Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Katainen heikko pääministeri  (Luettu 2879 kertaa)

simmo

• Vieras
Katainen heikko pääministeri
Sanoo yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista.Onko koskaan ollut Suomessa noin heikkoa pääministeriä?Varmaan lykkää jokaiseen paperiin nimensä,mitä eteen tuodaan,on hymy huulilla niin epävarma.Kyllä kaipaan aikoja,jolloin Suomessa oli oikeita pääministereitä.Jutan arvostus kasvaa aivan silmissä.Kun jaksaa naama peruslukemilla vedellä tuota sätkynukkea narusta.Kyllä on Suomen tulevaisuus heikoissa kantimissa >:(

Sepedeus

• Vieras
Vs: Katainen heikko pääministeri
Sanoo yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista.Onko koskaan ollut Suomessa noin heikkoa pääministeriä?Varmaan lykkää jokaiseen paperiin nimensä,mitä eteen tuodaan,on hymy huulilla niin epävarma.Kyllä kaipaan aikoja,jolloin Suomessa oli oikeita pääministereitä.Jutan arvostus kasvaa aivan silmissä.Kun jaksaa naama peruslukemilla vedellä tuota sätkynukkea narusta.Kyllä on Suomen tulevaisuus heikoissa kantimissa >:(

No ei sillä vielä oo jalka tullu kipeeksi kuitenkaan.  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Heikko pääministeri...
Sanoo yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista.Onko koskaan ollut Suomessa noin heikkoa pääministeriä?

Ei vissiin... ei ainakaan 69-Golgatan Olga, eikä se sössö ja sössivä panokone, eikä KokoVartaloKotelo, eikä Tuho-Aho, eikä Raitis-Ahti, eikä... nimiä riittää...

Viimeksi muokattu: 12.12.11 - klo:09:24 kirjoittanut Aulis Anttila

Aulis Anttila

• Vieras
Pää... ja ministeri...
Sanoo yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista.Onko koskaan ollut Suomessa noin heikkoa pääministeriä?
No ei sillä vielä oo jalka tullu kipeeksi kuitenkaan.  ;D

Eikä se oo saanu yllättäen ja pyytämättä... aina on pyytäny... ja joskus saanukki, joo  ::) :P   ;D

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sillä ei mahu päähän muuta ku ääretön vallankiima

"Vai mitä sanotte seuraavasta tarinasta. Nuori kunnianhimoinen kokoomuspoliitikko haluaa osallistua Pohjois-Savon Kokoomus ry:n syyskokoukseen 27.11.1999. Hänet on valittu eduskuntaan samana keväänä vain 27 vuoden ikäisenä. Kukaan ei tiedä miksi hän haluaa osallistua kokoukseen. Vaikuttako asiaan se, että hän oli aikaisemmin samana keväänä  pyrkinyt Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi ja hävinnyt vaalit? Niin tai näin, hänen osallistumiseensa tarvitaan tietysti valtakirja, jolla hänen oman paikkakuntansa kokoomus lähettää hänet edustajakseen. Kun sellaista ei muuten ole, nuorukainen turvautuu kekseliäisyyteen ja kirjoittaa tuon valtakirjan itse. "

siinä on kakon syvin ydin
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
nyt kakolaaset vaatii että perustuslakia

ei pijä nouvattaa
koska se estää heitä tekemästä lisätuhoja :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
nyt kakolaaset vaatii että perustuslakia

ei pijä nouvattaa
koska se estää heitä tekemästä lisätuhoja :o

jorma  jaakkola  nyt  pitäisi  olla  asiassa  kiinni   eikä  viiden  vuoden  kuluttua >:( >:( >:( >:( >:(

Aulis Anttila

• Vieras
Nettiyhteydet...
jorma  jaakkola  nyt  pitäisi  olla  asiassa  kiinni   eikä  viiden  vuoden  kuluttua >:( >:( >:( >:( >:(

Semmosissa paikoissa missä Jorma on ei tapaa olla nettiyhteyksiä... tiedän ku oon käyny moikkaamassa semmosessa yhtä tuttua PerSua  :P :P   ;D

Sepedeus

• Vieras
Vs: Nettiyhteydet...

Semmosissa paikoissa missä Jorma on ei tapaa olla nettiyhteyksiä... tiedän ku oon käyny moikkaamassa semmosessa yhtä tuttua PerSua  :P :P   ;D

Ai tätä entistä maaseututyöväen johtajaa ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Hullulassa...

Ei se mun tietääkseni oo hullulassa ollu... kännissä ja huorissa sitäki enemmän, joo  :P :P

Sepedeus

• Vieras
Vs: Hullulassa...

