Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 25.12.11 - klo:17:52Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:49Diplomatian saralla Haavisto on ykkösehdokas. Vain persulle tai pellekepulle voi seksuaalisuus muodostua ongelmaksi. Sehän on sitä niille jo ihan myötäsyntyisesti Niin ,kyllähän Pekka on taidoiltaan aivan ylivertainen. Ny oli puhe pressahommeleista Niissä hommissa Pekka just on taidoiltaan ylivertainen.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 25.12.11 - klo:17:52Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:49Diplomatian saralla Haavisto on ykkösehdokas. Vain persulle tai pellekepulle voi seksuaalisuus muodostua ongelmaksi. Sehän on sitä niille jo ihan myötäsyntyisesti Niin ,kyllähän Pekka on taidoiltaan aivan ylivertainen. Ny oli puhe pressahommeleista
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:49Diplomatian saralla Haavisto on ykkösehdokas. Vain persulle tai pellekepulle voi seksuaalisuus muodostua ongelmaksi. Sehän on sitä niille jo ihan myötäsyntyisesti Niin ,kyllähän Pekka on taidoiltaan aivan ylivertainen.
Diplomatian saralla Haavisto on ykkösehdokas. Vain persulle tai pellekepulle voi seksuaalisuus muodostua ongelmaksi. Sehän on sitä niille jo ihan myötäsyntyisesti
Viimeksi muokattu: 25.12.11 - klo:19:47 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä.
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis??
Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:52Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis. Mää osaan vaan jakokulmalla. Jakokulmassa mäki Derivoida en osaa enää. Prkl!
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:52Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis. Mää osaan vaan jakokulmalla. Jakokulmassa mäki Derivoida en osaa enää. Prkl! Mitäs se semmone on... paistetaanks sitä... vai keitetäänkös
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:19:57Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:52Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis. Mää osaan vaan jakokulmalla. Jakokulmassa mäki Derivoida en osaa enää. Prkl! Mitäs se semmone on... paistetaanks sitä... vai keitetäänkös Ei hajuakaan. Onko kivi, kasvi, vaikö eläinmaailmaa.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:52Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis.Mää osaan vaan jakokulmalla. Derivoida en osaa enää. Prkl!
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:52Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis. Mää osaan vaan jakokulmalla. Derivoida en osaa enää. Prkl! Mäosaan Ja osaan vielä integroidakkin
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:52Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis. Mää osaan vaan jakokulmalla. Derivoida en osaa enää. Prkl!
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.12.11 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:52Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis. Mää osaan vaan jakokulmalla. Derivoida en osaa enää. Prkl! Mäosaan Ja osaan vielä integroidakkin Osaan mäki integroida... EU:iin
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:21:34Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.12.11 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:52Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis. Mää osaan vaan jakokulmalla. Derivoida en osaa enää. Prkl! Mäosaan Ja osaan vielä integroidakkin Osaan mäki integroida... EU:iin luulen osaavani myös derivoinnit ja integroinnit..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 25.12.11 - klo:23:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:21:34Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.12.11 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:52Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.12.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:18:38Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 25.12.11 - klo:17:58Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:17:56Kyl noin taitaa olla ku sillä on sekä näkemystä et kokemusta - kai tähän sopii seki maininta et on se vaan kumma juttu ku Vladi ei oo oppinu vuosikausia ulkoministerinä toimineena yhtään mitään Höh, mikäs kumma se on? Ihminen lakkaa oppimasta uutta, kun uskoo osaavansa ja olevansa hyvä jossain. Keminmaan Ahmed Ahne on ikänsä ollut täydellinen omasta mielestään, kuin se mitään oppis?? Mul on välillä ihan samanmoinen olo ja tunne... en mä ny sentään ihan täydellinen oo mut melkein kaiken mä tiedän, joo Sun olis sit aika helppo luetella asiat mitä et tiedä. Mulla se lista on ihan liian pitkä. No ainaski noi kotangentit sun muut sinit ja kosinit... mut aljanmaikka sano "muutama" vuos sit et sä et pärjää ikinä elämässäs jos et näitä trig.funkkareita opettele... lupasin soittaa kun se hetki koittaa... en oo soittanu... vielä Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis. Mää osaan vaan jakokulmalla. Derivoida en osaa enää. Prkl! Mäosaan Ja osaan vielä integroidakkin Osaan mäki integroida... EU:iin luulen osaavani myös derivoinnit ja integroinnit.. No eihä täs sit mitää vaik se maikka delais... soitan sulle... jos asiaa tästä aihealueesta tulee
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 25.12.11 - klo:23:46Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 25.12.11 - klo:23:40luulen osaavani myös derivoinnit ja integroinnit.. No eihä täs sit mitää vaik se maikka delais... soitan sulle... jos asiaa tästä aihealueesta tulee paino sanalla LUULEN.. noh, kattoo vanhoja opiskelumatskuja ni kyl se siitä.. missä ihmeen asiassa luulet moista tietoa tarvitsevas?? ei mitään hyötyä tavan tallaajalle..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 25.12.11 - klo:23:40luulen osaavani myös derivoinnit ja integroinnit.. No eihä täs sit mitää vaik se maikka delais... soitan sulle... jos asiaa tästä aihealueesta tulee
luulen osaavani myös derivoinnit ja integroinnit..
Mää en osaa jakolaskua sillai kun ala-asteella nykyään opetetaan... allekkain siis. Mää osaan vaan jakokulmalla. Derivoida en osaa enää. Prkl! Mäosaan Ja osaan vielä integroidakkin Osaan mäki integroida... EU:iin luulen osaavani myös derivoinnit ja integroinnit.. No eihä täs sit mitää vaik se maikka delais... soitan sulle... jos asiaa tästä aihealueesta tulee paino sanalla LUULEN.. noh, kattoo vanhoja opiskelumatskuja ni kyl se siitä.. missä ihmeen asiassa luulet moista tietoa tarvitsevas?? ei mitään hyötyä tavan tallaajalle..