Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe H Vinnamo  (Luettu 1730 kertaa)

Perfekt

H Vinnamo
laitatko pari Yamaha piano videoo  ?

Vaik Yuituibiin

::)

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: H Vinnamo
 Minkä vuoksi? En koe että mulla olis mitään uutta annettavaa sillä saralla, joten en näe mitään syytä laittaa keskinkertaista pianonsoittoa nettiin.  Sä et sitävastoin ole ollut paikalla kun itsekritiikkiä on jaettu... Ei nyt hirveesti kannattais tollaisilla esityksillä leijua: http://www.youtube.com/watch?v=Yb5cOZSSTxg . Eipä oikein jenkka mennyt jalan alle,ei.  Mut voithan tietysti ottaa sirmakan mukaan kun ohi ajelet, niin voin soittaa sut suohon ja juodaan kahvit tietysti pullan kanssa päälle.  ;D 

Viimeksi muokattu: 01.01.12 - klo:17:25 kirjoittanut hvinnamo

Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Perfekt

Minkä vuoksi? En koe että mulla olis mitään uutta annettavaa sillä saralla, joten en näe mitään syytä laittaa keskinkertaista pianonsoittoa nettiin.  Sä et sitävastoin ole ollut paikalla kun itsekritiikkiä on jaettu... Ei nyt hirveesti kannattais tollaisilla esityksillä leijua: http://www.youtube.com/watch?v=Yb5cOZSSTxg . Eipä oikein jenkka mennyt jalan alle,ei.  Mut voithan tietysti ottaa sirmakan mukaan kun ohi ajelet, niin voin soittaa sut suohon ja juodaan kahvit tietysti pullan kanssa päälle.  ;D

Niin ajattelin vaan kun otat niin henkilökohtaisesti nimimerkkien kirjoitukset kuten esim 3 kommenttia :

Olikin onneksi rauhallinen joulu, bytheway...

Kukahan kehtaa laittaa tollasta soittoa nettiin?

Parempi skitsofrenia kuin kokonaan yksin.

jne jne

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)

Niin ajattelin vaan kun otat niin henkilökohtaisesti nimimerkkien kirjoitukset kuten esim 3 kommenttia :

Olikin onneksi rauhallinen joulu, bytheway...

Kukahan kehtaa laittaa tollasta soittoa nettiin?

Parempi skitsofrenia kuin kokonaan yksin.

jne jne

Niin... osuiko pahasti?  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

PERSU

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT

Nooh ei minulle

Mutta Perfekt ei taida tykätä että leikit www masteria ?

::)