Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lahtarihallituksen linijaaaaa....  (Luettu 8080 kertaa)

RÖLLI

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Lahtarihallituksen linijaaaaa....
ja persut tukkee vielä enempi... miksihän?
-selitäppä,miten tukkee?

Sama vika olen keikkunut kahden puolueen välillä, ehdokkaasta riippuen. Tämän hallituksen näytöt ovat sitä luokkaa yrittäjää kohtaan, ettei uskoisi kokoomuksen olevan puoluevastuussa.
Samoin, kuin täällä kolmen herran kirjoitukset ovat kääntyneet heidän edustamaansa puoluetta vastaaan.

Persut/Soini antoi nykyhallitukselle täysin avoimen valtakirjan tehdä ja toteuttaa mieleistään politiikkaa ja tällä toiminnallaan tukee noita hallituksen aivoituksia.

ja  sinähän  tuet  hallitusta  joten ole  kiitollinen  avusta ;D ;D ;D :P

Kuten olen kertonut, äänestin nykyisessä hallituksessa mukana olevaa puoluetta, mutta en siitä tunne kaikin ajoin suurtakaan ylpeyttä.
kohtalotoweri.. :(

JoHaRa

• Vieras
-selitäppä,miten tukkee?

Sama vika olen keikkunut kahden puolueen välillä, ehdokkaasta riippuen. Tämän hallituksen näytöt ovat sitä luokkaa yrittäjää kohtaan, ettei uskoisi kokoomuksen olevan puoluevastuussa.
Samoin, kuin täällä kolmen herran kirjoitukset ovat kääntyneet heidän edustamaansa puoluetta vastaaan.

Persut/Soini antoi nykyhallitukselle täysin avoimen valtakirjan tehdä ja toteuttaa mieleistään politiikkaa ja tällä toiminnallaan tukee noita hallituksen aivoituksia.

Kuten olen kertonut, äänestin nykyisessä hallituksessa mukana olevaa puoluetta, mutta en siitä tunne kaikin ajoin suurtakaan ylpeyttä.

Mä en voi osallistua tähän koska en muista ketä äänestin  ??? Ehkä äänestin persuja, mutta en ole ihan varma.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
-selitäppä,miten tukkee?

Muten ehkä joo... mutta minä en ole toweri. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

• Vieras
Vs: Tuet...
On tosi, että suurilla karjatiloilla joilla on taloudellinen tilanne hyvä olisi varaa maksaa lomituksesta. Milläs vedät rajan?
Sä et kyllä taida tajuta suurten tilojen ja lomitustoimen ongelmista mitään.

Suurin ongelma on vaihtuvat uudet lomittajat. Käytännössä mun on navettavuoroihin pantava normaalit kaks ihmistä ja lomittaja tulee sinne sitten extraksi, poikkeuksena muutama erinomainen tapaus, jotka pärjää ilman lastenvahtia. Mutta niitä saa vain muutaman kerran vuodessa. Lopunaikaa siellä on jonkun yrittäjän loman aikana oma väki tihennetysti ja sitten se lomittaja hälppärinä, kun ei uskalla/halua yksin mennä parsia kolaamaan lypsystä puhumattakaan. Se taika on siinä, että kaikki systeemit vaatii osaamista. Ei auta kirjalliset ohjeet. Viiden päivän lomasta menee kolme perehdyttämiseen.

Ei semmosesta vois maksaa kuin sen mitä noille koululaispojille, jotka tykkää tulla viikonloppusin taskurahoja tienaamaan.
Nuo lastenkaitsiaa tarviivat lomittajat on lomatoimistojenkin mieleen , jostakin syystä .

Tarpeellinen tuo lomitusjärjestelmä on . Pikkusen paremmin kun toimeis .

simmo

• Vieras
Vs: Puskistahuutelijat...

Helppohan se on sinunlaisesi PerSun sieltä puskista huudella ja jeesustella kun ei ole - eikä ota - itse mitään vastuuta... moisen paskanjauhannan mitä syydät osaa kuka tahansa.
[/quote]----------sanoo Aukki,pahin paskanjauhaja tällä saitilla

Aulis Anttila

• Vieras
Lapsenlapset kylässä...
Helppohan se on sinunlaisesi PerSun sieltä puskista huudella ja jeesustella kun ei ole - eikä ota - itse mitään vastuuta... moisen paskanjauhannan mitä syydät osaa kuka tahansa.
----------sanoo Aukki,pahin paskanjauhaja tällä saitilla[/quote]

Katos katos... lapsenlapset on tullu kylään... ja heti ovat koodaamassa  :P

ravenlord

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
-selitäppä,miten tukkee?

