Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Proge.testi  (Luettu 6917 kertaa)

kossan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 45
Vs: Proge.testi
Tanskasta tilasin!

Mortti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: Proge.testi
no joo tuohan selittää paljon. jos se olis suomessa myynnissä niin ei varmaan alle kymppitonnilla lähtis koska siinä olis niin monta "välikättä" joiden täytyis saada siitä oma siivunsa ja koska lehmänpitäjähän sillä suorastaan repii rahaa lehmistä niin onhan se oikeus ja kohtuus että siitä täytyy muillekin jakaa sitä hynää...

kossan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 45
Vs: Proge.testi
Osoite on www.cellkim.dk

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Proge.testi
Onpahan tuon laitteen hommat tullut teetettyä semmarilla ja maksaa kolme euroa per tutkimus.

agn830

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 106
Vs: Proge.testi
Mistähän löytäis vanhan kunnon RPT-testin paras ja halpa??

agn2926

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 94
Vs: Proge.testi
Meidän rakas Valio ei halua kilpailua labratestille, olen ymmärtänyt.
Itse olen ostanut Hormonost. de osoitteesta toimivan pikatestin.
Voittaa nopeudessa mutta tarkkuus ei laboratorion tasoa, ei vaadi
lukulaitetta kunhan vähän perehtyy. Hinta 3-4 € testi.

kossan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 45
Vs: Proge.testi
Näin on! Mutta kyllä lukulaite on erittäin tarkka,kun olen vertailut Valion analyysin! Mutta olet oikes siinä että ilmankin pärjää !!!

Nauta12

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Proge.testi
 Hei, nyt sitä ainakin myy Natacom Liperistä. Esittelijä oli karjapäivillä ja nettikaupastakin on saatavilla natacom.com

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Proge.testi
Hei, nyt sitä ainakin myy Natacom Liperistä. Esittelijä oli karjapäivillä ja nettikaupastakin on saatavilla natacom.com

MAINOS!!!
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

lypsikki

  • Vieras
Vs: Proge.testi
Ollaan luotettu meijerin (Valio) progeen ja tulos tulee tosi nopeasti Valman sivuille nettiin. Toki paperiversiokin tulee, mutta sen pystyy estämään. Ihan luotettavia tuloksia on ollut; jos proe on raja-arvolla niin todennäköisesti sellainen lehmä on sillä hetkellä ollut tiine mutta on varhaisluomassa tiineyden ja näin on käynytkin , toki lukemasta 25 lähtien ovat jääneet tiineeksi mutta alle 25;sta huonosti.

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Proge.testi
Minä tartteisin taas testin joka ilman maksamatta sanoisi semmarin tuloajan ennen kahdeksaa,että tietäs tilata käynnin tänään tai huomenna.Lähes 12h heilahdukset tuloajoissa on alkanut kyrsimään ja varsinkin tästä seuraavat turhat siemennysmaksut ja muu lisätyö.Faktahan on se,että pitäisi siementää kiiman loppupuolelle,mutta käytännössä se ei tällä systeemillä onnistu,ei ainakaan maksamatta täällä takahikiällä,jos sittenkään...Faballe ihan toiveena, kai siellä Ivalossakin on siemennystoimintaa,seusaavaks kait sieltä vois lähettää työntekijän tänne puoleensuomeen,palvelemaan yhtä mökkiä.Melkein koko muu Suomi onkin jo nähty ja tuossa lähellä olevat semmarithan voi sitten lähettää vaikka Viroon tienaamaan...