Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Avaa sydänmesi mulle......."  (Luettu 2437 kertaa)

jeep

• Vieras
"Avaa sydänmesi mulle......."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121414943759_uu.shtml

Ihmettelen tuota Suomalaisen "eliitin", julkisuuteen hakeutumista, mitä ihmeellisimmillä avautumisilla. "Vaikenee kohujärjestöstä", Iltalehden etusivulla ;D Hoh hoijaa :D

Viimeksi muokattu: 14.12.11 - klo:11:53 kirjoittanut jeep

matso

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: "Avaa sydänmesi mulle......."
eihän helvetin enkelitkään mielellään tule julkisuuteen paitsi silloin kun unohtuu sarjatuli asento pyssyssä päälle. :o

jeep

• Vieras
Nyt en ymmärrä, Omerta Dei ?

JoHaRa

• Vieras
Kuullostaa ihan Mustalan 90-luvun järjestyssäännöiltä

"hän elää selibaatissa ja asuu 10 muun jäsenen kanssa järjestön asuntolassa"

;D

emo-heikki

• Vieras
Pojilla on oma pikku kerho, mitä noista kouhottamaan ...

matso

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
nin onhan näitä lapsena hippo- kerho nuorena bandidos-ja vanhana elohopea- kyllä kerhoja piisaa....

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Kuullostaa ihan Mustalan 90-luvun järjestyssäännöiltä

"hän elää selibaatissa ja asuu 10 muun jäsenen kanssa järjestön asuntolassa"

;D
Mulla ei ainakaan ollu maausko sitten tarpeeksi vahva, koska horjuin selibaatista ihan viikkoittain  ;D
...ja yksin on vaikee, mut ei mahdoton, harrastaa haureutta  :-[ 
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

• Vieras
Kokeneen neuvo...
Kuullostaa ihan Mustalan 90-luvun järjestyssäännöiltä  "hän elää selibaatissa ja asuu 10 muun jäsenen kanssa järjestön asuntolassa"  ;D
Mulla ei ainakaan ollu maausko sitten tarpeeksi vahva, koska horjuin selibaatista ihan viikkoittain  ;D
...ja yksin on vaikee, mut ei mahdoton, harrastaa haureutta  :-[

Piä silimäs kii ni tuntuu ihan tutulta, joo  :P :P   ;D

jeep

• Vieras
Olen jostain joskus lukenut että avautuminen kaikille, kuuluu osana henkiseen terapiaan, niin kuulema ihminen saa murrettua omat henkiset kahleet. Laulaminen on myös kuulema henkistä oppimista ja puhdistautumista, musiikki auttaa myös luomaan uusia innovaatioita. TS:n avustaja on ottanut nyt reippaan ja rohkean asenteen, kertomalla myös kavereista. Kivaahan se on kun pääsee johonkin jossa voi aina luottaa niihin kavereihin, kaverit varmaan ajattelee samoin.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Ovat vissiin kuitenkin aikuisia ihmisiä? Ja mahd.perheettömiä? Et siinä mieles hyvä "lahko", kun ei lapsia mukana  :-X
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

• Vieras

Ihmettelen tuota Suomalaisen "eliitin", julkisuuteen hakeutumista, mitä ihmeellisimmillä avautumisilla. "Vaikenee kohujärjestöstä", Iltalehden etusivulla ;D Hoh hoijaa :D
---------luin tuosta järjestöstä,se on katolinen,harrastaa selibaattia ja kurittaa itseään.Mitä vaaraa siitä muille on? Jotkut vaan pitää askeettisesta elämäntavasta,suotakoon se heille.

jeep

• Vieras

---------luin tuosta järjestöstä,se on katolinen,harrastaa selibaattia ja kurittaa itseään.Mitä vaaraa siitä muille on? Jotkut vaan pitää askeettisesta elämäntavasta,suotakoon se heille.
Juu, Spartalainen  tarkoittaa; karua, yksinkertaista.  Ajatus luultavasti eri ?

simmo

• Vieras
Opus Dei on katolisen kirkon järjestö, jonka perusti pyhä Josemaría Escrivá. Sen tehtävä on levittää sanomaa, jonka mukaan ammatillinen työ ja tavallisen elämän olosuhteet ovat tilaisuuksia kohdata Jumala, palvella muita ihmisiä ja kehittää yhteiskuntaa.
------------------Mitä vikaa tuossa on? Suomalainen on niin luterilaiseen kirkkoon juurtunut,että kaikki muu herättää hämmennystä.Minäkin uskon tuolla tavalla,että Jumalan voi kohdata tavallisessa elämässä,arkisen työn touhussa.
Kyllä suomalaiset on sitte ennakkoluuloisia. 8)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Tässä on ihan vähän opittuakin, saman verran kuin romanien kanssa. Katolisen kirkon sääntökunnissa on ollut useita sellaisia, joiden toimet ei kestä päivänvaloa. Opus Deinkään historia ei sitä kestä. Muutenkin epäilyt kasvaa suorassa suhteessa fundamentalismin kanssa. Mitä fanaattisempia kannattajia, sen epäluuloisemmaksi yleinen mielipide käy. Ihan oikeutetusti.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

emo-heikki

• Vieras

Tässä on ihan vähän opittuakin, saman verran kuin romanien kanssa. Katolisen kirkon sääntökunnissa on ollut useita sellaisia, joiden toimet ei kestä päivänvaloa. Opus Deinkään historia ei sitä kestä. Muutenkin epäilyt kasvaa suorassa suhteessa fundamentalismin kanssa. Mitä fanaattisempia kannattajia, sen epäluuloisemmaksi yleinen mielipide käy. Ihan oikeutetusti.

Enempi minä olisin huolissani, jos se kuuluisi johonkin muhajedi veljeskuntaan ????