Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jäsenrekisteri  (Luettu 4565 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Jäsenrekisteri
Pienehkö havainto tuolta jäsenlistauksesta tuli tehdyksi.

Puolet  rekisteröityneistä jäsenistä ei oo kirjottanu ainuttakaan viestiä?
tethering holes to their concave windings

kyllitati

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 99
Vs: Jäsenrekisteri
Pienehkö havainto tuolta jäsenlistauksesta tuli tehdyksi.

Puolet  rekisteröityneistä jäsenistä ei oo kirjottanu ainuttakaan viestiä?

Minä tarjoan selitykseksi, että tämä uusi palsta hyväksyy vain yhden käyttäjän / tietokone.
Tuppisuiset isännät on ehtineet rekisteröityä ensin ja talon naiset on jääneet ilman tunnusta.



Viimeksi muokattu: 08.11.07 - klo:19:22 kirjoittanut kyllitati

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Jäsenrekisteri
Souvvat? Mitä sitte, jotku haluvaa  vaen lukkea ja sitä helepottaa rekisteröetyminen...
Elämä on parasta kometiijjaa

uppis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Jäsenrekisteri

Minä tarjoan selitykseksi, että tämä uusi palsta hyväksyy vain yhden käyttäjän / tietokone.
Tuppisuiset isännät on ehtineet rekisteröityä ensin ja talon naiset on jääneet ilman tunnusta.

Ei piä paikkaansa, meiltä on kaksi!

Jokeri

  • Vieras
Vs: Jäsenrekisteri
Pienehkö havainto tuolta jäsenlistauksesta tuli tehdyksi.

Puolet  rekisteröityneistä jäsenistä ei oo kirjottanu ainuttakaan viestiä?

Minä tarjoan selitykseksi, että tämä uusi palsta hyväksyy vain yhden käyttäjän / tietokone.
Tuppisuiset isännät on ehtineet rekisteröityä ensin ja talon naiset on jääneet ilman tunnusta.





Ei pidä paikkaansa. ;D ;D

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Jäsenrekisteri
Pienehkö havainto tuolta jäsenlistauksesta tuli tehdyksi.

Puolet  rekisteröityneistä jäsenistä ei oo kirjottanu ainuttakaan viestiä?

---eivätten uskalla kirjuuttaa peläten KJLn kostoa ;D

sivusta seuraava

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
Vs: Jäsenrekisteri
No kirjoitetaan nyt sitten yhden kerran ihan KJL.n mieliksi. En ymmärrä miksi se niin nyppii jos keskustelu kanavaa vain lukee eikä tänne kirjoittele, kuitenkin kaikki mitä täällä kirjoitetaan on julkista, ja tarkoitettu kaikkien luettavaksi. Itsekkin olen lukenut agronetin keskusteluja yli viiden vuoden ajan lähes päivittäin, ja tämä on ensimmäinen viestini n.3 vuoteen. En silti pidä itseäni tirkistelijänä. Agronetistä olen saanut paljon hyödyllistä tietoa sekä mukavaa ajan vietettä. Itsekkin kun olen maanviljelijä ja nämä aiheet kiinnostaa.
En vaan tykkää kirjoitella, varsinkaan jos ei ole mitään tähellistä sanottavaa, jotkut kyllä näyttää tykkäävän :)
En myöskään pidä agronetin ilma piiristä jossa aina kun mahdollista morkataan toista, jos ei muusta niin sitten vaikka kirjoitus virheistä.
Joten jos sopii niin minä ja lukuisat muut sivusta seuraavat saamme lukea tätä palstaa hyvällä omatunnolla jatkossakin. 
terveisin. sivusta seuraava
p.s tulipahan nyt sitten kuitenkin kirjoitettua....

