Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Delvo testi  (Luettu 8894 kertaa)

Kamikatze

  • Vieras
Delvo testi
Valio näköjään luopuu  T-101-testistä ja siirtyy Delvo-testiin vuoden vaihteen jälkeen.
 Mikäkän lienee vaidoksen takana ,suurempi toimija testi.ampulleissa ,antibioottitestin luotettavuus , vai vanhan101 testilaitteen käyttöikä tulossa täyteen??  Lämpöhaude-laite  ja ampullit ovatkin jo tulleet  tonkka-postina .

molymatti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Delvo testi
Valio näköjään luopuu  T-101-testistä ja siirtyy Delvo-testiin vuoden vaihteen jälkeen.
 Mikäkän lienee vaidoksen takana ,suurempi toimija testi.ampulleissa ,antibioottitestin luotettavuus , vai vanhan101 testilaitteen käyttöikä tulossa täyteen??  Lämpöhaude-laite  ja ampullit ovatkin jo tulleet  tonkka-postina .

Olikohan niin että tää T-101 käytössä vain suomessa mutta delvotesti euroopan- jos ei maailmanlaajuinen testi käytössä...

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Delvo testi
Tässä uudessa testissä jää se 5-min keittäminen pois ja testiaika lyhenee.
T-101 testissäkään ei keittäminen näyttänyt vaikuttavan muuhun kuin mahdolliseen juustoutumiseen. Maitoautonkuljettajatkin ilmeisesti laittavat näytteen hauteeseen sellaisenaan.
Oon vaatimaton!

Fuller

  • Vieras
Vs: Delvo testi
Keski-Euroopassa olen nähnyt T-101.n käytössä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9860
Vs: Delvo testi
Muistaakseni mä olen lukenut että T-101 valmistus lopetetaan  :-\ En tiedä oliko tuolla keittämisellä mitään merkitystä. Olen keittänyt ja jättänyt keittämättä molemmilla on saatu + ja - tuloksia. T101:n sanottiin tekevän + tuloksen jos jokin pielessä ( paitsi liian pitkä aika) ja tuohon olen luottanut  ;) Tankista jos pisti +3C maitoa suoraan ambulliin niin joskus säikäytti, mutta muuttui neg tulokseksi juuri alle 4,5h:n ja tuohonkin vaikutti luultavasti se että maito vaan oli liian kylmää aluksi. Jos mä oikein ymmärsin niin esim penisilliinille uusi testi jopa entistä herkempi, joten   >:( >:( >:(

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Delvo testi
Paluu vanahaan !
Silloon -90 luvuulla erääs Maffia ryhmittymä sai Suamesa "Pakko " sissään ajettua T101 testin.
Hyvä niiksee sillä nim palajo antipivootti maitoo olis jääny meijjärin kerräämäti jos Delvotestiä oliis käytetty!
Ny vähenee meijjärin maironkeruu ainaki tuan takia. Palajo piänemmillä pitoosuuksilla ja usiampia ainehia tunnistava Delevo ei varmmaa oo kaikille tuattajille miälee.
Silti luannikasta Joulua! :D

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Delvo testi
Onkos tuon vanhan testin käyttö kielletty vuoden vaihteen jälkeen?Ei ole uutta testiä näkynyt vielä ainakaan,vaikka ei tuolle taida olla tarvettakaan,mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Arik

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 164
Vs: Delvo testi
Testit tulee tiloille ensivuoden aikana, ei välttämättä vielä ihan heti.

Timon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Delvo testi
Valio alkaa testaamaan vuoden alusta Delvolla,mikä tarkoittaa vanhan testerin jäämistä pois käytöstä vuoden vaihteessa.Syytä ottaa käyttööön heti,varsinkin,kun on tarkempi kuin vanha.Voi muuten tulla ikäviä ylläreitä.

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Delvo testi
Ampullitkin saapuivat tuossa muutama päivä sitten, laite tuli jo aiemmin. Huomenissa olisikin tarkoitus tyypittää, pistetään verraten T101:n kanssa.  ;D

Fuller

  • Vieras
Vs: Delvo testi
Valio on hyvä ja paska yht,aikooo

Heluna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 445
Vs: Delvo testi
Onkos tuon vanhan testin käyttö kielletty vuoden vaihteen jälkeen?Ei ole uutta testiä näkynyt vielä ainakaan,vaikka ei tuolle taida olla tarvettakaan,mutta eihän sitä koskaan tiedä.
No ei tietenkään.  :o

T-101:llä saa/voi tehdä niin kauan, kuin ampullien päiväystä riittää.  8)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9860
Vs: Delvo testi
Onkos tuon vanhan testin käyttö kielletty vuoden vaihteen jälkeen?Ei ole uutta testiä näkynyt vielä ainakaan,vaikka ei tuolle taida olla tarvettakaan,mutta eihän sitä koskaan tiedä.
No ei tietenkään.  :o

T-101:llä saa/voi tehdä niin kauan, kuin ampullien päiväystä riittää.  8)

No empä luottais tuohon ... valio tekee 1.1 alkaen kaikki testaukset Delvolla , joka on tarkempi kuin T-101. Joten en mä riskeerais testaamalla vanhalla joka on tulokseltaan negatiivinen mutta uudella olisikin positiivinen ... antobioottivahinko :( Toki mäkin hamstrasin noita t-101 ampulleja mutta eipä nuolla nyt sitten enää virkaa ole , tai voihan sitä verrata jos kiinnostusta rittää 8)

Heluna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 445
Vs: Delvo testi
Onkos tuon vanhan testin käyttö kielletty vuoden vaihteen jälkeen?Ei ole uutta testiä näkynyt vielä ainakaan,vaikka ei tuolle taida olla tarvettakaan,mutta eihän sitä koskaan tiedä.
No ei tietenkään.  :o

T-101:llä saa/voi tehdä niin kauan, kuin ampullien päiväystä riittää.  8)

No empä luottais tuohon ... valio tekee 1.1 alkaen kaikki testaukset Delvolla , joka on tarkempi kuin T-101. Joten en mä riskeerais testaamalla vanhalla joka on tulokseltaan negatiivinen mutta uudella olisikin positiivinen ... antobioottivahinko :( Toki mäkin hamstrasin noita t-101 ampulleja mutta eipä nuolla nyt sitten enää virkaa ole , tai voihan sitä verrata jos kiinnostusta rittää 8)
Voi olla, mutta ainakin muille meijereille 101-testattu maito kelpaa vielä toistaiseksi...  8)

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 679
Vs: Delvo testi
eipä tänne ainakaan ole vielä kuulunut noita uusia tertilaitteita pohjolan mamidona alueelle. niin kauan pitänee tehdä t101 kunnes tulee uudet. mietin vielä että pitäisikö tilata varmuuden vuoksi vielä lisää ampulleja.