Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joulukalenteri  (Luettu 3518 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Joulukalenteri
On vain yksi oikea joulukalenteri ja se on suklaakalenteri 8)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Nalkki...
Tänään tuli joulupukki. >:(
Mulla tuli väärinpäin oleva ahteri  >:(
No kai sä ny iso ihmine osaat sen kääntää oikeelle hollille, höh  :P :P
No en  >:( Perkeleen pefletitkin tehdään aina sydämen muotoisiksi  >:(
Mä oon aina tykänny katiskan mallista... siinä mallissa on jotain "hyvin viehättävää"  ::)   ;D ;D
Just! Sisään pääsee, mutt'ei ulos  >:(

Emmä oo ikinä nalkkiin jääny  :P :P   ;D ;D
lerppa kikkelillä sellainen ei ole mahdollista  ;D ;D ;D ;D ;D

mah

  • Vieras
Vs: Joulukalenteri
Tänään tuli joulupukki taas. :'( Eilen tuli rapsutettua Lucia. Santa Lucia. Lieneekö kotoisin Santa Haminasta? Onkohan se maustetyttö Santa Maria sukua? :o Maustetyttöjä oli se Santa Geri Haliwellikin. Ja se Sporty spice, minun lemppari. :'( Hän oli Mel C. Mikään ei vedä vertoja mimmille, jolla on nappiverkkarit. :'( Oli myös spaissareissa se Mel B. Hän oli tummempaa paahtoa. Agronetissa on sitten Mel A, aimo. :'(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Joulukalenteri
Tänään tuli joulupukki taas. :'( Eilen tuli rapsutettua Lucia. Santa Lucia. Lieneekö kotoisin Santa Haminasta? Onkohan se maustetyttö Santa Maria sukua? :o Maustetyttöjä oli se Santa Geri Haliwellikin. Ja se Sporty spice, minun lemppari. :'( Hän oli Mel C. Mikään ei vedä vertoja mimmille, jolla on nappiverkkarit. :'( Oli myös spaissareissa se Mel B. Hän oli tummempaa paahtoa. Agronetissa on sitten Mel A, aimo. :'(

"Lucia neitojen parveilu kaurahalmeessa tietää huonoa kaurasatoa" - Vanha Kaurajokinen sanonta  :'(

Spaise Girsseissä parasta antia oli se Victoria nyk. Bekami. Mikä lie hänen lahjansa ollut Kun lauluääntään ei levyllä kuulu  :( Nykyään, kumipäivityksen hankittuaan, hänen taiteilijanimensä voisi olla Mel Ooni  :o Sitten oli se Geri Haliwell, fanejaan kutsutaan nimellä geriatrikot. Jos nimeen on perää, niin Geri on hyvä halimaan  :-*

mah

  • Vieras
Vs: Joulukalenteri
Tänään tuli pipariukko. :( Lieneekö hieman presidentti Halosen itsenäisyyspäiväjuhla-hengessä sinne laitettu. Linnankutsujen teema taisi olla "Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus". Tai ainakin siihen suuntaan. >:(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Joulukalenteri
Tänään tuli pipariukko. :( Lieneekö hieman presidentti Halosen itsenäisyyspäiväjuhla-hengessä sinne laitettu. Linnankutsujen teema taisi olla "Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus". Tai ainakin siihen suuntaan. >:(
Mulle tunkee vaan noita pukkeja melkein joka luukusta. Niillä voittamiseen kuitenkin huonoin todennäköisyys  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Joulukalenteri
Tänään tuli joulupukki taas. :'( Eilen tuli rapsutettua Lucia. Santa Lucia. Lieneekö kotoisin Santa Haminasta? Onkohan se maustetyttö Santa Maria sukua? :o Maustetyttöjä oli se Santa Geri Haliwellikin. Ja se Sporty spice, minun lemppari. :'( Hän oli Mel C. Mikään ei vedä vertoja mimmille, jolla on nappiverkkarit. :'( Oli myös spaissareissa se Mel B. Hän oli tummempaa paahtoa. Agronetissa on sitten Mel A, aimo. :'(

"Lucia neitojen parveilu kaurahalmeessa tietää huonoa kaurasatoa" - Vanha Kaurajokinen sanonta  :'(

Spaise Girsseissä parasta antia oli se Victoria nyk. Bekami. Mikä lie hänen lahjansa ollut Kun lauluääntään ei levyllä kuulu  :( Nykyään, kumipäivityksen hankittuaan, hänen taiteilijanimensä voisi olla Mel Ooni  :o Sitten oli se Geri Haliwell, fanejaan kutsutaan nimellä geriatrikot. Jos nimeen on perää, niin Geri on hyvä halimaan  :-*
Ääni Gerille täältäkin :)

mah

  • Vieras
Vs: Joulukalenteri
Taas tuli joulupukki. >:(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Joulukalenteri
höh!   selvää kulutrusjuhlaa!   ei ennen käyny pukki ku aattona, - hyvä että silloinkaan!     nyt on jo monta pukkia eräillä käyny!    vai ovakko niitä esorttipalvelusta?