

Jos muistan oikein, korjasi hän katkenneen puimurinremmin Tytin sukkahousuilla...?  ???
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Aulis Anttila

  • Vieras
Timpan muisti...
"Paavon jälkeen puhui myös Tytti Isohookana," Onko tuo se Touko Savimaan projekti "reittä pitkin" ?  ;D
Timppa se muistaa kaiken  ;D  Touko Savimaa oli mun muistin mukaan verbaalisesti sangen lahjakas tarinankertoja.

Timppa muistaa eritoten tän jutun... ku se ei saanu  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Epäilys...
"Paavon jälkeen puhui myös Tytti Isohookana," Onko tuo se Touko Savimaan projekti "reittä pitkin" ?  ;D
Timppa se muistaa kaiken  ;D  Touko Savimaa oli mun muistin mukaan verbaalisesti sangen lahjakas tarinankertoja.
Jos muistan oikein, korjasi hän katkenneen puimurinremmin Tytin sukkahousuilla...?  ???

En epäile... muistiasi... enkä tarinaa... Hoo käytti niitä mis oli se vahvikkeinen haarakiila  ::) ;D

Viimeksi muokattu: 01.01.12 - klo:23:49 kirjoittanut Aulis Anttila

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Keskustan maakuntajuhlissa Oulussa
Haarakiila... HAH  ;D
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65909
Vs: Keskustan maakuntajuhlissa Oulussa
raivolan rysäpöksy       .... vaimikäsenyolikaa!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kauppakeskus...
En ole ennen käynyt missään noin isossa puoluejuhlassa.
Paavohan on nähtävyys. Voisivat palkata sen ensi kesänä Sirkus Finlandiaan :D
mietaan  kanssa  kauppakeskuksiin  esittelijäksi,,,,,,,,,ja   myynti   paranoo  :P

Missäs ny on kauppakeskus myynnissä... ? ? ?  :P

kreikassa   olympiakylässä,,,,,,etkö   kauppalehteä  lue :P

simmo

  • Vieras
Vs: Keskustan maakuntajuhlissa Oulussa
-------- paavossa on valtiomiesainesta,ihme,ettei suomalaiset ymmärrä sitä.
Minusta olisi ihanne tila Suomessa se,että jompikumpi,Paavo V ja Timo S olisivat ,toinen presidentti ja toinen pääministeri.Kokoomus ei oo enää edes yrittäjäpuolue,joten se vois painua vaikka hornan kuuseen >:(Kokoomus on lähtenyt pörssimiesten kelkkaan ja myynyt aatteensa ,täällä akronetissa on esimerkkinä nämä neljä mullemullemulle
kokkaria,jotka ei antais ihmisten edes asua pohjois-Suomessa >:( >:( >:(
Persut ja keskusta on ainoita puolueita,jotka haluavat kehittää koko Suomea. Jos Minäitte olis syntynyt tundralla,niin hän olis vaatimassa itselleen samaa,minkä nyt kieltäis toisilta.Muttakun sattuu asumaan Vesilahella,niin se on hänen mukaansa koko Suomen napa,eikä sen pohjoispuolella ihmisiä tarttis asua ollenkaan.
Pöhölö mikä pöhölö. >:(

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Keskustan maakuntajuhlissa Oulussa
Simmo puhuu asiaa!!! Väyrynen presidentiks ja Soini pääministeriks tai toisinpäin.
Mä olen ollut epävarma poliittisesta suuntautumisestani ja joskus pitänyt kokoomus politikkoja tasavertaisina vaihtoehtoina, mutta nyt kun nämä piilokommarit ja kapitalistit täällä agrossa on osoittaneet kokoomuksen todellisen luonteen, niin voi vaan ihmetellä miks joku antaisi äänensä kokkareille?
Oon vaatimaton!

Aulis Anttila

  • Vieras
Asuminen ja maksaminen...
kokkaria,jotka ei antais ihmisten edes asua pohjois-Suomessa >:( >:( >:(

Kyllä siellä saa asua... ihan niin kuin missä tahansa - on vain huolehdittava itse siitä, että siellä on elämisen edellytykset ilman eteläisen Suomen elatusapuja... ja nythän se tolkuton rahan lappaminen sinne Kairaan loppuu vihdoin ja viimein.

Persut ja keskusta on ainoita puolueita,jotka haluavat kehittää koko Suomea.

Kyllä... juuri noin... toisten rahoilla - mitäpä jos yrittäisitte kehittää sitä teille niin rakasta Kairaanne ihan itse ja omilla rahoillanne.

Aulis Anttila

  • Vieras
Äänet...
Simmo puhuu asiaa!!! Väyrynen presidentiks ja Soini pääministeriks tai toisinpäin.
Mä olen ollut epävarma poliittisesta suuntautumisestani ja joskus pitänyt kokoomus politikkoja tasavertaisina vaihtoehtoina, mutta nyt kun nämä piilokommarit ja kapitalistit täällä agrossa on osoittaneet kokoomuksen todellisen luonteen, niin voi vaan ihmetellä miks joku antaisi äänensä kokkareille?

Aika moni on antanut, antaa ja tulee antamaan... eivät kaikki ole varkaita joiden molemmat kädet ovat kanssaihmisten taskuissa.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Äänet...
Simmo puhuu asiaa!!! Väyrynen presidentiks ja Soini pääministeriks tai toisinpäin.
Mä olen ollut epävarma poliittisesta suuntautumisestani ja joskus pitänyt kokoomus politikkoja tasavertaisina vaihtoehtoina, mutta nyt kun nämä piilokommarit ja kapitalistit täällä agrossa on osoittaneet kokoomuksen todellisen luonteen, niin voi vaan ihmetellä miks joku antaisi äänensä kokkareille?

Aika moni on antanut, antaa ja tulee antamaan... eivät kaikki ole varkaita joiden molemmat kädet ovat kanssaihmisten taskuissa.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D oot sinä aukki oikeesti hulvaton huumorimies ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D nimittäin tuo sinun kommentti kokkareista on tämän vuojen paras  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D