Ei se mun tietääkseni oo hullulassa ollu... kännissä ja huorissa sitäki enemmän, joo  :P :P

On se vaan tuo Timo suvaitsevainen mies.  :D

Aulis Anttila

• Vieras
Suvaitsevainen Timo...
On se vaan tuo Timo suvaitsevainen mies.  :D

On on... mutta mitta saattaa tulla täyteen  ::) :P   ;D ;D
=
Perussuomalaisten asikkalalaisen kansanedustajan James Hirvisaaren blogikirjoitus toi tuomion Kouvolan hovioikeudessa. HO katsoo antamassaan tuomiossa kansanedustaja James Hirvisaaren syyllistyneen kiihottamiseen kansanryhmää vastaan. HO katsoi, että Hirvisaari on 4.2.2010 Uuden Suomen verkkolehdessä pitämällä sivustolla levittänyt yleisön keskuuteen kirjoituksen, jossa panetellaan ja solvataan muslimeista koostuvaa uskonnollista, etnistä tai siihen rinnastettavaa ryhmää. HO piti tuomiossaan selvänä, että Hirvisaari on ymmärtänyt, että "Kikkarapäälle kuonoon" otsikoitu kirjoitus, on ollut panetteleva ja solvaava sekä että kirjoitus on ollut omiaan aiheuttamaan halveksuntaa, suvaitsemattomuutta ja jopa vihaa muslimeja kohtaan. HO tuomitsi James Hirvisaaren kiihottamisesta kansanryhmää vastaan 25 päiväsakkoon, joka tekee kansanedustajan tuloilla 1 425 euroa.

simmo

• Vieras
Vs: Suvaitsevainen Timo...

On on... mutta mitta saattaa tulla täyteen  ::) :P   ;D ;D
=
Perussuomalaisten asikkalalaisen kansanedustajan James Hirvisaaren blogikirjoitus toi tuomion Kouvolan hovioikeudessa. HO katsoo antamassaan tuomiossa kansanedustaja James Hirvisaaren syyllistyneen kiihottamiseen kansanryhmää vastaan. HO katsoi, että Hirvisaari on 4.2.2010 Uuden Suomen verkkolehdessä pitämällä sivustolla levittänyt yleisön keskuuteen kirjoituksen, jossa panetellaan ja solvataan muslimeista koostuvaa uskonnollista, etnistä tai siihen rinnastettavaa ryhmää. HO piti tuomiossaan selvänä, että Hirvisaari on ymmärtänyt, että "Kikkarapäälle kuonoon" otsikoitu kirjoitus, on ollut panetteleva ja solvaava sekä että kirjoitus on ollut omiaan aiheuttamaan halveksuntaa, suvaitsemattomuutta ja jopa vihaa muslimeja kohtaan. HO tuomitsi James Hirvisaaren kiihottamisesta kansanryhmää vastaan 25 päiväsakkoon, joka tekee kansanedustajan tuloilla 1 425 euroa.

--mitäs sanot jos itse joudut vastaamaan vihapuheistasi tällä palstalla.Sitä löytyy sata metriä pitkästi koko ajalta täällä.Ilmoitanko virkavallalle?
[/quote]

Aulis Anttila

• Vieras
Ilmoitus...
--mitäs sanot jos itse joudut vastaamaan vihapuheistasi tällä palstalla.Sitä löytyy sata metriä pitkästi koko ajalta täällä.Ilmoitanko virkavallalle?

Anna palaa vaa mokomaki PerSuvellihousu... ei mulla hätiä mitiä oo kun et uskalla kuiteskaa... menee taivasosuus ku tahtoo lähimmäiselleen pahaa, joo  :P :P

Viimeksi muokattu: 12.12.11 - klo:13:39 kirjoittanut Aulis Anttila

simmo

• Vieras
Vs: Ilmoitus...

Anna palaa vaa mokomaki PerSuvellihousu... ei mulla hätiä mitiä oo kun et uskalla kuiteskaa... menee taivasosuus ku tahtoo lähimmäiselleen pahaa, joo  :P :P
[/quote]
-vanha mummo=persuvellihousu ;D ;D ;D
--oikeassa olet siinä,että minä en kantele,koska kannatan puhumisen vapautta.Edes Jumalan pilkka ei  saa minua toimimaan,minun Jumala on niin suuri,ettei siihen puheet vaikuta,pilkkapuhe kuin hyttysen ininä. :D
Mutta kun sulle kuitenkin tuota järkeä on annettu,niin miksi pitää ruveta haukkumaan,kun sanat ei riitä? Saako haukkumisesta orgasmin tapaista tyydytystä,kysyy:epätietoinen :(