Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miinuspisteitä ehdokkaille  (Luettu 5672 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Miinuspisteitä ehdokkaille
vaurunen on pulassa nyt ilman miinuspisteitä. Viikon vaihteen Iltalehti(etelän metian peliä) oli gallupoinut, kenen kanssa kahville. Oli selvä pahnueen pohjimmainen paavo vaurune ensimmäinen suuri.

simmo

• Vieras

80% Suomen kansasta  inhoaa Väyrystä.
[/quote]
------------------et sinä ja n ämä kaks muuta yllä siihen prosenttimäärään.Minä lähden nyt kohta Ouluun kuuntelemaan Väyrystä.Väyrynen on erittäin suosittu.Niinistö saattaa hävitä hyvinkin.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pusi pusi Simmo, mää oon aina tykänny sun huumorintajuttomuudestasi, vaikka meitä aina välillä morkkaatkin.

Eli sinunkin mielestä vaurunen on suurempi inhokki, ku me ei ylletä samaan rosenttmäärään.
Mee vaan Ouluun, mutta mee Bingoon, ettei tuu turhaa reissua.

Aulis Anttila

• Vieras
Saattaapa hyvinkin...
Minä lähden nyt kohta Ouluun kuuntelemaan Väyrystä.Väyrynen on erittäin suosittu.Niinistö saattaa hävitä hyvinkin.

Joo  ::) ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Mä selvitin jo...
Selvittäsivöt myös sen samantien, että miten kävis, jos eläimet ja kasvit sais äänestää

Keputollot ja Viherhörhöt häviäis pystyyn... kuka ny eläinrääkkääjiä ja kasvienprässääjiä äänestäis  :P
Vähän todisteita eläinrääkkäyksestä.

olihan  juuri   eilen  iltalehdessä  juttu  pariskunnasta  jotka  hakkasivat  koiraa
aseella,,,,,,,,,,kepulaisiakos  ???

minä-itte

• Vieras

------------------et sinä ja n ämä kaks muuta yllä siihen prosenttimäärään.Minä lähden nyt kohta Ouluun kuuntelemaan Väyrystä.Väyrynen on erittäin suosittu.Niinistö saattaa hävitä hyvinkin.
[/quote]

Suomen väestön keskipiste on Hämeenlinnassa.

Sepedeus

• Vieras

[/quote]

Varmaan näissä tilaisuukssissa totuus hämärtyy.  :D

Aulis Anttila

• Vieras
HML...
Minä lähden nyt kohta Ouluun kuuntelemaan Väyrystä.Väyrynen on erittäin suosittu.Niinistö saattaa hävitä hyvinkin.
[/quote]

Noh... on siellä ainaski naisvankila  :P ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: HML...

[/quote]

onko  yhtä  tuttu  paikka  kuin  siinä  lähellä  se  sirola   opisto  ::) ::) ::) :P

Aulis Anttila

• Vieras
Sirola-opisto...
onko  yhtä  tuttu  paikka  kuin  siinä  lähellä  se  sirola   opisto  ::) ::) ::) :P

Onhan se... hyvinkin tuttu  :P

minä-itte

• Vieras

minä-itte

• Vieras
Vs: HML...

[/quote]

...ja tytyt kovassa puutteessa.

Viimeksi muokattu: 01.01.12 - klo:16:47 kirjoittanut minä-itte

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Katotaan nyt miten Kokkarekapitalistin Niinistön miinukset kasvaa kun muutama kymmenen miljardia on syydetty rahaa etelän valtioille.Niinistö ja lipponen vei Suomen perustuslakia kiertäen Emuun ja tulos on surullinen meille veronmaksajille.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Katotaan nyt miten Kokkarekapitalistin Niinistön miinukset kasvaa kun muutama kymmenen miljardia on syydetty rahaa etelän valtioille.Niinistö ja lipponen vei Suomen perustuslakia kiertäen Emuun ja tulos on surullinen meille veronmaksajille.

Ja kotelomekko koetti kaikin voimin vääntää Suomea unionista pois, vaiko.
Ja lauta-mattikin vakuuttelee Suomen paikan olevan ytimessä.
kepuluuseri huutelee toiselle kepuluuserille, muttei kumpikaan kuule saati ymmärtäisi.

Jätkä

• Vieras
Vs: Sirola-opisto...

Onhan se... hyvinkin tuttu  :P

Niin, jostainhan se aktiivi kommunistitkin piti koulutus saada.