Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Potenssiongelmia?  (Luettu 5888 kertaa)

simmo

• Vieras
Potenssiongelmia?
Olen miettinyt,miksi tämän saitin vanhat herrat,Minä-itte,Eemeli ja Aulis ovat niin kärttyisiä.He toistavat samoja sanontoja päivästä toiseen.Kepuluuseri,tukirosvo,pankollamakaaja ym. Olen päätynyt siihen ajatukseen,että todennäköisesti heillä on peiton alla jo melko hiljaista :(. Niinhän ne sadomasoskitkin ruoskii itsensä,saadakseen ensin kiihotuksen ja sitten tyydytyksen.
Ajattelin,että kun Aulis mainitsee kepuluuserin,niin hän saa orgasmin.Minä-ittelle tekee saman Vätys-Paavo.Eemelille sana tukirosvo .   Minä-itte on jo täysin impotentti,koska hän on ollut tuossa tilassa jo 15 v. Aulis ei ihan niin kauan.
Eemeli raukka on joutunut tuohon tilaan muutama vuosi sitten.
Kaikille on yhteistä se,että he kiihottuvat vain,kuullessaan sanan kepu,tai lukiessaan ja heidän on pakko laukaista nuo sanat suustaan,saadakseen tyydytyksen.
 Voi raukkoja sentään.Ei olla heille vihaisia,sillä vanhan miehen luonne vaan on sellainen. ::) ;) ;) ;) ;)

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Potenssiongelmia?
veltot mulukut ja luikkaat saappaat.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

mää vai

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 2015-ostajan markkinat
On siinä varmaan muutakin ongelmaa esim. AA:lla jos joutaa päivittäin n. 14 viestiä suoltamaan paskaa tänne. Selvä "pankollamakaaja" yhteiskunnanelätti. Töitä tekevällä ihmisellä ei ole aikaa sellaiseen. AA taitaakin olla "töissä" tilastokeskuksella on sen verran "faktaa" ja taulukkoa näistä asioista. ;D ;D ;D ;)
Oon vaatimaton!

Kamikatze

• Vieras
No johan teit diagnoosin ;D ;D  mutta minä olen sitä mieltä että mies muuttuu viisaammaksi ja sopuisammaksi kun ei ole tuostakaan asiasta suorituspaineita.
Jos ei ole suoritusta ei se ole vaiva miehelle ..  jos se vain sopii molemmille.

Viimeksi muokattu: 17.12.11 - klo:22:57 kirjoittanut Kamikatze

simmo

• Vieras
Mitä mitä kaihiset silimäni näkeekään,voimakolomikko ihan hilijaa,kuin kusi sukassa :( Vaikeneminen on myöntymisen merkki. :D Olen lukenut,että monelle vanhenevalle miehelle tämä seksin puute on tosi kova paikka. He ovat tottuneet siihen niin,että se on pakko korvata jollakin muulla,näillä se on kohdistunut kepuun,vaikka se on ihan syytön koko asiaan.Ei päiv ääkää,etteikö kepu saisi kuulla kunniaansa.Se on heillä korvaus teoriaa,puute korvataan jollain muulla,joka ensin kiihottaa ja sitten kun oikein saa haukkua,niin se korvaa orgasmin.  Mitä muuta selitystä en tähän keksi.Jotkut ei käsitä näitä luonnon lakeja,vaan he yrittävät pullikoida vastaan.Mitä härskimmin saa sanottua,sen parempi tunne.
hohoi voimakolomikko,tarttis tähän kommenttia 8) 8) 8) 8) ??? ??? ???

minä-itte

• Vieras
Mitä mitä kaihiset silimäni näkeekään,voimakolomikko ihan hilijaa,kuin kusi sukassa :( Vaikeneminen on myöntymisen merkki. :D Olen lukenut,että monelle vanhenevalle miehelle tämä seksin puute on tosi kova paikka. He ovat tottuneet siihen niin,että se on pakko korvata jollakin muulla,näillä se on kohdistunut kepuun,vaikka se on ihan syytön koko asiaan.Ei päiv ääkää,etteikö kepu saisi kuulla kunniaansa.Se on heillä korvaus teoriaa,puute korvataan jollain muulla,joka ensin kiihottaa ja sitten kun oikein saa haukkua,niin se korvaa orgasmin.  Mitä muuta selitystä en tähän keksi.Jotkut ei käsitä näitä luonnon lakeja,vaan he yrittävät pullikoida vastaan.Mitä härskimmin saa sanottua,sen parempi tunne.

Heheheh!  Ei ehdi vastaamaan kaikkiin Simmon kirjoitelmiin, kun pitää  harrastaa ahkerasti seksiä... se sisäinen paine käy niin kovaksi.

RÖLLI

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Heheheh!  Ei ehdi vastaamaan kaikkiin Simmon kirjoitelmiin, kun pitää  harrastaa ahkerasti seksiä... se sisäinen paine käy niin kovaksi.

