Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe holokerin veronen?  (Luettu 2686 kertaa)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Elämä on parasta kometiijjaa

minä-itte

• Vieras
Vs: holokerin veronen?
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2011121614961158_ru.shtml

koskisesta uus holokeri?

Eipä ministeri mahda sille heti mitään, jos Valio vie 70% voistaan Venäjälle ja kotimaan kuluttajat jäävät ilman.

Maidon kansalliset tuet pitääkin poistaa, miksi kustantaisimme venäläisille halvat voit.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
hyvähä se on välillä olla hyllyt tyhyjänäe, oli vaen niin holokerimaenen lausunto tuo.... tuskinpa nuo poestaa nnitä kansallisija, nehän kun on kivveen hakattu
Elämä on parasta kometiijjaa

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Meleko lekentaarista tosiaan tämäki: "Tehkää jotain muuta ruokaa."      ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joop, syökää silakoita, minä juon nyt kahvia :P

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Koskinen on kova nostamaan kädet ylös jos vähänkin on vaikeuksia.
Taitaa olla laiskin ja aikaansaamattomin ministeri koko punikki hallituksessa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2011121614961158_ru.shtml

koskisesta uus holokeri?

Eipä ministeri mahda sille heti mitään, jos Valio vie 70% voistaan Venäjälle ja kotimaan kuluttajat jäävät ilman.

Maidon kansalliset tuet pitääkin poistaa, miksi kustantaisimme venäläisille halvat voit.

Näköjään tämä kokoomusherra vastustaa ulkomaan vientiä?.
Olen ymmärtänyt, että Suomen maatalous juuri sitä kaipaa?.

Fuller

• Vieras
Koskinen tyypillinen kokoomuslainen kuten Petri Salo. Kun pitää jostain vastata,työnnättää paskoo housuihin 8)

simmo

• Vieras
Niinkauan kun kermaa saa kaupasta,niin ei mitään hätää.Yleiskone vaan pyörimään.Ihan on tuoreessa muistissa vointeko,pari vuosikymmentä sitten.Kun oli ensin kymmenet vuojet jalostettu lehmiä lypsämään rasvaista maitoa ja sitten sai markariiniteollisuus uskoteltua ,että se onkin myrkkyä,niin lätkäistiin rasvavero maidolle. MInäkin kuorin kerman tila-tankista ja syötiin pari vuotta omatekoista voita.Kyllähän ne yritti kieltää,että maidosta ei saa rasvaa itse kuoria,mutta eihän me niin hulluja oltu,että olis laitettu rasva meijeriin,koska se olis alentanut maidon hintaa.
Se on aina ollut tämä maataloustuotanto niin lyhyt jänteistä,että sitä oikein ihmettelee,kuinka löytyy vielä ihmisiä
jotka laittaa itsensä likoon,kun helpompiakin hommia löytyy.Mutta kyllähän ruoasta tulee pula,se on ihan selvä.On sitä Auliksen tyyppiset kironneet niin raskaasti ruuantuottajia jo vuosikaudet,että se kostautuu,saattepa nähdä.

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pikkuhilaa alan olla simmon kanssa samalla allonpituudella. Itsekin olen sanonut kersoille, että hankkikaa muu ammatti, maatalous kuuseen. Tuokoot valittajat ruokansa vaikka pohjois- koreasta.

Aulis Anttila

• Vieras
Tuotan itse...
kyllähän ruoasta tulee pula,se on ihan selvä.On sitä Auliksen tyyppiset kironneet niin raskaasti ruuantuottajia jo vuosikaudet,että se kostautuu,saattepa nähdä.

Mä tuotan itse ruuastani jo nyt ihan kohtuullisen osan... ja tuotan lisää jos tarvis on... enkä tarvii siihen minkään valtakunnan jeesustelijoita... en edes neuvomaan.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Tuotat itse...
kyllähän ruoasta tulee pula,se on ihan selvä.On sitä Auliksen tyyppiset kironneet niin raskaasti ruuantuottajia jo vuosikaudet,että se kostautuu,saattepa nähdä.
Mä tuotan itse ruuastani jo nyt ihan kohtuullisen osan...

Mahorkat...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

sorkkis

• Vieras
Vs: Tuotat itse...
Mä tuotan itse ruuastani jo nyt ihan kohtuullisen osan...

Mahorkat...     ::)
;D ;D ;D

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tuotan itse...

Mä tuotan itse ruuastani jo nyt ihan kohtuullisen osan... ja tuotan lisää jos tarvis on... enkä tarvii siihen minkään valtakunnan jeesustelijoita... en edes neuvomaan.
pottuja kattilaan ja sahtia pöhisemään, siinähän sitä jo onkin omavaraisuutta.. 8) 8)
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

• Vieras
Omavaraisuus...
pottuja kattilaan ja sahtia pöhisemään, siinähän sitä jo onkin omavaraisuutta.. 8) 8)

Muun muassa... suolan ostan kaupasta... ja hiivan... vaik senki vois tehä ite  :P