Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 2011 -> 2012  (Luettu 4075 kertaa)

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Outoa...
::)

Onko tossa naiset ensin menossa heikoille jäille?  :D

Hyvää Uutta Vuotta sulle Aukki.  :)
Olet siis demari . Noo se on tiedetty

En ole. Mutta silti aukki on hyvä tyyppi. Ja hänel on oikeus olla omaa mieltään asioista. Ja sitä hän onkin.

Mää olen kepun jäsen.  Olekko sää?
Et siä Timppa olekkaan paha ihminen, siä et vaan tykkää protkoparoonista, no en minäkään kun ei meilläpäin sellasii ole.

Aulis Anttila

• Vieras
Mä oon räknänny...
Olishan se aikas yksitoikkoista täälläkin, kun joku ilmoittaisi kantansa johonkin tapahtumaan, niin heti olisi viiskymmentäseitsemän jookyllää jäljessänsä.

Nelkytkaheksan niitä mun laskujeni mukaan on  :P

Aulis Anttila

• Vieras
Kepun jäsen...
Onko tossa naiset ensin menossa heikoille jäille?  :D Hyvää Uutta Vuotta sulle Aukki.  :)
En ole. Mutta silti aukki on hyvä tyyppi. Ja hänel on oikeus olla omaa mieltään asioista. Ja sitä hän onkin. Mää olen kepun jäsen.  Olekko sää?

Vastaan vaik ei kysytty... en oo... arvasitkos, joo  :P + Uutta Vuotta kaikille ja sitä katsotaan samoin silmin... ainaski ne kattoo joil viel on samat silmät tallella  :P mistä tuliki mieleeni se ukko joka pyöritteli Stockan aulassa päänsä yläpuolella koiraa sitä hännästä retuuttaen... yks kepuämmä tuli siihe riekkumaan et mitäs sä perkele oikeen teet... "Kattelen ympärilleni" sano ukko, joo  :)

Aulis Anttila

• Vieras
Oma mielipide...
Onko tossa naiset ensin menossa heikoille jäille?  :D
Hyvää Uutta Vuotta sulle Aukki.  :)

Kiittää hän  ;D

En ole. Mutta silti aukki on hyvä tyyppi. Ja hänel on oikeus olla omaa mieltään asioista. Ja sitä hän onkin.
Höh, Aukki on juuri sitä mieltä, mitä Madame käskee ::)

Melkein aina joo... ja ihan aina ku käsketään... joo  :'(