Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naisten turhakkeet  (Luettu 13707 kertaa)

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Naisten turhakkeet
Jos tissejä ei osaa käyttää, niin ne voisi varmaan jalostuksella poistaa tulevilta sukupolvilta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/12/1466178/tuore-aiti-kertoo-vastasyntyneen-kanssa-ilman-sahkoa-ja-vetta

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Naisten turhakkeet
Joskus satuin huomaamaan että vastasyntyneen äidin ongelmanratkaisukyky ei ole ehkä kaikkein parhaimmillaan. Paniikin tulemiseen ei tartte olla ihan maailmanluokan katastroofia.


Yleisesti kyllä ihmiset on hyvin huonosti varautuneet ja miettineet asioita sähkökatkon varalta. Ehkä maatilalla ongelmanratkaisukyky on vaan hieman eri luokkaa.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Naisten turhakkeet
Kyl nyt on lopunajan enteet, ei oo sähköö, ei oo voita! Nauttikaa ihmiset viimeisestä Uuden Vuoden aatosta  ;D

Harmi, kun en itte joskus aikanan älynny, kun vastasyntynyttä pyörittelin ja meni sähköt ihan pidemmäksi aikaa, että tuossahan olisi ollut uutisen tynkää. Et olis voinu lehteen raportoida ahdingostaan ja se olis vielä jotakuta kiinnostanu  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Naisten turhakkeet
Jos tissejä ei osaa käyttää, niin ne voisi varmaan jalostuksella poistaa tulevilta sukupolvilta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/12/1466178/tuore-aiti-kertoo-vastasyntyneen-kanssa-ilman-sahkoa-ja-vetta

 No onhan se vähän noin. Lastenhoidossa ensimmäiset ½ vuotta ovat kaikein helpoimmat. Ei muuta kuin tissi suuhun 4 tunnin välein. Suurimman osan ajasta sit nukkuvat.
  Vaikeinta on sitten 15v päästä ;D

Juntimpi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Vs: Naisten turhakkeet
Miten niin muka uusavuton? Ei ihminen oikeesti voi olla nuin tollo
Miksi etelän miehet lähettää vaimonsa tunturiin pantaviksi?

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Naisten turhakkeet
Jos tissejä ei osaa käyttää, niin ne voisi varmaan jalostuksella poistaa tulevilta sukupolvilta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/12/1466178/tuore-aiti-kertoo-vastasyntyneen-kanssa-ilman-sahkoa-ja-vetta

 No onhan se vähän noin. Lastenhoidossa ensimmäiset ½ vuotta ovat kaikein helpoimmat. Ei muuta kuin tissi suuhun 4 tunnin välein. Suurimman osan ajasta sit nukkuvat.
  Vaikeinta on sitten 15v päästä ;D

***** Näissä kahdessa mielipiteessä tuntuu kuultavan läpi niin vankka kokemuksen rintaääni (sanaleikki on täysin tahaton) että nyt on pakko kysyä: Montako lasta olette pojat imettäneet?  ;D
In vino veritas

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Naisten turhakkeet
Jos tissejä ei osaa käyttää, niin ne voisi varmaan jalostuksella poistaa tulevilta sukupolvilta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/12/1466178/tuore-aiti-kertoo-vastasyntyneen-kanssa-ilman-sahkoa-ja-vetta

 No onhan se vähän noin. Lastenhoidossa ensimmäiset ½ vuotta ovat kaikein helpoimmat. Ei muuta kuin tissi suuhun 4 tunnin välein. Suurimman osan ajasta sit nukkuvat.
  Vaikeinta on sitten 15v päästä ;D

***** Näissä kahdessa mielipiteessä tuntuu kuultavan läpi niin vankka kokemuksen rintaääni (sanaleikki on täysin tahaton) että nyt on pakko kysyä: Montako lasta olette pojat imettäneet?  ;D

  Kyllähän tuo exsä olis hallunnut että senkin hoidan. Mutta ei pysty.http://www.youtube.com/watch?v=iWOQ9R1LeHc

