Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kysymys kuuluu  (Luettu 1216 kertaa)

simmo

• Vieras
Kysymys kuuluu
---kuka on saanut joulukortin eduskunnasta?
Simmo sai ps:iltä oikein allekirjoitusten kera  8)  Vielä odotan Antti Rantakankaan korttia,se on tullut aina kuin mopelle illallinen ::)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Vs: Kysymys kuuluu
Moni voi ajatella asian niinkin ettei se kortti niiltä sun PerSuilta ole niin välttämätön.....

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Moni voi ajatella asian niinkin ettei se kortti niiltä sun PerSuilta ole niin välttämätön.....

ota  pois  vaaan  ,,,,,itsehän  sen  maksatkin  8)

simmo

• Vieras
-tietääkseni eduskunnassa on muitakin,kuin persut.Kristilliseltä liitolta sain kortin ennen ,kun Impi Muroma oli eduskunnassa.Sen jälkeen ei oo kuulunut.Mutta Rantakangas lähettää joka vuosi,Antti on niin fiksu ;)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
-tietääkseni eduskunnassa on muitakin,kuin persut.Kristilliseltä liitolta sain kortin ennen ,kun Impi Muroma oli eduskunnassa.Sen jälkeen ei oo kuulunut.Mutta Rantakangas lähettää joka vuosi,Antti on niin fiksu ;)

Tekeeks se kortti eduskunnasta joiltain PerSuilta sut onnelliseksi.....Jos ne PerSut olis ihan oikeasti sun asialla niin asia voisi olla ihan toinen ......

Mä saan kortteja moneltakin suunnalta ja olen niihin aina hyvinkin tyytyväinen....

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Useampikin tuttu on ollut ministerin avustajana ja aina ovat lähettäneet korttinsa eduskunnan piikkiin...
Nothing is Something Worth Doing

simmo

• Vieras
e]

Tekeeks se kortti eduskunnasta joiltain PerSuilta sut onnelliseksi.....Jos ne PerSut olis ihan oikeasti sun asialla niin asia voisi olla ihan toinen ......

Mä saan kortteja moneltakin suunnalta ja olen niihin aina hyvinkin tyytyväinen....
[/quote]
-----------Kaikki kortit on tervetulleita ja tekee mut onnelliseksi,tuli ne sitten keltä hyvänsä.... 8)

Herra Banaani

• Vieras
Mieluummin joulukortti  kuin ilmoitus että olet tietyn lapsen isä.

Aulis Anttila

• Vieras
Rauhaisaa joulunaikaa...
-----------Kaikki kortit on tervetulleita ja tekee mut onnelliseksi,tuli ne sitten keltä hyvänsä.... 8)

Rauhaisaa joulunaikaa