Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 13.12.11 - klo:20:10Minusta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että Cuntturalla taitta olla valejonnumiäs. Äläs nyt ole noin vaatimaton, kyl me kaikki tuetaan sinunkin jonnumiehisyyttä myötä- ja vastoinkäymisissä
Minusta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että Cuntturalla taitta olla valejonnumiäs.
Lainaus käyttäjältä: bouli - 13.12.11 - klo:11:59Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....Niin. Ehkä minä olen käsittänyt jotakin totaalisesti väärin, mitä tulee Jonnumieheen. Ehkä korkkarit ei olekkaan SE juttu vaan lumikengät Ja kannattaa harkita seuraavan kerran kun paalinaru stringejä yms. härpäkkeitä virittelee päälle että laittaisko kumminkin vanhan armeijan lumipuvun.. Paalijonnumiehen pään voisi sekoittaa yöpaita, joka on valmistettu........mistäpä muusta, kuin paaliverkosta.
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....Niin. Ehkä minä olen käsittänyt jotakin totaalisesti väärin, mitä tulee Jonnumieheen. Ehkä korkkarit ei olekkaan SE juttu vaan lumikengät Ja kannattaa harkita seuraavan kerran kun paalinaru stringejä yms. härpäkkeitä virittelee päälle että laittaisko kumminkin vanhan armeijan lumipuvun..
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....Niin. Ehkä minä olen käsittänyt jotakin totaalisesti väärin, mitä tulee Jonnumieheen. Ehkä korkkarit ei olekkaan SE juttu vaan lumikengät
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu"
Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki.
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 13.12.11 - klo:20:10Minusta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että Cuntturalla taitta olla valejonnumiäs. Äläs nyt ole noin vaatimaton, kyl me kaikki tuetaan sinunkin jonnumiehisyyttä myötä- ja vastoinkäymisissä Siitä yritän olla kiitollinen.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 13.12.11 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: bouli - 13.12.11 - klo:11:59Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....Niin. Ehkä minä olen käsittänyt jotakin totaalisesti väärin, mitä tulee Jonnumieheen. Ehkä korkkarit ei olekkaan SE juttu vaan lumikengät Ja kannattaa harkita seuraavan kerran kun paalinaru stringejä yms. härpäkkeitä virittelee päälle että laittaisko kumminkin vanhan armeijan lumipuvun.. Paalijonnumiehen pään voisi sekoittaa yöpaita, joka on valmistettu........mistäpä muusta, kuin paaliverkosta. Mikäpä siinä, jos vartaloa sitten nuolisi jokin muukin kuin se tiukka yöpaita
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 13.12.11 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: bouli - 13.12.11 - klo:11:59Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....Niin. Ehkä minä olen käsittänyt jotakin totaalisesti väärin, mitä tulee Jonnumieheen. Ehkä korkkarit ei olekkaan SE juttu vaan lumikengät Ja kannattaa harkita seuraavan kerran kun paalinaru stringejä yms. härpäkkeitä virittelee päälle että laittaisko kumminkin vanhan armeijan lumipuvun.. Paalijonnumiehen pään voisi sekoittaa yöpaita, joka on valmistettu........mistäpä muusta, kuin paaliverkosta. Mikäpä siinä, jos vartaloa sitten nuolisi jokin muukin kuin se tiukka yöpaita Ajattelikko vetästä siihen vielä paalimuovin päälle, olis semmonen vähän niinku viskoosimeininki jonnumiehellä ...