Ei meillä päin ainakaa runkaamista mielletä seksiksi. Anne-nukkekin on ihan samaa sarjaa.
Ei voi muuhun johtopäätökseen tulla, kuin että onhan katkeriä äijiä. On kamala huomata, että joillakin on ajatusmaailma noin suppea.
En tiedä miksi ovat noin katkeroituneita? Ei ittellä tuu mielee muutakuin, jos ovat aviossa niin joku pankollamakaavaluuserisossupellekepupersu on käynyt panemassa heidän ... Kenties tämän jälkeen on tullut kotona vielä ns. laatikkoleikki, sulle, mulle, mulle,mulle,mulle...
Itsekin olen eri mieltä monen poliitikon linjauksista mutta ei se mun pollaa noin sekoita. Mun päähän sopii paljon muutakin, kuin jonkun poliitikon sanomiset. ;D ;D ;D

Sepedeus

• Vieras
Vs: Potenssiongelmia,,,,ko?
Olen miettinyt,miksi tämän saitin vanhat herrat,Minä-itte,Eemeli ja Aulis ovat niin kärttyisiä.He toistavat samoja sanontoja päivästä toiseen.Kepuluuseri,tukirosvo,pankollamakaaja ym. Olen päätynyt siihen ajatukseen,että todennäköisesti heillä on peiton alla jo melko hiljaista :(. Niinhän ne sadomasoskitkin ruoskii itsensä,saadakseen ensin kiihotuksen ja sitten tyydytyksen.
Ajattelin,että kun Aulis mainitsee kepuluuserin,niin hän saa orgasmin.Minä-ittelle tekee saman Vätys-Paavo.Eemelille sana tukirosvo .   Minä-itte on jo täysin impotentti,koska hän on ollut tuossa tilassa jo 15 v. Aulis ei ihan niin kauan.
Eemeli raukka on joutunut tuohon tilaan muutama vuosi sitten.
Kaikille on yhteistä se,että he kiihottuvat vain,kuullessaan sanan kepu,tai lukiessaan ja heidän on pakko laukaista nuo sanat suustaan,saadakseen tyydytyksen.
 Voi raukkoja sentään.Ei olla heille vihaisia,sillä vanhan miehen luonne vaan on sellainen. ::) ;) ;) ;) ;)

Yks helluntalainen emäntä haukku meikäläisen impotentiksi Mikkelin torikahvilassa 8v sitten. Vielä laittoi kuukausi sitten viestiä, mitä kuuluu, kuis rakkauselämä menee. Ei net naiset Sepeä unohda.  ;D
Mitä se nyt haittaa jos impotentiksi haukutaan, ei niin mitään. Tämä emäntäkin kiukustui kun meikää ei nyt vaan hänen kemiat kiinnostanu. Sitä on jo tässä iässä sen verran viisas ettei kaikkiin sotkeennu.  :D

bobbari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Sosiaalinen erakko
Simmo-mamma pisti äijät äijät ojennukseen...  ;)    God bless.    ::)
Tuskahiki on köyhän sauna...

Sepedeus

• Vieras

Simmolla on elämänkokemusta.  :D

Aulis Anttila

• Vieras
Elämä ja kokemus...
Simmolla on elämänkokemusta:D

Arvattavasti on... silti hän on vastenmielisellä tavalla julistava itseään muita viisaampana pitävä outolintu - mikä hän on ventovieraiden ihmisten - joita ei ole koskaan nähnyt, tavannut eikä tuntenut - elämää ja tekemisiä arvostelemaan alla luettavissa olevalla tavalla. Hänen olisi viisainta keskittyä vain siihen Jeesukseensa... ja PerSuihin tietysti.

Viimeksi muokattu: 18.12.11 - klo:13:51 kirjoittanut Aulis Anttila

minä-itte

• Vieras

Simmolla on elämänkokemusta.  :D

Simmo riekkuu omaa puutettaan.  ;D ;D ;D ;D

...... ei tipu!

simmo

• Vieras
Vs: Potenssiongelmia,,,,ko?

Yks helluntalainen emäntä haukku meikäläisen impotentiksi Mikkelin torikahvilassa 8v sitten. Vielä laittoi kuukausi sitten viestiä, mitä kuuluu, kuis rakkauselämä menee. Ei net naiset Sepeä unohda.  ;D
Mitä se nyt haittaa jos impotentiksi haukutaan, ei niin mitään. Tämä emäntäkin kiukustui kun meikää ei nyt vaan hänen kemiat kiinnostanu. Sitä on jo tässä iässä sen verran viisas ettei kaikkiin sotkeennu.  :D
[/quote]
---------------sua tämä ei koske,koska osaat kirjoittaa asiaakin,välillä,mutta nämä kolme vain pelkkiä asattomuuksia 8)

simmo

• Vieras

[/quote]
------ai ,rupesit sitte uneksimaan ???Ei se tilanne uneksimalla parane.Sun pitää rakastaa kepua,niinkuin lähimmäistä rakastetaan,sitten  tuokin ongelma korjaantuu.
Joka aamu kun heräät,niin toista ääneen:Kepu on ihana,kepu on parasta mitä tiedän,en koskaan enää kiroa kepua,enkä tissinkoittajia.
Sovitaanko,että jos lopetat kepun haukkumisen,niin minä äänestän Saulia,mutta vasta toisella kierroksella.Kättä päälle ::) ::) ::)

minä-itte

• Vieras

------ai ,rupesit sitte uneksimaan ???Ei se tilanne uneksimalla parane.Sun pitää rakastaa kepua,niinkuin lähimmäistä rakastetaan,sitten  tuokin ongelma korjaantuu.
Joka aamu kun heräät,niin toista ääneen:Kepu on ihana,kepu on parasta mitä tiedän,en koskaan enää kiroa kepua,enkä tissinkoittajia.
Sovitaanko,että jos lopetat kepun haukkumisen,niin minä äänestän Saulia,mutta vasta toisella kierroksella.Kättä päälle ::) ::) ::)

[/quote]

Onko se tämä Simmon Kepu nättikin nainen?