Nyt sitä ollaan ihan muumiona.
Moro taas!Skännä piipahti Egyptissä. Millaasias matkoja muut argonettillääset on tekemässä tulevan vuoden aikana? Mulla oli kiva viikko, juomaa ja aurinkoa sekä kamelikyytiä.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 23.12.11 - klo:21:15Nyt sitä ollaan ihan muumiona. No osa viikosta meni kyl aika muumioituneena. Kauheesti oli securitas-miehiä pitkin poikin katuja ja mantuja, aseistus vähintääkin hurja...Ei paljon passannu pölvästellä...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:21:14Moro taas!Skännä piipahti Egyptissä. Millaasias matkoja muut argonettillääset on tekemässä tulevan vuoden aikana? Mulla oli kiva viikko, juomaa ja aurinkoa sekä kamelikyytiä. Mää luulin et olit Alpeilla, mutta sää menitki niistä vaan yli...
Lainaus käyttäjältä: Husokki - 23.12.11 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:21:14Moro taas!Skännä piipahti Egyptissä. Millaasias matkoja muut argonettillääset on tekemässä tulevan vuoden aikana? Mulla oli kiva viikko, juomaa ja aurinkoa sekä kamelikyytiä. Mää luulin et olit Alpeilla, mutta sää menitki niistä vaan yli... Reilu 5 tuntia kesti lennellä. Kyl siinä ajassa kerkes tukkimaan jo mukavasti ittensä...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:21:19Lainaus käyttäjältä: Husokki - 23.12.11 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:21:14Moro taas!Skännä piipahti Egyptissä. Millaasias matkoja muut argonettillääset on tekemässä tulevan vuoden aikana? Mulla oli kiva viikko, juomaa ja aurinkoa sekä kamelikyytiä. Mää luulin et olit Alpeilla, mutta sää menitki niistä vaan yli... Reilu 5 tuntia kesti lennellä. Kyl siinä ajassa kerkes tukkimaan jo mukavasti ittensä... Kymppikerholainen itsensä kaa
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 23.12.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:21:19Lainaus käyttäjältä: Husokki - 23.12.11 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:21:14Moro taas!Skännä piipahti Egyptissä. Millaasias matkoja muut argonettillääset on tekemässä tulevan vuoden aikana? Mulla oli kiva viikko, juomaa ja aurinkoa sekä kamelikyytiä. Mää luulin et olit Alpeilla, mutta sää menitki niistä vaan yli... Reilu 5 tuntia kesti lennellä. Kyl siinä ajassa kerkes tukkimaan jo mukavasti ittensä... Kymppikerholainen itsensä kaa Ei sinne panemaan menty. Juomaan ja ottamaan arskaa, ei siis mitään poika seksiä vaan aurinkoa.
Moro taas!Skännä piipi aasia. Mulla oli kiva kyyti.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:21:14Moro taas!Skännä piipahti Egyptissä. Millaasias matkoja muut argonettillääset on tekemässä tulevan vuoden aikana? Mulla oli kiva viikko, juomaa ja aurinkoa sekä kamelikyytiä. häämatkaa vähä myöhästyneellä aikataululla suunniteltu.. määränpäästä ei tietoa, mieluusti johonki lämpimämpään, vaan saa nähä pääseekö kuusamoa kauemmas..
Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:21:14Moro taas!Skännä piipi aasia. Mulla oli kiva kyyti. Tuossa lomareissu suodatettuna