Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Osta yara;n apulantaa, voita lainatraktori  (Luettu 1624 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taitaa yara olla isommassa pinteessä mitä kukaan ymmärtää.

Erikoiselta tuntuu, jos toimitaan """"talonpojan""""" asialla, ettei listalla ole Valtraa. Vaikka myyntiorganisaatioiden omat merkit ovat, mutta jotenkin.

JoHaRa

• Vieras
Vs: Osta yara;n apulantaa, voita lainatraktori
Mä... ostan joka säkin eri kuitilla jotta saan enemmän arpalippuja  ;D

Voisi lyödä jo nyt vetoa että traktorit menevät aivan sattumalta isoille tiloille jotka toimivat kylillään kellokkaina  ;D

simmo

• Vieras

Voisi lyödä jo nyt vetoa että traktorit menevät aivan sattumalta isoille tiloille jotka toimivat kylillään kellokkaina  ;D
-ala luomuviljelijäksi,niin ei yara saa senttiäkään ::)

Aulis Anttila

• Vieras
Luomu- ja lähiruoka...
Mä... ostan joka säkin eri kuitilla jotta saan enemmän arpalippuja  ;D Voisi lyödä jo nyt vetoa että traktorit menevät aivan sattumalta isoille tiloille jotka toimivat kylillään kellokkaina  ;D
-ala luomuviljelijäksi,niin ei yara saa senttiäkään ::)

Jaa... ettei vaa ois samaa kamaa nää molemmat... ei luomua niin valvota et se luomua ois... Kepu pettää aina
=
Lähiruokaa markkinoidaan mielikuvilla, ja markkinointi on jossain määrin harhaanjohtavaa, sanoo Kuluttajaliiton elintarvikeasiantuntija Annikka Marniemi. Lähiruoalle ei ole olemassa tarkkaa määritelmää. Kuluttajat suhtautuvat lähiruokaan jopa sinisilmäisesti.
- Lähiruoalle ei ole tarkkaa määritelmää, ja se on hedelmällinen pohja väärinkäytöksille. Lähiruoka on nyt suosionsa huipulla, eikä siitä juuri tule valituksia. Sitä markkinoidaan mielikuvilla, mutta kuluttajien pitäisi ottaa selvää, mitä tuoteselosteessa sanotaan. Mistä ruoka oikeasti tulee, Marniemi toteaa.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

sehän on  ihan kuin rehufirmojen arpajaisissakin   :P

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja rattorin kylykeen suurella kirijotus

hägäspöntsöö
ja siihen alle sen nimmari :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Rajumies

• Vieras
Mikä arpajainen nyt on menossa? Saako semmooset osallistua jokka om maksanu kevään lannat tililtä?

Ja jos ei saa nii miksi ei saa?

Viimeksi muokattu: 13.12.11 - klo:10:59 kirjoittanut webmaster2L