Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Äärivanhoillista nuorisopolitiikkaa  (Luettu 2126 kertaa)

minä-itte

• Vieras

Viimeksi muokattu: 18.12.11 - klo:06:18 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

• Vieras
Vs: Äärivanhoillista nuorisopolitiikkaa
Hyvän kuvan Paavon "huumorintajusta" antaa se, että paljon huumoria sisältäneet  Paavon epäviralliset kotisivut suljettiin heti alkuunsa.

Noh, nyt Kurvinen on laittanut nettiin oman huumoripläjäyksensä Paavosta:

http://www.popitetaanpaavoa.fi

Kurviselta on unohtunut Paavon stoorista mm. Viktor  Vladimirov ja alkoholisoituneen Ahti Karjalaisen pressaehdokkuusjunttaus. Samoin lentoemäntien nipistelyt ja baarijakkaralta putoamiset: "Jumala on valinnut minut johtamaan Suomen kansaa"....taitaapi tammikuun jälkeen Suomen kansa vaihtua Keminmaan marjapensaisiin.

Törkeintä Paavoa on ollut "aluepolitiikka".

Viimeksi muokattu: 18.12.11 - klo:06:42 kirjoittanut minä-itte

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ompa ristiriidassa itse ehdokkaansakkin kanssa. Mutta tuollaista soppaa kepun politiikka onkin. Ei siitä ota selvää edes Erkkikään

Sivuilla kerrotaan paavon olevan liittoutumattomuuden kannalla, sotilasliittoja vastaan.

Itse paavo on jo tosin raottanut ovea Natoon.

Millainen rooli mahtaa olla kekkosella, kun kerran puhe kepun nuoriso-osaston kampanjasta.

Viimeksi muokattu: 18.12.11 - klo:08:09 kirjoittanut Eemeli

minä-itte

• Vieras

Millainen näkyväisyys mahtaa olla kekkosella, kun kerran puhe kepun nuoriso-osaston kampanjasta.

Eihän Kekkosen syntymästä ole kuin 111 vuotta.... ;D ;D ;D ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Mulkku
Virolainen ja Väyrynen olivat  saunassa. Virolainen meni ensiksi kylvettäjän käsittelyyn. Kun Virolainen oli pesty, hän pyysi kylvettäjää pesemään myös Väyrysen. Silloin kylvettäjä löi pesusienen Johanneksen käteen ja tiuskaisi: - Täällä kyllä pesee jokainen väyrysensä itse!

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä-Itte ja Eemeli kerrankin oikealla linjalla kun ovat tajunneet, että Paavo Väyrynen on ainoa joka voi estää Niinistön pressahaaveet.

Aulis Anttila

• Vieras
Taju...
Minä-Itte ja Eemeli kerrankin oikealla linjalla kun ovat tajunneet, että Paavo Väyrynen on ainoa joka voi estää Niinistön pressahaaveet.

Nyt ei taida taju riittää... siis siihen estämiseen :P

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

juu   edellisissä  vaaleissa  paavo  äänesti  haloskaa  kokoomusnaisten  kanssa  :P

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onko ken ties jotakin noottia tilauksessa Venäjältä? Ja minkähän laista

Uhkaavatko kenties siirtää itärajaa muutama satakilometriä itään päin, Terveisillä; pitäkää paska.

minä-itte

• Vieras

juu   edellisissä  vaaleissa  paavo  äänesti  haloskaa  kokoomusnaisten  kanssa  :P

...juu, ja sitä edellisissä Paavo kaatoi "porvareitten" yhteisehdokashankkeen, mikä olisi estänyt Tavjan nousun pressaksi.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tälläkin kerralla kepu tekee kaikkensa estääkseen Kokoomuslaisen pressan.

Missä on muuten kotelomekko. Eipä paljoa paistattele julkisuudessa. Ei sen puoleen, kuka tiedoitusvälineen edustaja olisi edes kiinnostunut kuihtuvan oppositiopuolueen puheenjohtajasta.

minä-itte

• Vieras
a.

Juu mutkun se v.2000 yhteisehdokas olisi ollut keputaustainen. Paavo esti.

JUu, ja Paavo yritti kaataa hallituksen v. 1993 kesken kiireimpien EU-liittymisneuvottelujen siloittaakseen omaa presidenttitietään....sellaista Isänmaan "edun ajoa". 

Viimeksi muokattu: 18.12.11 - klo:12:13 kirjoittanut minä-itte

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
a.

JUu, ja Paavo yritti kaataa hallituksen v. 1993 kesken kiireimpien EU-liittymisneuvottelujen....sellaista Isänmaan "edun ajoa".

löytyihän  sieltä  yksi  sulka  paavon  hattuun  ;D

minä-itte

• Vieras
a.

JUu, ja Paavo yritti kaataa hallituksen v. 1993 kesken kiireimpien EU-liittymisneuvottelujen....sellaista Isänmaan "edun ajoa".

löytyihän  sieltä  yksi  sulka  paavon  hattuun  ;D

Juumutkun neuvotteluja olisi jatketu, kunhan ensin olisi nimetty uusi Väyrysen johtama haalitus. Väykky yritti kammeta Ahon sivuun.   

Sepedeus

• Vieras

Niinistöä ei uhkaa mikään.
Olin eilen syntymäpäivillä ja kaikki oli sitä mieltä että Väyrynen on sairas narsisti. Huomasitteko kuinka Väyrynen piti ja jalkojaan Ylen tentissä. Kehon kieli puhuu paljon.  :D