Hyvää Joulua myös teille agronetin paranoidiset skitsofrenikot.Kiitos , kiitos! Odotelkaa te vaikkapa maailmanloppua niin me muut nautimme elämästä.Juu, tässä: http://www.youtube.com/watch?v=gQAUuTLwm5Q
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 23.12.11 - klo:21:33Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 23.12.11 - klo:20:59Rauhalliset joulut apilakselle ja muille. Aatami viettää myös agronetittömän Joulun monellekkohan agrolaiselle iskee agronikkikset? siis ei mitään paalaimiin viittaavaa.. no eikai se haittaa jos vähä kurkkaa... Onhan siellä agronikkinkin käyttöohjeessa mainittu, jotta se on rasvattava joka päivä. Mutta joo. Ala-perttikin toivottelee kaikille, siis ihan kaikille, hyvää ja rauhaisaa joulua.Ja Aulis. Mitäs jo me pojat otetaha ja puiraha se sun ohoras ens syksynä. Sinä ja minä. Porukalla. Tehää siitä ihan persnettodiili ja jätetään alvit summuut kötökset kokonaa maksamata.
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 23.12.11 - klo:20:59Rauhalliset joulut apilakselle ja muille. Aatami viettää myös agronetittömän Joulun monellekkohan agrolaiselle iskee agronikkikset? siis ei mitään paalaimiin viittaavaa.. no eikai se haittaa jos vähä kurkkaa...
Rauhalliset joulut apilakselle ja muille. Aatami viettää myös agronetittömän Joulun
Täten julistan apilaksettoman jouluaaton agronettiin Hyvää joulua pseudo peeloille ja ennen kaikkea muille
Lainaus käyttäjältä: apilas - 23.12.11 - klo:20:34Täten julistan apilaksettoman jouluaaton agronettiin Hyvää joulua pseudo peeloille ja ennen kaikkea muille No mitäs kyyl. Sää istut joulun siellä lesti-iglukirkossa ja veisaat hoosiannaa. Ootat et joku valo tulee ja noutaa sut kohti onnellista elämää. Mut määpäs tierän mikä sut saa onnelliseks. No tietty mun ja Timpan 42cm3.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: apilas - 23.12.11 - klo:20:34Täten julistan apilaksettoman jouluaaton agronettiin Hyvää joulua pseudo peeloille ja ennen kaikkea muille No mitäs kyyl. Sää istut joulun siellä lesti-iglukirkossa ja veisaat hoosiannaa. Ootat et joku valo tulee ja noutaa sut kohti onnellista elämää. Mut määpäs tierän mikä sut saa onnelliseks. No tietty mun ja Timpan 42cm3. mopo.. vai moottorisaha.. vai mikä??
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 23.12.11 - klo:22:21Lainaus käyttäjältä: SKN - 23.12.11 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: apilas - 23.12.11 - klo:20:34Täten julistan apilaksettoman jouluaaton agronettiin Hyvää joulua pseudo peeloille ja ennen kaikkea muille No mitäs kyyl. Sää istut joulun siellä lesti-iglukirkossa ja veisaat hoosiannaa. Ootat et joku valo tulee ja noutaa sut kohti onnellista elämää. Mut määpäs tierän mikä sut saa onnelliseks. No tietty mun ja Timpan 42cm3. mopo.. vai moottorisaha.. vai mikä?? eiku sehän onki "skn-timppa-runko-ohjattava-nelivetomönkijä.."...