Reginan vanki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Jäsenrekisteri
No kirjoitetaan nyt sitten yhden kerran ihan KJL.n mieliksi. En ymmärrä miksi se niin nyppii jos keskustelu kanavaa vain lukee eikä tänne kirjoittele, kuitenkin kaikki mitä täällä kirjoitetaan on julkista, ja tarkoitettu kaikkien luettavaksi. Itsekkin olen lukenut agronetin keskusteluja yli viiden vuoden ajan lähes päivittäin, ja tämä on ensimmäinen viestini n.3 vuoteen. En silti pidä itseäni tirkistelijänä. Agronetistä olen saanut paljon hyödyllistä tietoa sekä mukavaa ajan vietettä. Itsekkin kun olen maanviljelijä ja nämä aiheet kiinnostaa.
En vaan tykkää kirjoitella, varsinkaan jos ei ole mitään tähellistä sanottavaa, jotkut kyllä näyttää tykkäävän :)
En myöskään pidä agronetin ilma piiristä jossa aina kun mahdollista morkataan toista, jos ei muusta niin sitten vaikka kirjoitus virheistä.
Joten jos sopii niin minä ja lukuisat muut sivusta seuraavat saamme lukea tätä palstaa hyvällä omatunnolla jatkossakin. 
terveisin. sivusta seuraava
p.s tulipahan nyt sitten kuitenkin kirjoitettua....
Siitä se sitten lähtee. Eihän se niin vaikeaa ollut. ;D
Jos itse kirjoittaa, saa nopeammin vastauksen itseä koskevaan asiaan, eikä tarvitse odottaa, että jollain muulla olisi sama ongelma/kysymys.
Köyhän kans on niin raskas jutella.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Jäsenrekisteri

En myöskään pidä agronetin ilma piiristä jossa aina kun mahdollista morkataan toista, jos ei muusta niin sitten vaikka kirjoitus virheistä.
....

keskustelukanava  ja kirjoitusvirhe ovat yhdyssanoja! ;D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Unto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 654
Vs: Jäsenrekisteri
Pienehkö havainto tuolta jäsenlistauksesta tuli tehdyksi.

Puolet  rekisteröityneistä jäsenistä ei oo kirjottanu ainuttakaan viestiä?

No monet varmaha oriaaloo tulla tänne julukisesti munaamahan ittiänsä.

Mutta turha sitä on peliätä, aika moni on täälä munannu ittensä jo monehe kertaha.

Ittensä munaamisesta voi teherä jopa harrastuksen. Sei oo eres vaikiaa.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Jäsenrekisteri
No kirjoitetaan nyt sitten yhden kerran ihan KJL.n mieliksi. En ymmärrä miksi se niin nyppii jos keskustelu kanavaa vain lukee eikä tänne kirjoittele, kuitenkin kaikki mitä täällä kirjoitetaan on julkista, ja tarkoitettu kaikkien luettavaksi. Itsekkin olen lukenut agronetin keskusteluja yli viiden vuoden ajan lähes päivittäin, ja tämä on ensimmäinen viestini n.3 vuoteen. En silti pidä itseäni tirkistelijänä. Agronetistä olen saanut paljon hyödyllistä tietoa sekä mukavaa ajan vietettä. Itsekkin kun olen maanviljelijä ja nämä aiheet kiinnostaa.
En vaan tykkää kirjoitella, varsinkaan jos ei ole mitään tähellistä sanottavaa, jotkut kyllä näyttää tykkäävän :)

Pysyypi sormet notkeina näpytelles. Ei nyt mun takiani olis tarvinnu kirjotuslakkoa lopettaa. En mä tätä juttua ilkeyttäni laittanu vaan se oli semmonen pieni havainto vaan. Tuntui, että jotenkin tänne pitää saada muutakin kuin politiikkaa tai tätä nimeltä mainitsematonta juttua.