Joo, soinin tempaus oli kyllä suomen historiassa yksi tökeröimmistä tempauksista..  Mitä muuta populistilta voisi odottaa. Mutta eikös jo vuosia sitten eräät piirit varoitelleet että seuraavalla hallituskaudella leikkauksia napsuu ja reilusti, joka puolelle..

Ja otsikkoon senverran että onneksi Suomen laillisen hallituksen joukot voittivat, maastapolkaistu talonpoikaisarmeija voitti sodan sotaa  käyvässä Saksassa koulutuksessa olleen päällystönsä komennossa. Saksalaisten sotavoimien osallisuus Helsingin takaisinvaltaamisessa oli parahite kuin tahra ansioituneiden suojeluskuntain maineeseen. Kyyti olisi olut kylmää, jos näin onnellisesti ei olisi käynyt.

Viimeksi muokattu: 22.12.11 - klo:18:57 kirjoittanut ravenlord

Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

Aulis Anttila

• Vieras
Törky-Timppa...
-selitäppä,miten tukkee?
Joo, soinin tempaus oli kyllä suomen historiassa yksi tökeröimmistä tempauksista..  Mitä muuta populistilta voisi odottaa. Mutta eikös jo vuosia sitten eräät piirit varoitelleet että seuraavalla hallituskaudella leikkauksia napsuu ja reilusti, joka puolelle..

Ainakin yhtä törkeää oli kirjoittaa vaaliohjelmaan nykytaide- sun muita "kannanottoja" jotka oli tarkoitettu - ainakin Törky-Timon mukaan - vain vitseiksi... noh... toisaalta koko PerSula on osoittautunut vitsiksi... helevetillisen huonoksi sellaiseksi  >:(

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Törky-Timppa...
-selitäppä,miten tukkee?

Ainakin yhtä törkeää oli kirjoittaa vaaliohjelmaan nykytaide- sun muita "kannanottoja" jotka oli tarkoitettu - ainakin Törky-Timon mukaan - vain vitseiksi... noh... toisaalta koko PerSula on osoittautunut vitsiksi... helevetillisen huonoksi sellaiseksi  >:(

jloo  joo  katoavan  kannatuksen   aalis  purkaa  vieläkin  tappiotuntemustaan
ja  seuraavalla  kerralla  kakolit  taas  menettävät   ainkin  10   edustajaa  ;D ;D ;D

ravenlord

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Törky-Timppa...
-selitäppä,miten tukkee?

jloo  joo  katoavan  kannatuksen   aalis  purkaa  vieläkin  tappiotuntemustaan
ja  seuraavalla  kerralla  kakolit  taas  menettävät   ainkin  10   edustajaa  ;D ;D ;D

Seuraavalla hallituskaudella kokoomus saavuttaa yli 50% kannatuksen ja sehän olisko yksipuolue järjestelmä. Enemmistöhallitus yhden puolueen voimin? No, sen näkee sitte. Nyt seuraavaksi nähdään että tarvitaanko toista kierrosta resitentinvaaleissa..
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
-selitäppä,miten tukkee?

Ja otsikkoon senverran että onneksi Suomen laillisen hallituksen joukot voittivat, maastapolkaistu talonpoikaisarmeija voitti sodan sotaa  käyvässä Saksassa koulutuksessa olleen päällystönsä komennossa. Saksalaisten sotavoimien osallisuus Helsingin takaisinvaltaamisessa oli parahite kuin tahra ansioituneiden suojeluskuntain maineeseen. Kyyti olisi olut kylmää, jos näin onnellisesti ei olisi käynyt.

juu  nyt  taas  ovat  maanpetturit   vallassa  ja  tekevät suomesta    orjavaltion
euroopan   pankkiireille :o

mutta  se  tosi  iso  jytky  tulee  ja  asoita  hoitamaan  valitaan  omalla  markalla
osaavia  henkilöitä   jolloin  saadaan   taas   tasavalta kansalaisten  hyväksi 8)

mää vai

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 2015-ostajan markkinat
Mä en politiikasta mitään käsitä, mutta onko tää aulikki kommunisti vai kokoomuslainen? entäs noi toiset toverit minä-itte, sepedeus ja mitä niitä nyt on.
Oon vaatimaton!

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä en politiikasta mitään käsitä, mutta onko tää aulikki kommunisti vai kokoomuslainen? entäs noi toiset toverit minä-itte, sepedeus ja mitä niitä nyt on.

aalis  on  kepun  leipäpappi  joten  se  käsite  sisältää  kaiken  paskan  osaamisen
politiikassa  ja  elämässä  päivällä  ja  yöllä  ,,,,,kaiken  tuon  vastuutta 8)