Käytätkö kunnallista vai yksityistä hammashoitoa vai omistatko tekohampaat? Pitänee käydä hammasremontissa, saako rahalla hellemmän hoidon?
Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää..Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä..
Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä.. Varmana on... elinaikanas... älä ees yritä
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 09.12.11 - klo:11:47Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä.. Varmana on... elinaikanas... älä ees yritä sorry.. zero..
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää..Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:54Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 09.12.11 - klo:11:47Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä.. Varmana on... elinaikanas... älä ees yritä sorry.. zero.. Kova jätkä... sä... narraamaan
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 09.12.11 - klo:11:56Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:54Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 09.12.11 - klo:11:47Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä.. Varmana on... elinaikanas... älä ees yritä sorry.. zero.. Kova jätkä... sä... narraamaan puhun niin totta kuin osaan..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:12:00Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 09.12.11 - klo:11:56Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:54Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 09.12.11 - klo:11:47Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä.. Varmana on... elinaikanas... älä ees yritä sorry.. zero.. Kova jätkä... sä... narraamaan puhun niin totta kuin osaan.. Edellisen kerran se kesti 69... siis päivää... ans kattoo kuis ny
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 09.12.11 - klo:12:02Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:12:00Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 09.12.11 - klo:11:56Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:54Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 09.12.11 - klo:11:47Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä.. Varmana on... elinaikanas... älä ees yritä sorry.. zero.. Kova jätkä... sä... narraamaan puhun niin totta kuin osaan.. Edellisen kerran se kesti 69... siis päivää... ans kattoo kuis ny saat ootella.. palataan asiaan sitte ku lekuri tarttuu poraan.. taitaa ennen pudota hampaat ku että ne reikiintyy..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää..Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä.. Sulla on ollut fiksut vanhemmat. Hampaiden reikiintymisen voi välttää esim. sillä että ei päästä isovanhempia imeskelemään lapsiaan.. Jos syy pysyy puhtaana ekat 2,5 elinvuotta niin reikiintyminen jää vähäiseksi. Näin se menee..Meille 70-luvun alussa syntyneille neuvollassa käskettiin vielä juottamaan mm. sokerivettä
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:11:59Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä.. Sulla on ollut fiksut vanhemmat. Hampaiden reikiintymisen voi välttää esim. sillä että ei päästä isovanhempia imeskelemään lapsiaan.. Jos syy pysyy puhtaana ekat 2,5 elinvuotta niin reikiintyminen jää vähäiseksi. Näin se menee.. Meille 70-luvun alussa syntyneille neuvollassa käskettiin vielä juottamaan mm. sokerivettä Äiskän bakteerikanta siirtyy jälkeläiselle "hygieenisissä" oloissa, tämän bakteeriston laatu ratkaisee tulevaisuuden...muutama amalgaami joissa nyt nätisti oksidit pinnassa, ennenvanhaan ne killotettiin lekurissa, jotta joka vuosi saatiin pinnasta uudet elohopeat liukeamaan elimistöön... ja eikös joiltakin tulevaisuuden toivoilta paikata jo maitohampaitakin?
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 09.12.11 - klo:11:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 09.12.11 - klo:10:27Yksityistä jo 5 vuotta. Parempi laatu, ei jonotusta, 5 kertaa nopeampi, röntgenkuvat samalla, yhdellä käynnillä paikataan vaikka 4 reikää jos pyytää.. Maksaa kyllä enemmän -> kannustaa parempaan hammashygieniaan Ei yhtään reikää neljään vuoteen kunnan laitoksella oon käyny. hampaat on omat eikä oo ollunna vielä reikiä.. Sulla on ollut fiksut vanhemmat. Hampaiden reikiintymisen voi välttää esim. sillä että ei päästä isovanhempia imeskelemään lapsiaan.. Jos syy pysyy puhtaana ekat 2,5 elinvuotta niin reikiintyminen jää vähäiseksi. Näin se menee.. Meille 70-luvun alussa syntyneille neuvollassa käskettiin vielä juottamaan mm. sokerivettä