Odotettu tulos eli samalla kymmenellä testin mukaan mitä todellisuudessakin, testi armollisesti palautti vähän vähemmän vuosia.
Melko monesta kysymyksestä kyl aavisti, millä vastauksella vuosia putoaa...
Eipä tuo mitään. Entinen vaimo ääneen sanoikin, että näytän ja käyttäydyn kuin vanha mies. Poliisitkin kuulemma joskus olivat sakotusautossa todenneet että "olet sitten isäs kanssa liikkeellä?" Olen häntä neljä vuotta vanhempi ja erotessamme olin 37... tosin hän sitten vaihtoikin mua yhdeksän vuotta eli itseään viis vuotta nuorempaan kloppiin!
Kai mää itteni vanhaks tunnen, kun radiokanavaksi on vaihtunu Ylex enkä voi sietää Novaa... viiden vuoden päästä tulee varmaan kauhee bilevaihe. Mut sitä ei varmaan kroppa (eikä lompsa eikä liitto) kestä!
Off-topic, mutta itse kuuntelen nykyään enimmäkseen Yle Puhetta tai Yle ykköstä, kaupallisten kanavien molotusta en voi sietää.
Mä olen huomannut että aika usein radiota ei kaipaa lainkaan.
Joo mutta kymmenen vuotta nuoremmaksi tuo testi arvioitsi.
Senkin huomaa että sanomalehdestä on tullut tärkeä, lähes päivittäin luettava ja muutakin kuin telkkari ohjelmat mitkä nuorempana riitti hyvin. Urheilu sivuja en kyllä vieläkään lue, kilpaurheilu missään muodossa ei voisi vähempää kiinnostaa..