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Naisten turhakkeet
Jos tissejä ei osaa käyttää, niin ne voisi varmaan jalostuksella poistaa tulevilta sukupolvilta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/12/1466178/tuore-aiti-kertoo-vastasyntyneen-kanssa-ilman-sahkoa-ja-vetta

 No onhan se vähän noin. Lastenhoidossa ensimmäiset ½ vuotta ovat kaikein helpoimmat. Ei muuta kuin tissi suuhun 4 tunnin välein. Suurimman osan ajasta sit nukkuvat.
  Vaikeinta on sitten 15v päästä ;D

***** Näissä kahdessa mielipiteessä tuntuu kuultavan läpi niin vankka kokemuksen rintaääni (sanaleikki on täysin tahaton) että nyt on pakko kysyä: Montako lasta olette pojat imettäneet?  ;D

Ei yhtään lasta. Itse vielä osittain rintaruokinnalla.

Aulis Anttila

  • Vieras
Tissiä suuhun...
Ei yhtään lasta. Itse vielä osittain rintaruokinnalla.

Neljä itetehtyä ja kolme lasteni tekemää on... ja yhä vaan oon aika ajoin rintaruokinnassa, joo  8) :)

simmo

  • Vieras
Vs: Tissiä suuhun...
Ei yhtään lasta. Itse vielä osittain rintaruokinnalla.

Neljä itetehtyä ja kolme lasteni tekemää on... ja yhä vaan oon aika ajoin rintaruokinnassa, joo  8) :)
----------------kuka mies tunnustaa,ettei ole yhä rintaruokinnassa? Kyllä ne yleensä on,melekeen kuolemaan saakka ::)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Naisten turhakkeet
Rööriä pitää kompata. Jutussahan kävi selväksi että, jostain syystä, perhe käytti äidinmaidonkorviketta ja sitähän nyt ei voi ihan sellaisenaan vauvalle tarjota. Lastenhoidon reaalimaailman alkeet olisi sopiva oppiaihe jopa C:lle. Jos toisella on pulleat tissit, niin se ei tarkoita että kaikilla on. Ootteko miehet huomanneet???  :o

Viimeksi muokattu: 28.12.11 - klo:22:09 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Tissiä suuhun...
Ei yhtään lasta. Itse vielä osittain rintaruokinnalla.

Neljä itetehtyä ja kolme lasteni tekemää on... ja yhä vaan oon aika ajoin rintaruokinnassa, joo  8) :)
----------------kuka mies tunnustaa,ettei ole yhä rintaruokinnassa? Kyllä ne yleensä on,melekeen kuolemaan saakka ::)
Minä tunnustan että en ole.
Nothing is Something Worth Doing

Herra Banaani

  • Vieras
Vs: Tissiä suuhun...
Ei yhtään lasta. Itse vielä osittain rintaruokinnalla.

Neljä itetehtyä ja kolme lasteni tekemää on... ja yhä vaan oon aika ajoin rintaruokinnassa, joo  8) :)
----------------kuka mies tunnustaa,ettei ole yhä rintaruokinnassa? Kyllä ne yleensä on,melekeen kuolemaan saakka ::)

Minä en ainkaan ole.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5935
Vs: Naisten turhakkeet
Rööriä pitää kompata. Jutussahan kävi selväksi että, jostain syystä, perhe käytti äidinmaidonkorviketta ja sitähän nyt ei voi ihan sellaisenaan vauvalle tarjota. Lastenhoidon reaalimaailman alkeet olisi sopiva oppiaihe jopa C:lle. Jos toisella on pulleat tissit, niin se ei tarkoita että kaikilla on. Ootteko miehet huomanneet???  :o
Niinpä. Syystä tai toisesta voidaan joutua käyttämään korviketta vaikka kuinka suuri halu olisi antaa rintaruokintaa

Herra Banaani

  • Vieras
Vs: Naisten turhakkeet
Karkki on lapsen viina ja viina on miehen rintamaito.