En myöskään pidä agronetin ilma piiristä jossa aina kun mahdollista morkataan toista, jos ei muusta niin sitten vaikka kirjoitus virheistä.
Joten jos sopii niin minä ja lukuisat muut sivusta seuraavat saamme lukea tätä palstaa hyvällä omatunnolla jatkossakin. 
terveisin. sivusta seuraava
p.s tulipahan nyt sitten kuitenkin kirjoitettua....
Totta on, että välillä tää ilmapiiri haisee, mutta nekin jutut voi jättää lukematta. Mitä toisten morkkaamiseen tulee, niin mä en ainaskaa tarkootuksella morkkaa muuta kuin zöndiiriä tua konepuolella (jollakin muullakin on sama harrastus) ja kirotusvihreitä tuloo kiiruus kaikille (tai melkein kaikille). Kukin taaplaa tyylillään, lukee tai kirjottaa. Tuosta tulikin mieleeni, kun yks kaveri alottaa opiskelun poliisikoulussa... Tuota sitten ihmettelin, kun tiedän kaverin osaavan sekä lukea, että kirjoittaa. Hemmo sanoi, että niille on tainnu tulla valinnois joku virhe.

Souvvat? Mitä sitte, jotku haluvaa  vaen lukkea ja sitä helepottaa rekisteröetyminen...
Ja tuo Heino Leinonkin pointti pitää totisesti paikkansa, että helpottaa näiden lukemistakin



Mä itte kuulun tuohon Unton mainitsemaan kategoriaan.
tethering holes to their concave windings

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Jäsenrekisteri
Jep, eihän tuo tunnu ennää miltään, tuo ihtesä munnaaminen, että siihennii tottuu. Porstuot on puhheista purettu tovista ja kynnyksen kohalla on vaen helekkerinmoenen kuoppa... Vaen eipä oo vissiinkää muut tohtinu laettaa valokuvvaasa ku Heino, ja tuo vanilupilaenen, sarvi, sehän ehtimisseen meikää netistä imuroepi ja mitä tehene sitte... ::)
Elämä on parasta kometiijjaa

sarvi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 123
Vs: Jäsenrekisteri
... Vaen eipä oo vissiinkää muut tohtinu laettaa valokuvvaasa ku Heino, ja tuo vanilupilaenen, sarvi, sehän ehtimisseen meikää netistä imuroepi ja mitä tehene sitte... ::)
---

Kopraltako se hermo petti, kun kuva piti poistaa?
Laita ylläpidolle viestiä, että laittaa linkin takaisin!

Mitäs tuo nyt, jos vanhalle miehellä on herpes huulessa...sellaista kanneta hävetä.
 

Sikanauta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: Jäsenrekisteri
"sivustaseuraavan" kans samaa mieltä.Tuntuu jotta pohojoostuulikin tai räntäsaret on aina jonku puolueen tai tuotantosuunnan tai tukialueen syy.Jotkut nimimerkit vois vähän tuumata ensin,mitä kirijoottaa.No jospa muutama vuosi ikähän lisää auttaa ja klopittaminen loppuu. 

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Jäsenrekisteri
... Vaen eipä oo vissiinkää muut tohtinu laettaa valokuvvaasa ku Heino, ja tuo vanilupilaenen, sarvi, sehän ehtimisseen meikää netistä imuroepi ja mitä tehene sitte... ::)
---

Kopraltako se hermo petti, kun kuva piti poistaa?
Laita ylläpidolle viestiä, että laittaa linkin takaisin!

Mitäs tuo nyt, jos vanhalle miehellä on herpes huulessa...sellaista kanneta hävetä.
 

Kysäseppä hältä iteltään, minen oo nähäny ku vaen karkkojälet... niiku eilissäpäevänäe kun jonku linkin olit taas laettanu ja sitte ite hävittäny, en kylläkää avannu linkkijä, kun arvelin siinä olevan sinun harrastuskuvija ja kun harvemmin muutenkaa nuita linkkilöesie ruukoan avvaella.

Elämä on parasta kometiijjaa