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 13.12.11 - klo:20:15Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 13.12.11 - klo:20:10Minusta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että Cuntturalla taitta olla valejonnumiäs. Äläs nyt ole noin vaatimaton, kyl me kaikki tuetaan sinunkin jonnumiehisyyttä myötä- ja vastoinkäymisissä Siitä yritän olla kiitollinen. ...ja alamäkeen tuupataan lisää vauhtia
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 13.12.11 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: bouli - 13.12.11 - klo:11:59Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....Niin. Ehkä minä olen käsittänyt jotakin totaalisesti väärin, mitä tulee Jonnumieheen. Ehkä korkkarit ei olekkaan SE juttu vaan lumikengät Ja kannattaa harkita seuraavan kerran kun paalinaru stringejä yms. härpäkkeitä virittelee päälle että laittaisko kumminkin vanhan armeijan lumipuvun.. Paalijonnumiehen pään voisi sekoittaa yöpaita, joka on valmistettu........mistäpä muusta, kuin paaliverkosta. Mikäpä siinä, jos vartaloa sitten nuolisi jokin muukin kuin se tiukka yöpaita Ajattelikko vetästä siihen vielä paalimuovin päälle, olis semmonen vähän niinku viskoosimeininki jonnumiehellä ...Tai näytekairalla poraamaan näytettä paalista
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:30Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 13.12.11 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: bouli - 13.12.11 - klo:11:59Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....Niin. Ehkä minä olen käsittänyt jotakin totaalisesti väärin, mitä tulee Jonnumieheen. Ehkä korkkarit ei olekkaan SE juttu vaan lumikengät Ja kannattaa harkita seuraavan kerran kun paalinaru stringejä yms. härpäkkeitä virittelee päälle että laittaisko kumminkin vanhan armeijan lumipuvun.. Paalijonnumiehen pään voisi sekoittaa yöpaita, joka on valmistettu........mistäpä muusta, kuin paaliverkosta. Mikäpä siinä, jos vartaloa sitten nuolisi jokin muukin kuin se tiukka yöpaita Ajattelikko vetästä siihen vielä paalimuovin päälle, olis semmonen vähän niinku viskoosimeininki jonnumiehellä ...Tai näytekairalla poraamaan näytettä paalista näyte purkkiin ja siitä solut
Lainaus käyttäjältä: matso - 13.12.11 - klo:20:33Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:30Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 13.12.11 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: bouli - 13.12.11 - klo:11:59Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....Niin. Ehkä minä olen käsittänyt jotakin totaalisesti väärin, mitä tulee Jonnumieheen. Ehkä korkkarit ei olekkaan SE juttu vaan lumikengät Ja kannattaa harkita seuraavan kerran kun paalinaru stringejä yms. härpäkkeitä virittelee päälle että laittaisko kumminkin vanhan armeijan lumipuvun.. Paalijonnumiehen pään voisi sekoittaa yöpaita, joka on valmistettu........mistäpä muusta, kuin paaliverkosta. Mikäpä siinä, jos vartaloa sitten nuolisi jokin muukin kuin se tiukka yöpaita Ajattelikko vetästä siihen vielä paalimuovin päälle, olis semmonen vähän niinku viskoosimeininki jonnumiehellä ...Tai näytekairalla poraamaan näytettä paalista näyte purkkiin ja siitä solut ...ja antibioottitesti...
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 13.12.11 - klo:20:40Lainaus käyttäjältä: matso - 13.12.11 - klo:20:33Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:30Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:20:27Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 13.12.11 - klo:20:03Lainaus käyttäjältä: bouli - 13.12.11 - klo:11:59Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 13.12.11 - klo:11:20Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 13.12.11 - klo:11:10Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.12.11 - klo:22:40Tuon kokemuksen jälkeen veikkaan, että Cuntturan seuraava ostos on lumitykki. Nojuu, loistava tilinpäätösostos! Ymmärtäisköhän verottaja, että hankinta on tehty työssajaksamisen edistämiseksi? Kunhan tää ilmastonmuutos tästä etenee, niin Hectorkin laulaa, että "Lumitykki teki enkelin eteiseen" Yst.terv.nim. "Musta & munaton Joulu" Tavara kannattaa kääriä kauniiseen pakettiin, mikäli haluaa sen kaupaksi ....Niin. Ehkä minä olen käsittänyt jotakin totaalisesti väärin, mitä tulee Jonnumieheen. Ehkä korkkarit ei olekkaan SE juttu vaan lumikengät Ja kannattaa harkita seuraavan kerran kun paalinaru stringejä yms. härpäkkeitä virittelee päälle että laittaisko kumminkin vanhan armeijan lumipuvun.. Paalijonnumiehen pään voisi sekoittaa yöpaita, joka on valmistettu........mistäpä muusta, kuin paaliverkosta. Mikäpä siinä, jos vartaloa sitten nuolisi jokin muukin kuin se tiukka yöpaita Ajattelikko vetästä siihen vielä paalimuovin päälle, olis semmonen vähän niinku viskoosimeininki jonnumiehellä ...Tai näytekairalla poraamaan näytettä paalista näyte purkkiin ja siitä solut ...ja antibioottitesti...Mut tässä tapauksessahan nuo antibiootit on ihan hyvä asia, semmosta lisäehkäisyä
Sellainen vähän normaaia pyylevämpi nainen voisi käyttää lumipukuna suursäkin päällyssäkkiä. Leikkaa nätisti niin siihen saa sellaisen muodikkaan hapsureunankin decoltèèn alueelle, käsiin ja helmaan Nostolenkeistä sitten vyö tai vaikka sellaiset sexyt käsiraudat.